Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Hitman: Blood Money (Xbox 360)

Paavi

KonsoliFIN Alumni
Eidos on ilmoittanut, että kaljupäisen Agentti 47:n uusimmat seikkailut nähdään myös Xbox 360:llä. IO Interactiven kehittämän Hitman: Blood Moneyn luvataan luonnollisesti hyödyntävän täysin uuden konsolin tehoja, jotta pelaajat voivat toteuttaa "villeimmätkin Hitman-fantasiansa".

Blood Money julkaistaan Xbox 360:lle, Xboxille, PS2:lle ja PC:lle vielä kevään aikana.


Ei tuo uutisissa näkyvien kuvien perusteella kyllä nyt niin mullistavalta näytä.
 
Vastaus: Hitman: Blood Money (Xbox 360)

Tossa demossa oli kyl yks hauska bugi tai sit vaan on vastuksil tosi tyhmä tekoäly... siinä, kun pitää kolikolla harhauttaa kahta ukkoa, niin kun heitän siitä sisätilan ulkooven kohalta kolikon ulos, niin se toinen äijä tuli sinne liikkeeseen sisään missä mä olin ja vaikka se näki mut ihan selvästi, kun seisoin sen vieres, niin se vaan sano sille toiselle, että ''ei täällä mitään näy'' ja sit se katteli ympäriinsä. Onko muille käyny noin?

Hyvä peli toi kuitenkin tuntu olevan ja graffat oli kohtuullisen hyvät, mutta ei mitenkään ihmeelliset.
 
Vastaus: Hitman: Blood Money (Xbox 360)

Pistin demon just lataukseen. Eiköhän toi ole taas sitä tuttua Hitman meinikiä. 47 ei kuitenkaan ilmeisesti kestä enää niin paljon osumaa kun aikaisemmissa peleissä, mikä ei ole ollenkaan huono asia. Näin olen ainakin kuullut, eli ei tule enää niin helposti kiusausta räiskiä peliä juosten läpi. Täytyy kuitenkin kokeilla demoa ennen kun voin pistää enempää kommentteja.
 
Vastaus: Hitman: Blood Money (Xbox 360)

maagiset sanoi:
Pistin demon just lataukseen. Eiköhän toi ole taas sitä tuttua Hitman meinikiä. 47 ei kuitenkaan ilmeisesti kestä enää niin paljon osumaa kun aikaisemmissa peleissä, mikä ei ole ollenkaan huono asia. Näin olen ainakin kuullut, eli ei tule enää niin helposti kiusausta räiskiä peliä juosten läpi. Täytyy kuitenkin kokeilla demoa ennen kun voin pistää enempää kommentteja.

Ainakin Pc-demossa 47 kesti osumia vaikka kuinka. Että ei siinä ainakaan hirveän suurta muutosta ole Contractsiin verrattuna.
 
Vastaus: Hitman: Blood Money (Xbox 360)

[FIN]Scorpion sanoi:
Tossa demossa oli kyl yks hauska bugi tai sit vaan on vastuksil tosi tyhmä tekoäly... siinä, kun pitää kolikolla harhauttaa kahta ukkoa, niin kun heitän siitä sisätilan ulkooven kohalta kolikon ulos, niin se toinen äijä tuli sinne liikkeeseen sisään missä mä olin ja vaikka se näki mut ihan selvästi, kun seisoin sen vieres, niin se vaan sano sille toiselle, että ''ei täällä mitään näy'' ja sit se katteli ympäriinsä. Onko muille käyny noin?

Hyvä peli toi kuitenkin tuntu olevan ja graffat oli kohtuullisen hyvät, mutta ei mitenkään ihmeelliset.
Naureskelin itse juuri äsken tuota samaa hommaa kun miehet tulivat liikkeseen ja seisoivat puolenmetrin päässä ja sanovat jotain, tyyliin: "Everything looks fine..." ja katsoo suoraan 47:aa päin.
 
Vastaus: Hitman: Blood Money (Xbox 360)

Ostin pelin eilen 360lle tosi hyvä peli, samaa hitmania toki mutta tehtävät ovat tosi hauskoja kuten ooppera tehtävä jossa pitää kolkata ooppera laulaja ja pedofiili mafiapomo. tehtävät voi toteuttaa monella eri tavalla ja tekoäly on hyvä, demossa on varmaan alin tekoäly eli se ei ole täysillä mukana niitä on kai easy, normal, hard, extreme muistaakseni. ite aloitin pelaamaan normalilla. Aseita voi customoida eli ostaa lisä osia hardballersiin (pistooli)esim äänenvaimentimen parempia panoksia lasertähtäimen yms. Nyt oon sairaala tehtävässä jossa pitäis löytää agentti smith antaa sille valekoomapiikki kuljettaa se pois sairaalasta ruumishuoneelle jossa antaa elvyttävä piikki. :)
 
Vastaus: Hitman: Blood Money (Xbox 360)

Hyvä peli demon perusteella, mutta koko versio on varmasti parempi, saattaa tulla ostettua...
 
Vastaus: Hitman: Blood Money (Xbox 360)

Nyt on SU ja MA illat pelattu tuota. (niin, kello on 3.03 ja just lopetin pelaamisen) seuraavaksi mennään "värittömään taloon" häärimään... Graffat on ihan hyvännäköiset hd:lla ja pelattavuus sujuvaa. Ja kun tehtävätkin ovat kekseliäitä niin mikäs tässä pelatessa :)
 
Vastaus: Hitman: Blood Money (Xbox 360)

Secret achievement:
Tapa tehtävässä tasan 47 tyyppiä :D
 
Vastaus: Hitman: Blood Money (Xbox 360)

Tuli ostettua, kun oli hintaa vain 45, Mutta parin päivän päästä pääsen pelaamaan, kun kone on huollossa:(
 
Vastaus: Hitman: Blood Money (Xbox 360)

olge sanoi:
Ainakin Pc-demossa 47 kesti osumia vaikka kuinka. Että ei siinä ainakaan hirveän suurta muutosta ole Contractsiin verrattuna.
Ei kestä professional-tasolla. Kahdesti haulikosta ja geim öyver.
 
Vastaus: Hitman: Blood Money (Xbox 360)

Pelit-lehti antoi tämän pelin PS2 versiolle 9/10. Aika hurja arvosana, onko peli todellakin niin hyvä? :eek:
 
Vastaus: Hitman: Blood Money (Xbox 360)

PaavoGold sanoi:
Pelit-lehti antoi tämän pelin PS2 versiolle 9/10. Aika hurja arvosana, onko peli todellakin niin hyvä? :eek:

Se riippuu pelaajasta. Olen Hitman-sarjan fani, mutta en kuitenkaan ehkä antaisi noin korkeaa arvosanaa. Peruspelimekaniikka on jo joiltain osin ikääntynyt ja peli on lisäksi melko lyhyt. "Toiminta" jaksaa kuitenkin kiehtoa alusta loppuun kiitos hyvien kenttien, useiden ratkaisumallien ja omasta mielestäni kiinnostavan juonen. Jos ei ole aiemmin Hitmaneja pelannut, virhe kannattaa korjata Blood Moneylla -- kunhan ei odota pelin olevan räiskintää.

- Orin sanoo: http://www.konsolifin.net/arvostelu.php?site=xbox&id=268
- Esa sanoo: http://www.konsolifin.net/arvostelu.php?site=xbox&id=280
- Minä sanon: http://hakkiz.wordpress.com/2006/07/09/kun-soitat-siihen-numeroon-veri-on-kasissasi/
 
Vastaus: Hitman: Blood Money (Xbox 360)

On muuten hemmetin hieno loppu. Onhan noita tehtäviä ihan hauska silloin tällöin pelata uudestaan parempien arvosanojen toivossa.
 
Vastaus: Hitman: Blood Money (Xbox 360)

olge sanoi:
On muuten hemmetin hieno loppu. Onhan noita tehtäviä ihan hauska silloin tällöin pelata uudestaan parempien arvosanojen toivossa.

Niin, peli ei olekaan loppu vielä silloin kun niin erehtyy herkästi luulemaan ;)
 
Vastaus: Hitman: Blood Money (Xbox 360)

noose01 sanoi:
Niin, peli ei olekaan loppu vielä silloin kun niin erehtyy herkästi luulemaan ;)

Jatkoa saadaan valitettavasti odottaa varmaan normaalia kauemmin, koska IO:han työskentelee Kane And Lynch nimisen pelin parissa.
 
Vastaus: Hitman: Blood Money (Xbox 360)

Tulipas itelläkin kesän lopulle tämä peli hankittua. Iltojen pimentyessä voi taas 47:n saappaissa pistää porukkaa päiviltä. Hyvälle taas tuntuu pienen tauonjälkeen Hitmanin pelaaminen, viimeksi pelasin Hitman kakkosta PS2:lla. Pari tehtävää tullut vasta normal tasolla suoritettua, mutta jo nyt on napannut täysin mukaansa. Enteilee sitä, että saattaisi olla sarjan paras osa kyseessä. Jesper Kydin sävellykset sopivat peliin edelleen todella hyvin ja grafiikkakin on hd- resolla oikein näyttävää. Eihän tässä mtn hirveän suuria uudistuksia tunnu olevan, mutta ei niitä oikeastaan jää edes kaipaamaan, koska peli on erittäin hyvä myös näin.
 
Vastaus: Hitman: Blood Money (Xbox 360)

maagiset sanoi:
Eihän tässä mtn hirveän suuria uudistuksia tunnu olevan, mutta ei niitä oikeastaan jää edes kaipaamaan, koska peli on erittäin hyvä myös näin.

Tuo kokoaa varmasti monen kokemukset pelistä. Ainakin minun :cool:
Tosin aikaisemmat Hitmänit ovat jääneet minulta väliin sopivan pelivälineen puuttuessa joten minulle tämä oli "neitsytmatka agentti 47 saappaisiin".
 
Ylös Bottom