Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Huonoimmat Xbox-pelit

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kurki-fin-
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Hunter ja Enclave. Kai näistä joku on pitänyt, minä en.
Maksoin molemmista täyden hinnan kun piti saada jotain
pelattavaa ja niitä oli kehuttu mm. täällä. Katkera totuus
paljastui molemmissa alta puolen tunnin: tylsää, tylsää, argh...

No omistani peleistä Hunter ja... Rallisport Challenge? Joo, noi ne on. Ei voi sanoa että ne hirveän huonoja ovat, mutta niihin tylsistyy alta aikayksikön. Hunter olisi ehkä moninpelinä hyvä, mutta sitä en ole päässyt testaamaan, sillä omistan vain yhden ohjaimen. Rallisport on taas ehkä liian arcademainen makuuni...

Miten joku voi musiikin takia sanoa peliä huonoimmaksi? No joutuu olemaan vitsi tai korvien välissä vikaa. Transworldi on huippupeli.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Halonhakkaaja
Miten joku voi musiikin takia sanoa peliä huonoimmaksi? No joutuu olemaan vitsi tai korvien välissä vikaa. Transworldi on huippupeli.

Voisin olla eri mieltä, Transworldiä miksikään huippupeliksi voi kutsua, mutta en nyt huonoimpiinkaan lukisi :P Kyllä sieltä löytyy sellaista kuraa että tuo Transworld tuntuu taivaalta siinä rinnalla. Esimerkiksi tuo hiton Blinx.

Todella huonoimpia pelejä ei tällaisissa kyselyissä juurikaan tule esille, kun aktiivipelaajat osaavat yleensä kiertää paskan kaukaa; siis ne peliit, jotka arvosteluissa ovat saaneet kaikkein surkeimpia pisteitä. Enemmänkin väki näkyy listanneen turhanpäiväisyyksiä ja keskinkertaisuuksia. Harvapa pelitarjontaan tietysti todella laajasti onkaan tutustunut.

Jos lähdetään pettymyslinjalle, on minulle Xboxin peleistä se ollut RalliSportti. Pelihän keräsi arvosteluissa jopa erinomaisia arvosanoja. Eihän se nyt ihan huono ole, mutta kun lainasin pelin, oli hyvin nopeasti selvää, että niin huonolla ajotuntumalla varustettua rallia en halunnut pelata yhtään enempää.

Metacritic 87 pojoa.... mm. IGN 92 ja Gamespot 91. :rolleyes:

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Hex
Jos lähdetään pettymyslinjalle, on minulle Xboxin peleistä se ollut RalliSportti. Pelihän keräsi arvosteluissa jopa erinomaisia arvosanoja. Eihän se nyt ihan huono ole, mutta kun lainasin pelin, oli hyvin nopeasti selvää, että niin huonolla ajotuntumalla varustettua rallia en halunnut pelata yhtään enempää.

Mikäs Rallisportin ajotuntumassa on vikana? Omasta mielestäni kyseessä on yksi parhaista rallipeleistä tällä hetkellä. Mukavan rento ajotuntuma ja uskomaton vauhdintuntu. Mutta enpä ole koskaan ajanut oikealla ralliautolla, joten todenmukaisuudesta en tiedä. Ja padillä vain olen ajanut.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan triple_a
Mikäs Rallisportin ajotuntumassa on vikana? Omasta mielestäni kyseessä on yksi parhaista rallipeleistä tällä hetkellä. Mukavan rento ajotuntuma ja uskomaton vauhdintuntu. Mutta enpä ole koskaan ajanut oikealla ralliautolla, joten todenmukaisuudesta en tiedä. Ja padillä vain olen ajanut.
Siitä on jo vuosi, kun peliä kokeilin. Siksi en enää tarkkaan muista. Mieleen tulee nyt enää, että ohjaus oli "kulmikasta".

Eikä vika ollut edes siinä, etten pitäisi arcade-ralleista, koska mm. Saturnin Sega Rally maistuu edelleenkin.

Itsestäni en oikeastaan edes tiedä miksi Rallisportti ei oikein maistunut - ei vain maistunut. En ensinäkään edes perusta autopeleistä, poikkeuksena Gran Turismo (/Sega GT), eikä pelissä ollut oikein kunnollista tilastointia (ei tullut sellaista fiilistä, että esim. seuraavassa kilpailussa tulisi olla toinen tai kolmas, että pysyisi kärjessä)...eipä oikeastaan tule muuta mieleen.

Kait ne rallisportin huippupisteet johtuu siitä että se tuli markkinoille heti konsolin ilmestyttyä. Nyt tuskin saisi paljoa yli 80 pistettä.

Niin sekin tässä oli ideana että jos voisi säästää rahojansa!!
meinaan harva meistä kroisos.

että jos selkeästi löytäis ne pelit joita kannattaa toistaiseksi kiertää!!

ehkä sitten joskus ostaa kun ne on anttilassa 1 euron laatikossa.
(niinkuin kaikelle paskalle tässä maailmassa käy)

sitten se että mun suosikkipeli oli/on unreal se eka versio mitä voi tietokoneessa pelaa. kävin pelaamassa sitä cibok-areenassa
silloin kunh se oli vielä olemassa.
mutta tämä unreal champion ships vai mikä se nyt olikaan se xbox-versio, niin se oli mun mielstä jotenkin todella suttunen ja vaikea hahmottaa peli-ympäristöä.
eli niin.

eli omasta puolesta toivon meille kaikille lisää pelimerkkejä. (euroja)
ettei kakkaan hukkuis raha.

kurki-fin-

suurimmat pettymykset tähän mennessä:

Unreal Championship.
ei muuten mitään isompaa vikaa, mutta se saakelin ruudunpäivitys voisi olla lähempänä siedettävää. hieman vittumaista tähtäillä keskellä taistelua kun ruutu päivittyy about 15 kertaa sekunnissa.
odotin jotain unreal tournamentin tyylistä ja laatuista peliä, koska unreal tournament oli hyvinkin paljon mieleeni PC:llä aikoinaan.
kun ostan konsolipelin niin kyllä minä odotan sen olevan huolella viimeistelty. onneksi en maksanut kuin noin 30 euroa käytettynä.
koko pelistä jäi vähän hatara tunnelma ja tuossa tuo odottaa hyllyssä mahdollista parempaa tulevaisuutta LIVE pelinä.

Dave Mirra Freestyle BMX.
luojaa kiitän vieläkin siitä etten maksanut kuin 19 euroa huuto.netissä. saatana kirotkoon herätehuudot. "eihän se nyt jumalauta 19 euroon jää.." jostain syystä tämä peli vain jäi hyllyyn, vaikkei niin tavattoman huono edes ole. jotkin haasteet vain ovat käsittämättömän hankalia, esimerkiksi jotkin reilikombot joissa hypitään reilistä toiseen. vaikka kuinka suuntaisi niin äijä loikkaa ihan päin perseitä.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan dhat
suurimmat pettymykset tähän mennessä:

Unreal Championship.
ei muuten mitään isompaa vikaa, mutta se saakelin ruudunpäivitys voisi olla lähempänä siedettävää. hieman vittumaista tähtäillä keskellä taistelua kun ruutu päivittyy about 15 kertaa sekunnissa.
odotin jotain unreal tournamentin tyylistä ja laatuista peliä, koska unreal tournament oli hyvinkin paljon mieleeni PC:llä aikoinaan.
kun ostan konsolipelin niin kyllä minä odotan sen olevan huolella viimeistelty. onneksi en maksanut kuin noin 30 euroa käytettynä.
koko pelistä jäi vähän hatara tunnelma ja tuossa tuo odottaa hyllyssä mahdollista parempaa tulevaisuutta LIVE pelinä.

Miten sen LIVE-päivityksen jälkeen peli pyörii, laittakaapa kokemuksia...

mikä vika siinä unreal championshipissä on? ei nyt pieni nykiminen turhakseen haittaa..

eikä jet set ollut huono peli ja transworld on loistava.

Ette ole vielä huonoa nähneetkään.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Blaxor
Halo.

Vaikka FPS peleistä pidänkin niin halo oli todella suuri pettymys.

Varo sanomasta tuollaista täällä, tai saat vihaiset koirat kimppuusi!;) Itselleni suurin pettymys xboxilla on ollut kyllä Splinter Cell. Hyvähän se oli, muttei sellainen että vaahto pursuaisi suusta vielä tunti ennen ja jälkeen pelaamista

Ylös Bottom