Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Hopeanuoli DVD-levylle

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hege
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
migou itse katsoin hopeanuolet n. 5-7 vuoden tauon jälkeen ja Hopeanuolen arvostus vain nousi.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Hege
migou itse katsoin hopeanuolet n. 5-7 vuoden tauon jälkeen ja Hopeanuolen arvostus vain nousi.

Sama täällä.

Nyt Hopeanuoli on kyllä yksi parhaimpia piirros-sarjoja mitä olen nähnyt. Sillon pienempänä sitä ei ihan tajunnut kunnolla, katsoi vaan ihan ihmeissään. :)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Biohazard
Sama täällä.

Nyt Hopeanuoli on kyllä yksi parhaimpia piirros-sarjoja mitä olen nähnyt. Sillon pienempänä sitä ei ihan tajunnut kunnolla, katsoi vaan ihan ihmeissään. :)
Joo, ja varsinkin kun siitä oli vielä puolet leffasta leikattu pois. No onneksi DVD-versio on kokonainen, niin siitä on helpompi tajutakin jotain. :) Prkl, tulis jo, ei jaksa enää venaa.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Hege
Akakabooto on fiktiivinen hahmo, ei se voi viskata minua rotkoon.
Sitäpaitsi luulen että se on pohjimmiltaan kiltti karhu jolla on ollut
vaikea lapsuus. /B]

Niin no, itseasiasssa Akakabooton väkivaltaisuus johtuu siitä, että Kohei ampui sitä haulikolla päähän ja sille tuli pysyvä hermostovaurio. Tämän vuoksi se ei pysty nukkumaan talviunta ja se tekee sen väkivaltaiseksi. Tämänhän kyllä kaikki sarjan katsoneet tietävätkin.

Heh heh. Sehän tässä on hauskaa että Akakabooton pennutkin ovat väkivaltaisia! Hermostovaurio on siis periytyvää!

Itselläkin oli erittäin hyviä muistoja Hopeanuolesta silloin kun tenavina sitä katsottiin. Mutta nyt kun ne katsoin jotain vuosi sitten uudestaan niin kyllä pamahti!

"Se yrittää koota oman karhuarmeijan, jotta se pysyisi vuorten valtiaana!"

:)

Kummassako on paremmat alkukuvat korenkielisessä versiossa vai siinä versiossa joka näytettiin Suomessa?
Mielestäni korea versio on parempi, koska siinä kuuluu karhun murinaa, mutta siinä näytetään liikaa lopputaistelua. Laulu kummassakin on yhtä hyvä, vaikka siinä on eri laulu ja eri laulaja.

korea versio/kunhan vain sen penskan ampuisivat ja toisivat tilalle sen alkuperäisen japsi laulajan

japsi versio/suomi:laulaja paljon parempi.

Kohta se tulee.
Mulla on jo avatarkin valmiina.
Vois väsätä jonkun liikkuvan avatarin joskus.
Ja jos joku lukee tätä myöhemmin niin nyt mulla on hopsun pää siinä avatarissa. Kiitos hei.

Nyt sen voi varata filmifriikistä. Hintaa sillä on 25 egee + käsittelykulut. www.filmifriikki.fi

Sen löytää helpoiten sieltä kun kirjoittaa oikeaan yläkulmaan, pelkästään sanan hopeanuoli

oi jumalauta. tätä on odotettu!!!

Mikään ei ole niin hienoa, kuin ottaa kavereiden kanssa vähän olutta ja katsoa hopeanuolta. tosin tuo suomenkielinen dubbaus noissa VHS:issä on kasvanut niin lujasti kiinni itse tuotokseen, että voi olla hankala katsoa ilman sitä. hehe. mutta kuitenkin leikkaamattomana!

"nyt saitte minut raivoihini, minä tapan teidät kaikki!"

onkohan se dubattu versio samoilla äänillä ku ne vanhat VHS kassut? toivottavasti.. ne oli niin legendaarisia.

toivottavasti xbox pyörittää tota oikein..

Suru-uutinen:
Hopeanuolen julkaisu siirtyykin ensivuodelle. Eli se ilmestyykin vasta 24.1.2003

Miksi tuot meille näitä suru-uutisia muuan kulkija?
Antaisit meidän elää sulassa sovussa heimoissamme.
Joo harmi

Noin pahat uutiset voi antaa vain itse......

.... PIRU!!!

Ristiinnaulitse!!Ristiinnaulitse!!Ristiinnaulitse!!Ristiinnaulitse!!Ristiinnaulitse!!Ristiinnaulitse!!Ristiinnaulitse!!Ristiinnaulitse!!

Ylös Bottom