Vastaus: Huippusalainen KFS peli-iltojen suunnitteluketju
Tämmönen tuli mieleen mitä voisi kokeilla. En tiedä onnistuuko tänään kun niin paljon porukkaa tulossa ja tuo kilpailukin on, mutta ehkä kisa-ajan jälkeen ja "pienemmällä" (=32) porukalla. 18.08 oli loistava sabo-suoritus mutta pohdin että siitä saisi vielä useamman sekunnin nipistettyä pois. Vaatii tosin jo vähän suunnittelua ja järjestelmällisyyttä, toihan ennätys tehtiin niin että osa lähti pistooleilla ja puukoilla matkaan
Homma tosiaan vaatisi sen 32 => x => 30 ukkoa. Aluksi squadit jaetaan uudelleen. A ja B squadit muodostavat puolijoukkueen A, ja C/D vastaavasti puolijoukkueen B. Kumpikin puolijoukkue luovuttaa 2-3 pelaajaa "C-ryhmään" (eli C-ryhmän koko olisi 4-6 taistelijaa).
C-ryhmään valitaan isolevuisia ja hyviä lähitaistelupelaajia. Miksi niin? Pitää olla stealth ominaisuudet, ukon kesto, juoksu ja puukkotaidot/lähitaistelutaidot viritettynä tappiin joka hörppii jo jonkin verran taitopojoja medicin ohella. C-ryhmän varustukseen kuuluu pakollisena: Sensor-jammer, ohut takki ja äänenvaimennettu sarjatuliase*, jalkaväkimiinoja/kaasukranaatteja. C-ryhmä lähtee heti rundin alussa täyttä juoksua C:lle. Sensor-jammer ja äänenvaimennetut aseet takaavat suhteellisen huomaamattoman pääsyn vaikka pientä vastarintaa olisikin havaittavissa. (*Yhdellä C-ryhmästä voi olla haulikko mukana joka on yliverto pienissä tiloissa, toki edellyttää haulikko-upgradeja. Kyseinen henkilö ei ammu laukaustakaan ennen kuin on päästy C:lle!)
C-ryhmän päästyä C:lle, puolijoukkueet A ja B ovat jo rynnänneet täysillä omille kohteilleen (siis A ja B). A ja B joukkueiden tehtävänä on vain ja ainoastaan saada kohteet haltuun mahdollisimman nopeasti. Siksi varustukseen otetaan mukaan käsikranaatteja, joilla heikennetään vastustajia heti alussa ja sarjatuliaseita joilla viimeistellään vastustajan taistelijat. Yhdelläkään ei ole varaa jäädä redlinelle sniputtamaan vaan jokainen juoksee ryminällä kohteille. Kaiken järjen mukaan samassa poppoossa pitäisi olla 13-14 pelaajaa liikkumassa kohtuullisen tiiviisti eli ylösnostajia on vieressä, kuolemista viis.
A/B akselin vilkkuessa suurin osa porukasta irtaantuu jo kohti C:tä, toivoen että edes osa seuraavasta vihun spawnista saataisiin pudotettua ja C-ryhmän taakkaa kevennettyä. C-ryhmä on tällä välin miinoittanut kohteen ympäristön ja yksi henkilö odottaa planttia. Kun A/B on hallussa planttimies virittää pommin pikapikaa ja muut savustavat C:n sisäänpääsyt joka ainakin vähän heikentää vastaantulevia ukkoja.
Sitten toivotaan parasta ja pelätään pahinta. C-ryhmässä pitäisi olla 120hp ukkoja kaikilla kestoupgradeilla ja hyvillä lähitaistelutaidoilla. A/B ehtinevät mukaan pudottelemaan spawneja ja katsotaan mihin kello pysähtyy.
Tämmönen tuli mieleen mitä voisi kokeilla. En tiedä onnistuuko tänään kun niin paljon porukkaa tulossa ja tuo kilpailukin on, mutta ehkä kisa-ajan jälkeen ja "pienemmällä" (=32) porukalla. 18.08 oli loistava sabo-suoritus mutta pohdin että siitä saisi vielä useamman sekunnin nipistettyä pois. Vaatii tosin jo vähän suunnittelua ja järjestelmällisyyttä, toihan ennätys tehtiin niin että osa lähti pistooleilla ja puukoilla matkaan
Homma tosiaan vaatisi sen 32 => x => 30 ukkoa. Aluksi squadit jaetaan uudelleen. A ja B squadit muodostavat puolijoukkueen A, ja C/D vastaavasti puolijoukkueen B. Kumpikin puolijoukkue luovuttaa 2-3 pelaajaa "C-ryhmään" (eli C-ryhmän koko olisi 4-6 taistelijaa).
C-ryhmään valitaan isolevuisia ja hyviä lähitaistelupelaajia. Miksi niin? Pitää olla stealth ominaisuudet, ukon kesto, juoksu ja puukkotaidot/lähitaistelutaidot viritettynä tappiin joka hörppii jo jonkin verran taitopojoja medicin ohella. C-ryhmän varustukseen kuuluu pakollisena: Sensor-jammer, ohut takki ja äänenvaimennettu sarjatuliase*, jalkaväkimiinoja/kaasukranaatteja. C-ryhmä lähtee heti rundin alussa täyttä juoksua C:lle. Sensor-jammer ja äänenvaimennetut aseet takaavat suhteellisen huomaamattoman pääsyn vaikka pientä vastarintaa olisikin havaittavissa. (*Yhdellä C-ryhmästä voi olla haulikko mukana joka on yliverto pienissä tiloissa, toki edellyttää haulikko-upgradeja. Kyseinen henkilö ei ammu laukaustakaan ennen kuin on päästy C:lle!)
C-ryhmän päästyä C:lle, puolijoukkueet A ja B ovat jo rynnänneet täysillä omille kohteilleen (siis A ja B). A ja B joukkueiden tehtävänä on vain ja ainoastaan saada kohteet haltuun mahdollisimman nopeasti. Siksi varustukseen otetaan mukaan käsikranaatteja, joilla heikennetään vastustajia heti alussa ja sarjatuliaseita joilla viimeistellään vastustajan taistelijat. Yhdelläkään ei ole varaa jäädä redlinelle sniputtamaan vaan jokainen juoksee ryminällä kohteille. Kaiken järjen mukaan samassa poppoossa pitäisi olla 13-14 pelaajaa liikkumassa kohtuullisen tiiviisti eli ylösnostajia on vieressä, kuolemista viis.
A/B akselin vilkkuessa suurin osa porukasta irtaantuu jo kohti C:tä, toivoen että edes osa seuraavasta vihun spawnista saataisiin pudotettua ja C-ryhmän taakkaa kevennettyä. C-ryhmä on tällä välin miinoittanut kohteen ympäristön ja yksi henkilö odottaa planttia. Kun A/B on hallussa planttimies virittää pommin pikapikaa ja muut savustavat C:n sisäänpääsyt joka ainakin vähän heikentää vastaantulevia ukkoja.
Sitten toivotaan parasta ja pelätään pahinta. C-ryhmässä pitäisi olla 120hp ukkoja kaikilla kestoupgradeilla ja hyvillä lähitaistelutaidoilla. A/B ehtinevät mukaan pudottelemaan spawneja ja katsotaan mihin kello pysähtyy.