ei miellellään tommosia suoria linkkejä, kun ihmiset eivät tiedä mitkä on toisille spoilereita ja mitkä ei. joo tuossa mainitaan että, pelaaja ei kerro mitään storystä, mutta kun pelissä on niin paljon muutakin kun se Story. esim itse en halua tietää ennakkoon saako pelissä lemmikkejä, onko pelissä romansseja, onko pelissä buildeja, onko pelissä skill three, onko pelissä housing, pääseekö elokuvista tuttuihin paikkoihin yms. tuolla kun ihmiset voi käytännössä kysellä mitä tahansa. Story on siinä vaiheessa se pienen murheenaihe jos pelin kaikki mekaniikat ja asiat on tiedossa ennenkö peli julkaistaan. itse en ainakaan aio edes avata koko keskustelua, ja toivon jos joku lukee tuota threadia ja alkaa listaamaan noita mainitsemiani asioita niin osaa sitten käyttää spoiler tageja. sille on syynsä minkä takia tämän kaltaiset thredit lähtee kun leppäkeihäs Hogwarts Legacyn official redditistä.
laitan esimerkin jos joku vaikka lukee tuolta ja kertoo että, "harmi tosiaan että pelissä ei ole Harry Pottereista tuttuja Wizards Chess minipeliä" niin pidän sitä isompana spoilerina, kun jotain minor story spoileria. ja juuri varmasti tuon kaltaisia kysymyksiä yleensä tuommoisista threadeista löytyy. Harry Pottereiden suola on juuri se mystisyys. ja haluan ainakin itse säilyttää sen mystisyyden sinne julkaisuun asti.