Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Homefront: The Revolution

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aphex
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Homefront: The Revolution [20.5.2016]

Pakko olla joku vika levyssä tai pelissä ainakin 5 kertaa aloitanut alusta ja jään jumiin siihen 16 tehtävään power to the people ennen sitä pitää saada vallattua se alue 100% mutta kun availen niitä niin ei ilmesty uusia kartalle tietääkö kukaan mistä johtuu ei siinä voi missata mitään aiemmin yleensä kartalla on niitä radio ja generaation kuvakeita josta saa hearts minds

Pakko olla joku vika levyssä tai pelissä ainakin 5 kertaa aloitanut alusta ja jään jumiin siihen 16 tehtävään power to the people ennen sitä pitää saada vallattua se alue 100% mutta kun availen niitä niin ei ilmesty uusia kartalle tietääkö kukaan mistä johtuu ei siinä voi missata mitään aiemmin yleensä kartalla on niitä radio ja generaation kuvakeita josta saa hearts minds

Kannattaa odotella päivityksiä ja seurailla noita pelin omia foorumeita, kun siellä aika moni valittelee bugeista.

Tuli tämä hankittua ja arvostelujen jälkeen pelkäsin, että on sitä täyttä itseään..Mutta, ei.. Tämä on ihan laadukasta viihdettä, eikä bugejakaan ole vielä ilmennyt muutaman tunnin pelailun jälkeen(Xbox Onella pelailen)..Ei tämä historian merkkiteos ole, mutta ihan mukava kuitenkin..

Mäkin annoin tälle pelille mahdollisuuden ja ennakkotilasin. Urassa otin avux 4 konesoturia ja ne seuras mua ja sit menin "umpikujaan". En päässy pois sieltä,ku ne ei tajunneet kääntyä,ett oltais päästy pois. Oisin vieläki siel,jos en ois lopettanut sitä sessiota. En voinu ees ampua niitä tai poistaa mun "ryhmästä",olivat niin tappituntumassa.:D
Onnex kaikki avustajat olivat naisia,ois tullu traumoja miesheppujen kans siel.:p

Muutaman kerran pelailin,mut ei ollu mun mieleen ja laitoin pelin kiertoon.:)

Kylhän tätäkin pelaa,jos ei oo muuta pelattavaa ja välillä oli ihan mukavaakin.

Vastaus: Homefront: The Revolution

Näyttäisi olevan Xbox Onella tarjouksessa (23,99€) niin onkos tämä tuon arvoinen vai pitäisikö jättää ostamatta?

Tykkäsin ensimmäisestä, vaikka sekään ei huippuarvosteluja saanut..

Vastaus: Homefront: The Revolution

Näyttäisi olevan Xbox Onella tarjouksessa (23,99€) niin onkos tämä tuon arvoinen vai pitäisikö jättää ostamatta?

Tykkäsin ensimmäisestä, vaikka sekään ei huippuarvosteluja saanut..

arvostelujen ja striimien/videoitten perusteella kyllä mä maksaisin tosta sen verran ja pelaisin sen illassa läpi kera lavaa kaljaa.

Ylös Bottom