Kerpeleen kelen ttu tana %E%#%"¤%"##¤!!!
Okei, ostin siis tän anttilasta, hintaan 79,9999 samalla kun haettiin 44 tuuman projektiotelevisio ja digiboxi. Mikään ei voisi olla paremmin right? No, Katseltiin sitten dvd:t 1-4 ja oltiin ihan hurmoksessa. Sitten laitettiin dvd 5 sisään ja PS2 sanoo.....Disc Read Error. JEE!!!!!!!! Koetin tietokoneella, ja huomasin että toimii muuten, mutta loppupuolella on kohtia johon tökkää. Kun katsoin CD:n takaosaa, siellä menee pystysuora viiva cd:n keskeltä alaspäin.
Niin, vaihdan vain anttilasta uuteen, jees? No arvatkaa mitä? Kuitti sattu lentämään hukkaan kotimatkalla.
--------------------------------------------------
Itse hopeanuoli dvd:ä (1-4,6) voin sanoa seuraavaa:
Mistä lähtien hopeanuolen sanavarastoon on kuulunut sanat "Helvetti" ja sen johdannaiset? Tai Daisukin: "Tuoretta karhunpaskaa!" Muutenkin tekstitys latistaa tunnelmaa

Leikatut kohtaukset on suurimmaksi osaksi harvassa ennen viitos dvd:ä, ja ne mitkä on leikattu kyllä ymmärtää..meinasi yrjö lentää kun Kohei pakotti Rikiä syömään omaa lihaansa :S Toisaalta Terryn tarina avautu mulle vasta nyt. Se ei siis pettänytkään niitä.
VHS:ä Terry sano sen "Olen aina uskollinen...." semmosella äänellä että luulin sen valehtelevan. Vitos dvd oli paras (jos se toimisi

) siinä on huomattavasti leikattua materiaalia, josta suurin osa on juonen kannalta dramaattisen tärkeää. Verikin roiskuu kiitettävästi.
Suosittelen kaikille 100%