Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Hogwarts Legacy

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja DestiZ
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
onhan noita ollut aiemminki esim vaikka Nioh 2 ja Elden Ringin tehnical test, yms, niin että ei sinänsä mikään erikoinen juttu. et nykyään niistäkin halutaan testit ennakkoon.
 
mutta varsinkin nioh2 betassa, se pääasia ei ollut multiplayerin testaaminen, aika harva edes pelaa peliä multiplayerinä, itse en juuri usko että multiplayerin suhteen betasta oli hirveästi apua. että enemmänki se oli pelin demoamista varten, varmaan tuon Hogwarts legacyn kanssa sama homma, eli tässä tapauksessa tuo beta varmaan tarkoittaa Demoa, no joka tapauksessa signaus onnistuu hyvin helposti tuolta nettisivun kautta.
 
huhujen mukaan Hogwarts Legacyn closed beta alkaisi joulukuussa, kannattaa nyt viimeistään signata siihen, itse signasin jo aikoja sitten, mutta uskoisin että vielä on muutenkin mahkut päästä siihen mukaan, toinen vaihtoehto on ennakkotilata peli etukäteen, sitäkin harkitsen jos ei beta keytä jostain kumman syystä tule.

Missä tämä onnistuu? Yritin heidän sivuiltaan ja Googlesta hakea mutta en onnistu löytämään. PC.

Vai onko tuo vaan joku ennakkotilaajien etu?
 
Missä tämä onnistuu? Yritin heidän sivuiltaan ja Googlesta hakea mutta en onnistu löytämään. PC.

Vai onko tuo vaan joku ennakkotilaajien etu?
Itse yritin myös etsiä, mutta ei löydy rekisteröitymistä mistään.

Joku ihmeen faniklubi rekisteröityminen tuolla kotisivuilla oli, mutta en semmoiseen rekisteröidy, koska en halua enää yhtään lisää roskapostia itselleni :D
 
Signing up for the beta would likely be one of two methods. To sign up via the website or by pre-ordering the game.

Eli tuosta stay connected ja laittaa ikärajan ja sitä, kautta, ja sitten se kysyy mailia, mutta niinkun sanoin se vasta huhu vaiheessa että, beta/demo järjestettäisiin ensi kuussa, voihan se tietty olla että sieltä tulee ilmanen demokin, mutta eipä siitä mitään menetä kun rekisteröityy, itse registeröidyn aina näihin notify me/newsletter and stay connected kun peli julkistetaan, sitä kautta on sitten mahdollista päästä betoihin mukaan.
 
Eli on ihan puhdasta huhua jostain epämääräsestä lähteestä? Eli siihen ei varsinaisesti voi virallisesti missään "signata". Olis kyllä hyvin outoa että yksinpeliin tulisi joku closed beta, mitä se palvelee? Tuollaisilla kuitenkin usein testataan palvelinten tilaa. Nioh ja Elden Ringin suhteen, vaikka ei ollutkaan varsinaisesti moninpeliä varten, noissa peleissä on oleellisena osana palvelinten toiminta vaikka offlinessa pelejä voikin pelata.

En usko että betaa nähdään, ainakaa suljettua. Joku ennakkotilausksille suunnattu demo voi tulla kuten esim. Steel Rising pelissä oli.
 
Signing up for the beta would likely be one of two methods. To sign up via the website or by pre-ordering the game.

Eli tuosta stay connected ja laittaa ikärajan ja sitä, kautta, ja sitten se kysyy mailia, mutta niinkun sanoin se vasta huhu vaiheessa että, beta/demo järjestettäisiin ensi kuussa, voihan se tietty olla että sieltä tulee ilmanen demokin, mutta eipä siitä mitään menetä kun rekisteröityy, itse registeröidyn aina näihin notify me/newsletter and stay connected kun peli julkistetaan, sitä kautta on sitten mahdollista päästä betoihin mukaan.
Olen alusta asti tilannut pelin uutiskirjettä, olen myös linkannut tilini Wizarding Worldiin eikä ole sanallakaan mainittu mistään betasta, että sellaiseen tilaajana pääsisi tai että sellaista edes olisi tulossa. Eli tämä on jonkun yksityisen laittama huhu liikkeelle, viralliselta taholta ei ole betaa mainittu. Enkä sellaiseen uskokaan, demo voi tulla.
 
Olen alusta asti tilannut pelin uutiskirjettä, olen myös linkannut tilini Wizarding Worldiin eikä ole sanallakaan mainittu mistään betasta, että sellaiseen tilaajana pääsisi tai että sellaista edes olisi tulossa. Eli tämä on jonkun yksityisen laittama huhu liikkeelle, viralliselta taholta ei ole betaa mainittu. Enkä sellaiseen uskokaan, demo voi tulla.
Ite yrittänyt etsiä edes huhuja tuosta demosta, mutta en mitään ole onnistunut löytämään :D

Olishan se kiva jos tänne foorumille laittaa tuommoisia huhuja, että olisi edes joku linkki heittää meille muille ihmeteltäväksi.
 
Jepjep, tämän perusteella sanoisin, että betaa ei tule ja on vain yhden sivuston spekulointia koko betan olemassaolo.

Muutenkin todella sekavaa settiä tuo sivun teksti, joten sanoisin, että case closed :D

Unfortunately, there isn’t yet confirmation of a hogwarts legacy beta. However, a beta for the game might pretty easily happen at time of the launch.

Plenty of games use the feedback provided by the gamers as a way of doing fine-tune when the game’s launches. While Hogwarts will probably be a single-player experience, it could still be a small beta to optimize content.

With that being said, we could predict a release date for Hogwarts Legacy and how to join their own team, if they didn’t hold a Closed Beta.

En mä mihinkään New Yorkiin halua kirjautua, vaan Hogwarts Legacyn betaan :D

HOGWARTS LEGACY BETA HOW TO SIGN UP TO NEW YORK!​

Signing up for the beta would likely be one of two methods. To sign up via the website or by pre-ordering the game.

A game which is pre-ordered usually guarantees a beta access to eager fans. If you buy digitally, it’s probably easier than waiting for the beta.

It’s a danger to purchase physical weapons or the art of stealing. Either way, or you would just sign up with your email, name, and platform on the website.



 
jää nähtäväksi tosiaan että tuleeko se beta vai ei, vai tuleeko sieltä demo, eipä tästä se isompaa numeroa kannata tehdä, kuhan kehotin signaamaan newsletterin niin mahdollisuudet on ainakin paremmat päästä siihen mukaan, pcllä itse olen saanut moneen peliin beta accessin newslettereiden kautta, ja itse ainakin suosin niitä.'

ja tuo yksi sivusto ei ollut se lähteeni.
 
jää nähtäväksi tosiaan että tuleeko se beta vai ei, vai tuleeko sieltä demo, eipä tästä se isompaa numeroa kannata tehdä, kuhan kehotin signaamaan newsletterin niin mahdollisuudet on ainakin paremmat päästä siihen mukaan, pcllä itse olen saanut moneen peliin beta accessin newslettereiden kautta, ja itse ainakin suosin niitä.'

ja tuo yksi sivusto ei ollut se lähteeni.
No voisitko kertoa mikä sivusto oli lähteenä?
 
ei ole mitään sivustoa, Discordista tuosta on keskusteltu, mutta niinkun sanoin jää nähtäväksi, eipä tästä sen enempää kannata vääntää.
 
No ei myöskään kannata levittää tuollaisia huhuja kuin ne olisivat totta.
enhän tosiaan niin ole tehnytkään missään vaiheessa, sanoin vain että huhujen mukaan joulukuussa alkaa beta/technical test/demo, edelleen se on siis huhu, se että onko discord uskottava lähde, se on jokaisen oma asiansa. eli nyt vain tehty kärpäsestä härkänen tässä tapauksessa. Itse uskon siihen kumminkin, se että tapahtuuko se se on toinen juttu, sanotaan näin että iloinen yllätys olisi.
 
Viimeksi muokattu:
Tän sukupolven versio valmis joten myöhästymisiä ei enään tule. Last gen versioiden aikataulu myös selvillä. Julkaisuaikaa vois vähän päivitellä aloitusviestiin. :D

 
En oikein tiedä mitä sanoisi. Harvoin menee leuka lattiaan pelivideoista mutta tässä pelissä katsonut gameplay-videoita suu auki. Tyyliin, onko tää edes totta? Kaikki Potter-fanin unelmat ja 10x enemmän täytetään tässä. Aivan uskomattoman hyvän näköinen peli ja tuo taikuuden tunne ja magia on tässä todella läsnä.
 
Ylös Bottom