Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

HUOM! Muutos Kauppapalautteen antoon ver2

Vastaus: HUOM! Muutos Kauppapalautteen antoon ver2

Jaajuu, en muistanu tota juttua ;) Juu eikä se sinänsä mtn haittaa vaikka niitä plussia ei sieltä saakkaan tähän uuteen juttuun.... kaikki kuitenki alotti "nollilta" :p

Ja parempi systeemi tää uus on ku toi vanha.
 
Vastaus: HUOM! Muutos Kauppapalautteen antoon ver2

Tommonen epäkohta tossa jutussa on... eli eikös ton vois ottaa pois toiminnasta :
http://www.konsolifin.net/bbs/usernote.php?u=15007 kun tolla ei o mtn tekemistä taas : http://www.konsolifin.net/bbs/itrader.php? oman kauppapalautteen kanssa.... eli mun mielestä turhaan on toi ensimmäinen mikä näkyy suoraan profiilissa, toi minne "oikeet" palautteet tulevat sais olla ainoastaan.... sekavasti selitetty mut kaipa tosta joku tajuaa
;)
 
Vastaus: HUOM! Muutos Kauppapalautteen antoon ver2

Mites pääsen antamaan ostajalle kauppapalautetta ku hän ei ole postannut mun myynti ilmotukseen.... (Shammy on käyttäjä) enkä löydä hänen profiilistaan kohtaa kauppapalautteet...

:eek:
 
Vastaus: HUOM! Muutos Kauppapalautteen antoon ver2

Mites pääsen antamaan ostajalle kauppapalautetta ku hän ei ole postannut mun myynti ilmotukseen.... (Shammy on käyttäjä) enkä löydä hänen profiilistaan kohtaa kauppapalautteet...

:eek:

Hänen pitäisi ensin antaa palaute sinulle, sitten sinä hänelle.
 
Vastaus: HUOM! Muutos Kauppapalautteen antoon ver2

Kauppapalautejärjestelmä iTrader päivitetty versioon 2.5

Muutokset:

  • Ylänavissa "iTrader" -kohta, josta pääsee pääsivulle. Siellä viimeksi annetut palautteet, TOP - lista, Hall Of Shame, sekä hakutoiminto. (Malli kuva itrader_main.jpg)
  • Jäsenten omissa proviilissa on profile tabissa viimeisenä "Palautepisteet" välilehti, josta löytyy proviilin omistajan kauppapalaute. (Malli kuva memberinfo_tab.jpg)
  • Leiskaa muokattu
  • Uudet iconit positiivinen, negatiivinen, neutraali.
  • Muutamia bugeja korjailtu.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: HUOM! Muutos Kauppapalautteen antoon ver2

Nyt tyhmä ei tajua...

Mitä tuohon "Myyntiketjun osoite:" kohtaan pitää laittaa jos kummallakaan ei vaihdettavasta pelistä ollut omaa ilmoitusta?

Olin tarjonnut omaa peliä jollekkin muulle vaihtoon, ja toinen käyttäjä laittoi mulle viestiä että voisi vaihtaa kyseisen pelin minun kanssa. Vaihdot on tehty mutten osaa nyt antaa palautetta... :confused:
 
Vastaus: HUOM! Muutos Kauppapalautteen antoon ver2

Nyt tyhmä ei tajua...

Mitä tuohon "Myyntiketjun osoite:" kohtaan pitää laittaa jos kummallakaan ei vaihdettavasta pelistä ollut omaa ilmoitusta?

Olin tarjonnut omaa peliä jollekkin muulle vaihtoon, ja toinen käyttäjä laittoi mulle viestiä että voisi vaihtaa kyseisen pelin minun kanssa. Vaihdot on tehty mutten osaa nyt antaa palautetta... :confused:

Tällöin palautteen antaminen ei valitettavasti onnistu. Palaute vaatii ilmoitusketjun, ilman ketjua ei palautetta voi antaa.
 
Ylös Bottom