Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Hogwarts Legacy

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja DestiZ
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Justhan tässä keskustellaan että huispausta ei ole pelissä :rolleyes:
Nojuu, muistin lukeneeni viimeisimmät viestit jo tästä ketjusta, mutta olikin jäänyt näköjään huomaamatta nuo pari kolme viimeistä viestiä, joten vastasin huolimattomasti. Ei muuta silti suhtautumistani siihen miten pelien sisälle rakennettuja keksittyjä kilpailuja ei pitäisi mielellään pakottaa pelaajia ainakaan enempää pelaamaan, koska ne voivat olla pahimmillaan todella puuduttavia.
 
Kunhan tässä pystyy lyömään kaljuunoilla vetoa huispausottelun lopputuloksista niin ei haittaa ettei itse huispausta pääse pelaamaan. :)
 
Huispaus ois ollut hyvä lisä. Vaikkei se itselle mikään erityisen tärkeä osa HP-universumia ole koskaan ollut, tuntuu pois jättö vähän haaskatulta potentiaalilta. Monipuolisuutta tuonut ja nykytekniikalla voisi olla tosi näyttävääkin. Tietenkin jos sen hyvin toteuttaminen olisi muun pelin laadusta pois, on se parempi jättääkin pois. Kunhan luudalla pääsisi edes jollain tavalla lentämään.

Eniten toivon vaan sieltä tulevan onnistuneen pelin. Salaisuuksien kammio oli minusta ainoa hyvä HP-peli ja siitäkin tulee jo 20 vuotta. Nyt näyttää kyllä hyvältä ja tämä on ihan kärkipäässä omalla odotuslistalla.
 
Mihinkäs tupaan meinaatte mennä? Omasta velhosta tulee luihuinen (slytherin) ja all in pimeälle puolelle ja kieroilulle :cool: Megatonkin oli hetken kaunis.. tennpennyn tornista katseltuna. Olin tappanut toistakymmentä ennenkuin poistuim Vault101, sen ja megatonin välissä näin sellasen jättimäsen kaupparatsun jonka sitkeesti pieksin hengiltä saaden superarvokkaan saaliin heti alkuun ja pahaa karmaa bonuksena:D
 
Viimeksi muokattu:
Rohkelikko kiinnostaisi ehkä eniten, koska tupahuone ja se historia on kirjojen kautta kaikista tutuin ja se olisi kiva päästä modernissa videopelissä myös kokemaan. Mutta toisaalta kyllä sitä olisi myös kiva pistää luihuisena perseilyksi koulussa Bully-pelin tyyliin. :D Ehkä pitää katsoa mitenkä syvät RPG-elementit pelissä on ja onko tuolla tuvalla loppujen lopuksi kuinka paljon merkitystä ennen kuin teen lopullisen päätöksen.
 
Luihuinen on tottakai kiinnostavin tupa, eikä siis sillä että sen oppilaat olisi kaikki aina pahoja, vaan se että hekin voivat olla sankareita vaikka ovatkin pimeällä puolella muita enemmän. Ja kyllähän rohkelikossakin on bullyja ollut kirjoissa/leffoissa, toivoisin että tähän peliin sitä ei olisi rajattu pois, tuskin luihuisen jäsenen pakko on olla täys kusiainen 24/7. Veikkaisin että valinta boostaa statseja, esim. Luihuinen osaa heti alkuun muita paremmin pimeän voiman taikoja yms.
 
Itse valitsen luihusen. Ajatuksena on tehdä niin paha pimeyden velho, jonka rinnalla Tom Riddlekin olisi kiltti pyhäkouluoppilas. Jos tämä siis vaan on mahdollista. :)

Mitenköhän nuo anteeksiantamattomat kiroukset toimivat? Meinaan, eikö peli muutu todella helpoksi, kun hallitsee avada kedavran, joka siis tappaa laakista? Tietenkään ei oikein ole käsitystä, kuinka suuressa osassa taistelut tässä on.
 
Rohkelikko ensin ja toinen pelikerta Luihuisella. Ois ihan hauska, jos Lajitteluhattu arpoisi sulle tuvan. Vaikka luultavasti lataisin ite checkpointin kautta siihen asti että tulisi mieluinen.
Toivon että pelissä mahdollisuutta valita hyvän ja pahan välillä, ainakin Dark Arts-juttuja näyttää olevan. Omien valintojen vaikutus tarinan etenemiseen edes, vaikkei selkeää hyvä/paha-systeemiä oliskaan.
 
Viimeksi muokattu:
Jossain oli mainittu omat questlinet tai ainakin sivutehtävät vaihtelee osin tuvittain.
Jos näin niin ois kyllä erinomaista ja lisäisi läpipeluun arvoa toiselle kierrokselle. Vaikka Luihuisella mennään täälläkin, pelkästään tuvan sisäänkäynti oli perhanan hieno.

Oisin kyl kans tykännyt että tupa arvotaan Hatulla ja sillä on mentävä sitten

Vähän aina välillä ihmetyttää, että Gotham Knightissä saa lukea kommentteja missä porukka teilaa pelin jo ennen julkaisua sen vuoksi että hahmot näyttää samalta keskenään ominaisuuksiltaan ja sitten tässä se onkin ihan OK :D
 
Pitäisi tappaa pelin alussa aina kolme neljästä velholapsesta, jos joutuisi menemään hatun kautta luihuisiin. Ihan kiva sekin, että pitäisi keksiä, miten saisi oman rohkelikon tai puuskupuhin nopeiten hengiltä uutta arvontaa varten. Oikeastaan tykkään tuosta ideasta.
 
Jotakin infoa tuvista.

The common rooms will play a significant role in Hogwarts Legacy. While they’re not crucial to the overall gameplay loop in the game, the common room will be a hub for players to accept quests, talk to housemates, and relax in a comfortable environment. It’s also entirely possible that secrets could be tucked away in each of the common rooms, adding a layer of replayability to the game. As the developers have previously stated, players of a different House cannot enter a Common Room that is not their own. So to get the full experience of Hogwarts Legacy, players can replay the game four times and pick a different House in each playthrough.

 
Viimeksi muokattu:
Tässä HC-faneille ja pelikehityksestä kiinnostuneille: inside look peliin ja devit kertoo miten ja millä ohjelmilla mitäkin on tehty. Kesto 58min :D



Löysin kun menin etsimään tätä tubesta - Tässä lyhyt uusi pätkä jostain sivu?tehtävästä:

Edit kyseessä ps4/5 exlusive tehtävä

 
Viimeksi muokattu:
huhujen mukaan Hogwarts Legacyn closed beta alkaisi joulukuussa, kannattaa nyt viimeistään signata siihen, itse signasin jo aikoja sitten, mutta uskoisin että vielä on muutenkin mahkut päästä siihen mukaan, toinen vaihtoehto on ennakkotilata peli etukäteen, sitäkin harkitsen jos ei beta keytä jostain kumman syystä tule.
 
Ylös Bottom