Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Hubit

Halonhakkaaja

New Member
Tarttisin tietoo niiltä jotka tietää jotain hubeista. Eli mun pitäis kytkee verkkokortin yhdestä portista hubin kautta RJ-45 kaapelilla sekä xboxiin että kaapelilaatikkoon. Paljonko tällainen hubi maksaa suunnilleen ja toimiiko se joka tilanteessa? (käytän tietenki vain RJ-45 kaapeleita) (ei mitää: eti www.google.com)
 
Mulla on 5 porttinen switch joka on siis sama kun hubi. Toimii just noin kun selitit. Voi olla että joudut hommaa toisen verkkokortin jos IP asetuksissa on jotain niinku mulla kävi. Eli netti yhteydessä ei voi käyttää kiinteetä IP numeroo mut xbox haluu kiinteen numeron. Hintaa tolla switch:illä oli 35e cruzbrokersilla.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan zapster
Mulla on 5 porttinen switch joka on siis sama kun hubi.

Kytkin ja hubi ovat kylläkin kaksi eri asiaa. Hubi on vaan pelkkä toistin kun taas kytkin osaa ohjata paketit oikeisiin portteihin.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Halonhakkaaja
no mie ostan sit huomenna 4-porttisen hubin (n. 30)
Tuo ratkaisu toimii sitten ainoastaan siinä tapauksessa, että palveluntarjoajasi sallii 2 samanaikaista IP-osoitetta.

Jos palveluntarjoajasi sallii vain yhden IP-osoitteen/liittymä kerrallaan, joudut vaihtelemaan kaapeleita tai reitittämään liikenteen reititinboksin tai PC:n avulla.

t. Ola
 
Normaali hubi, mutta xboxille suunniteltu koska siinä on neljä porttia. Voihan sitä PC:ssäkin käyttää.
 
Ylös Bottom