Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Hopeanuoli DVD-levylle

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hege
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Futurefilm on päivittänyt tiedot Hopeanuolesta. Minusta tieto näyttää lopullisesta ja paikkansa pitävältä.

Julkaisupäivä:
05.12.2003

Formaatti:
DVD

Alkuperäinen nimi:
Ginga: Nagareboshi Gin

Ohjaaja:
Tomoharu Katsumata
Genre:
Seikkailu

Luokitus:
K11

Pituus:
504 min

Kuva:
4:3 Full Frame

Ääni:
Japanese Dolby Digital Mo

Teksti:
Fin, Swe, Nor, Dan

Valmistusvuosi:
1986

Julkaisija:
Future Film / 2002

DVD -extrat:
Scene Selections

Onkos kaikilla jo selvä mistä aikoo hankkia sen poksin? Itse kävin tänään kysymässä Anttilasta ja sanoivat, että yhdeksän kappaletta ovat tilanneet ja, että tulee niille jo 3 päivä ja hintaa on 89.90e.
Sieltä ajattelin käydä hakemassa itselleni.

Nyt alkoi aikalaskuri julkaisupäivään. 5.12 on 6!!! yön päässä.

Viimeksi muokannut moderaattori:
Nyt hehkutuksia kehiin. Enää 6 yötä!! Pitää kyllä mennä keksiviikkona jo kyselee jokaisesta mahdollisesta paikasta. Sitten kun sen näen jonkun kapupan hyllyllä taidan itkeä vähän aikaa. Sitten yritän mennä kotiin ja istua huoneessani seuraavat 8 tuntia.

Enää 2!! yötä. Mitä ihmettä 2 yötä!! hahaha tämä on riemu, mutta samalla myös tuskaa.

Hahaah kohta odotus on ohi.

Viimeksi muokannut moderaattori:
Mistäs tilasit? Filmifriikistä?

Olen kysellyt kaupoista Hopeanuolta ja Anttilaan ja Ginganttiin on ainakin tulossa.
Prismaan eivät vielä pari viikkoa sitten olleet tilanneet.

Kannattaa muuten käydä ostamassa (jos mahdollista) toi hopeanuoli dvd boxi suomenojan gigantista tai miksei jostain muustakin gigantista , se meinaan maksaa vaan 78.90 ite kävin just hakemassa.

Esim. Filmifriikissä maksaa sama boxi 89.90

Kerpeleen kelen ttu tana %E%#%"¤%"##¤!!!
Okei, ostin siis tän anttilasta, hintaan 79,9999 samalla kun haettiin 44 tuuman projektiotelevisio ja digiboxi. Mikään ei voisi olla paremmin right? No, Katseltiin sitten dvd:t 1-4 ja oltiin ihan hurmoksessa. Sitten laitettiin dvd 5 sisään ja PS2 sanoo.....Disc Read Error. JEE!!!!!!!! Koetin tietokoneella, ja huomasin että toimii muuten, mutta loppupuolella on kohtia johon tökkää. Kun katsoin CD:n takaosaa, siellä menee pystysuora viiva cd:n keskeltä alaspäin.
Niin, vaihdan vain anttilasta uuteen, jees? No arvatkaa mitä? Kuitti sattu lentämään hukkaan kotimatkalla.
--------------------------------------------------
Itse hopeanuoli dvd:ä (1-4,6) voin sanoa seuraavaa:
Mistä lähtien hopeanuolen sanavarastoon on kuulunut sanat "Helvetti" ja sen johdannaiset? Tai Daisukin: "Tuoretta karhunpaskaa!" Muutenkin tekstitys latistaa tunnelmaa :(
Leikatut kohtaukset on suurimmaksi osaksi harvassa ennen viitos dvd:ä, ja ne mitkä on leikattu kyllä ymmärtää..meinasi yrjö lentää kun Kohei pakotti Rikiä syömään omaa lihaansa :S Toisaalta Terryn tarina avautu mulle vasta nyt. Se ei siis pettänytkään niitä.
VHS:ä Terry sano sen "Olen aina uskollinen...." semmosella äänellä että luulin sen valehtelevan. Vitos dvd oli paras (jos se toimisi :( ) siinä on huomattavasti leikattua materiaalia, josta suurin osa on juonen kannalta dramaattisen tärkeää. Verikin roiskuu kiitettävästi.

Suosittelen kaikille 100%

Jep. Saattaapi muuten olla jotta vika onkin mun pleikkarissa..ellei suurin osa mun dvd.ä lakannu yhtäkkia toimimasta. Kumma..hopeanuolet 1-4 toimii, mutta vitonen ei. Myöskään TSH ei toimi eikä vuokratut DVD:t. Pelit toimii. Weird

Seuraava teksti esiinty filmifriikin sivuilla.

"HUOM! GINGAT LOPPUUNMYYTY KAIKISSA LIIKKEISSÄMME!
MYÖS MAAHANTUOJAN VARASTOT LOPPU, SEURAAVA ERÄ TÄTÄ TUOTETTA SAAPUU MAAHAN VIIMEISTÄÄN 15.12 !!!
PAHOITTELEMME TILANNETTA - TUOTETTA ON MYYTY PALJON ENEMMÄN ENNAKKOVARAUKSIIN KUIN OSASIMME ODOTTAA..."

Täytyy sanoa että onneksi ehdin käydä ostamassa ennen tota loppuunmyyntiä.

Ylös Bottom