Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Halonhakkaaja
Miten joku voi musiikin takia sanoa peliä huonoimmaksi? No joutuu olemaan vitsi tai korvien välissä vikaa. Transworldi on huippupeli.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Hex
Jos lähdetään pettymyslinjalle, on minulle Xboxin peleistä se ollut RalliSportti. Pelihän keräsi arvosteluissa jopa erinomaisia arvosanoja. Eihän se nyt ihan huono ole, mutta kun lainasin pelin, oli hyvin nopeasti selvää, että niin huonolla ajotuntumalla varustettua rallia en halunnut pelata yhtään enempää.
Siitä on jo vuosi, kun peliä kokeilin. Siksi en enää tarkkaan muista. Mieleen tulee nyt enää, että ohjaus oli "kulmikasta".Lainatun viestin kirjoitti alkujaan triple_a
Mikäs Rallisportin ajotuntumassa on vikana? Omasta mielestäni kyseessä on yksi parhaista rallipeleistä tällä hetkellä. Mukavan rento ajotuntuma ja uskomaton vauhdintuntu. Mutta enpä ole koskaan ajanut oikealla ralliautolla, joten todenmukaisuudesta en tiedä. Ja padillä vain olen ajanut.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan cyberfairy
Huonoimmat XBOX pelit top 3:
1. Turok evolution
2. Mad dash racing
3. Jet Set Radio Future
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan dhat
suurimmat pettymykset tähän mennessä:
Unreal Championship.
ei muuten mitään isompaa vikaa, mutta se saakelin ruudunpäivitys voisi olla lähempänä siedettävää. hieman vittumaista tähtäillä keskellä taistelua kun ruutu päivittyy about 15 kertaa sekunnissa.
odotin jotain unreal tournamentin tyylistä ja laatuista peliä, koska unreal tournament oli hyvinkin paljon mieleeni PC:llä aikoinaan.
kun ostan konsolipelin niin kyllä minä odotan sen olevan huolella viimeistelty. onneksi en maksanut kuin noin 30 euroa käytettynä.
koko pelistä jäi vähän hatara tunnelma ja tuossa tuo odottaa hyllyssä mahdollista parempaa tulevaisuutta LIVE pelinä.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Blaxor
Halo.
Vaikka FPS peleistä pidänkin niin halo oli todella suuri pettymys.