Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

HORI Real Arcade Pro Stick

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hex
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: HORI Real Arcade Pro Stick

Dr Evil sanoi:
Mistäs kaupoista kannattaisi katsella, Dvdboxofficessa, Videogamesplussassa eikä Amazonista löytynyt, EBgameskin haluaa jotain sekoilua luottokorttimaksun yhteydessä, mitäs muita noita on?. Lik-Sangkin saa tuota ohjainta vasta ensikuun lopulla.
Jotkut britit sanoivat tilaavansa halviten Gamestopista. En tiedä asiasta sen enempää.

Kannattaa muuten pistää vaikka Play-Asiasta tilaukseen Magic Box -adapteri. Sillä saa tikun toimimaan Xboxilla.

Muchos gracias.

Tilasin Gamestopista PS2:n ja tuon Tekken 5 bundlen ja laitoin myös Play-Asiasta Magic Boxin tulemaan. Nyt pitäisi taas päästä tuosta Eurokoneesta eroon ties kuinka monennen kerran.

Tuonnekin tarvitsee lähettää kopio luottokorttilaskusta faxilla tai emailina, harmikseni siivosin eilen ja heitin sen menemään. No täsmäisku talonyhtiön jätehuoneeseen tuotti toivotun lopputuloksen :) .

Hex sanoi:
Missae tuon naeit? Minulla ainakin menee ostoskoriin kumpikin malli ja Storen etusivulla viimeisin uutinen on tuo josta jo mainitsin. Kun ei tuosta tiedotteesta taeysin ottanut selvaeae, saattoi se tarkoittaa, ettae myydaeaen vain ennakkotilausten mukaan tai ettae myoehempi tuotantomaeaerae maeaeraeytyy ennakoiden perusteella.
Lienee ollut selaimen kanssa vaikeuksia tai jotain kun en itse saanut koriin kumpaakaan.
Itse k*sitin tuon siten, ett* tikkuja valmistetaan tietty m**r* ja kun sen verran on tilauksia saatu niin se on sitten siin*. Tied* sitten voiko tuohon babelfishin k**nn*ksen t*ysin luottaa.

Sinaensae aikalailla samaan lopputulokseen paeaesee tavallisella RAP:lla ja lisaevaivannaeoellae. RAP:ssa on Sanwan tikku ja Horin napit. Napit on kai helppo vaihtaa Sanwoiksi, joskin itse nappien ostaminen voi olla vaehaen vaikeaa. Vaihdetuilla napeillahan eroa tuohon spessuun ei luulisi kaeytaennoessae olevan.
Itsell*ni ei nuiden nappien kannalta ole niink**n v*li*, vaikka olisihan se hienoa jos nuo sanwan komponentit tosiaan ovat niin hyvi* kuin hehkutetaan. Eniten minun kohdallani vaikuttaa tuo tikun ulkon*k*, sill* tuo special addition perus-mallin lis*ksi ainoa jota kehtaisin katsella v*h*nkin kauemmin. Tuon Lik-Sangissa myynniss* olevan T5-mallin kans on v*h*n niin ja n*in (siell* oleva kuva muuten eroaa aika paljon noista mit* jenkkisivuilla on n*kynyt, lienee erilaisella kuvituksella mik*li ei hanki sit* bundlea?).

Dr Evil, voisitko laittaa hieman kommentteja siit* Fighting Stick 2:sta kun sen saat.

Ekak K. Ubtimov sanoi:
Lienee ollut selaimen kanssa vaikeuksia tai jotain kun en itse saanut koriin kumpaakaan.
Itse k*sitin tuon siten, ett* tikkuja valmistetaan tietty m**r* ja kun sen verran on tilauksia saatu niin se on sitten siin*. Tied* sitten voiko tuohon babelfishin k**nn*ksen t*ysin luottaa.

Itsell*ni ei nuiden nappien kannalta ole niink**n v*li*, vaikka olisihan se hienoa jos nuo sanwan komponentit tosiaan ovat niin hyvi* kuin hehkutetaan. Eniten minun kohdallani vaikuttaa tuo tikun ulkon*k*, sill* tuo special addition perus-mallin lis*ksi ainoa jota kehtaisin katsella v*h*nkin kauemmin. Tuon Lik-Sangissa myynniss* olevan T5-mallin kans on v*h*n niin ja n*in (siell* oleva kuva muuten eroaa aika paljon noista mit* jenkkisivuilla on n*kynyt, lienee erilaisella kuvituksella mik*li ei hanki sit* bundlea?).

Dr Evil, voisitko laittaa hieman kommentteja siit* Fighting Stick 2:sta kun sen saat.
Nyt ne spessut ovat ainakin toistaiseksi loppu. Esittelysivulla on vedetty punakynää Horistoren päälle ja ostoskoriin lisääminen ei enää onnistu. Jos nuo ovat menestys, luulisi kai kuitenkin, että jatkoa seuraa. Toivottavasti. :(

Ja joka tapauksessa Horin omat napitkin ovat ihan hyvät.

Ekak K. Ubtimov sanoi:

Jeps, tikku saapui jo viime viikolla, mutta en ole vielä päässyt testailemaan. Jenkki-PS2 tulee varmaan huomenna, mutta Gamestopissa Tekken 5 bundle on backorder tilassa, joten saa nähdä tuleeko se sieltä ikinä, varsinkin kun Amazonissa lukee saapumispäiväksi 15.3. No tilasin pelkän pelin jo toisesta paikasta, joten hyvällä tuurilla pääsen tällä viikolla kunnolla testailemaan. Ihan laadukkaalta kapistukselta tuo vaikuttaa, nappien tuntuma on vähän ontto, mutta en ole kokeillut muita tikkuja joten en tiedä ovatko ne kaikissa tuollaisia. Ihan tyytyväinen toistaiseksi olen.

Hehe, meni sitten hermot tuohon vatvomiseen ja tilasin play-asiasta tuon perusmallin. $140 tuli hinnaksi postikuluineen, mutta saa nyt nähdä miten käy tullien kans.
Pitänee tuo magic box hankkia tässä, että pääsee 3rd Strikeä pelaamaan muullakin kuin xboxin vakiopädillä.

Tekken 5 RAP on Play Asiassa tarjouksessa hintaan $59.90. Yksittäin tilatessa postikuluja tulee tietysti toinen mokoma.

Hex sanoi:
Tekken 5 RAP on Play Asiassa tarjouksessa hintaan $59.90. Yksittäin tilatessa postikuluja tulee tietysti toinen mokoma.

Jos joku on kiinnostunut niin voin tuon omani myydä... Sanotaanko vaikka 60e sis postit...

edit: Kaupat on tehty.

Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom