TUHOMURSU
KonsoliFIN Alumni
Vastaus: House of the Dead: Overkill [Wii]
Kyllä se on kuule vaan niin että paska on paskaa. Ensimmäisen lauseen jälkeen ei dialogista voi nauttia kuin kymppikesäset tai jälkijättöisellä huumorintajulla. Ei pelin settiä voi verrata hyvään paskadialogiin sitten millään. Noloa kiroilua maustettuna helvetin huonolla ääninäyttelijällä, mutta onneksi nuo välijutut voi skipata kun ne on kerran kärsinyt.
Noin muutoin alkuun aika jyrkkä mielipide pelistä on hieman laantunut sen myötä ettei hyllyssä oikeastaan ole muuta tämmöistä nopeaa välipelattavaa kuin Mariokartti. Overkillin kun on ylihelpolla normaalivaikeusasteella sutaissut niin saa auki Director's Cut -osion joka on piirun hankalampi ja kentissä on lisäreitteijä joita kuljetaan. Tosin, haulikon kun saa ostettua niin yhtä tyhjänkanssa puheet vaikeustasosta kun kertalaukauksella räjähtelevät kaikki viholliset osiin. Lähinnä kysymykseen tulee sitten se, että kuinka jaksaa opetella kameranheilumisissa vilahtelevien bonusesineitten sijainnin ja onnistua niihin sitten osumaan. Aseen lataaminen on sitten se toinen juttu joka täytyy osata rytmitellä.
Tahallisen ylivedetty dialogi ääninäyttelyineen ja juustoisen kliseinen tarinahan tässä nimenomaan toimivat. Tää on hjuumoripeli eikä vakava toimintarypistely.
Kyllä se on kuule vaan niin että paska on paskaa. Ensimmäisen lauseen jälkeen ei dialogista voi nauttia kuin kymppikesäset tai jälkijättöisellä huumorintajulla. Ei pelin settiä voi verrata hyvään paskadialogiin sitten millään. Noloa kiroilua maustettuna helvetin huonolla ääninäyttelijällä, mutta onneksi nuo välijutut voi skipata kun ne on kerran kärsinyt.
Noin muutoin alkuun aika jyrkkä mielipide pelistä on hieman laantunut sen myötä ettei hyllyssä oikeastaan ole muuta tämmöistä nopeaa välipelattavaa kuin Mariokartti. Overkillin kun on ylihelpolla normaalivaikeusasteella sutaissut niin saa auki Director's Cut -osion joka on piirun hankalampi ja kentissä on lisäreitteijä joita kuljetaan. Tosin, haulikon kun saa ostettua niin yhtä tyhjänkanssa puheet vaikeustasosta kun kertalaukauksella räjähtelevät kaikki viholliset osiin. Lähinnä kysymykseen tulee sitten se, että kuinka jaksaa opetella kameranheilumisissa vilahtelevien bonusesineitten sijainnin ja onnistua niihin sitten osumaan. Aseen lataaminen on sitten se toinen juttu joka täytyy osata rytmitellä.