Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Huonoimmat Xbox-pelit

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan korvaorava
mikä vika siinä unreal championshipissä on? ei nyt pieni nykiminen turhakseen haittaa..

eikä jet set ollut huono peli ja transworld on loistava.

Ette ole vielä huonoa nähneetkään.
IMO Jet Set Radio on yksi Xbox:n parhaimmista peleistä. Ja jos joku peleissä haittaa niin se on nimenomaa nykiminen/huono pelattavuus :eek:

Unreal on vain pikaisesti käännetty Pc-versiosta ja tämä näkyy juuri tuona nykimisenä. Missä optimointi? Mieluummin vähemmän karkkeja ja parempi pelattavuus kuin grafiikoiltaan kaunis dia-show... :mad:
 
huonoja pelejä.

Mun listalla (ei järjestyksessä):

1. DOA Xtreme volleyball -Kuten joku mainitti, missä peli? Nude Patchi hauska 15 min max. 4/10 pts (Graffan takia vain)

2. GunValkyrie - Ohjattavuus turhauttava. 5/10 (Ilman kunnon ohjattavuutta pelit paskoja)

3. Outlaw volleyball - Ruma ja turhauttava yleisesti, ei mitään uutta. 5/10 (Graffa kuin Pleikkari 1:stä, ja jne jne)

4. Dakar 2 - Ohjaus uskomattoman huono, vaihtelee rankasti riippuen kuvakulmista!!!!! Säälittävä tekele. Kulkuneuvoja ei saa suoralla vakiintumaan vaan joutuu kokoajan koskea tikkuun.
2/10 pts.

5. Monopoly party - Ei vain iske meikäläiseen ja graffat suttua.
Makuasian ratkaistava peli. 6/10

6. Godzilla Destr all Mons Melee - Erittäin ärsyttävä mätkintä peli.
3/10 pts.

7. JetSet Radio Future - ?? Harvinaisen tyhmä peli, grafiikka outoa, tyyli ärsyttävä ja turhauttava, ei mielenkiintoa pelaajalle.
5/10 pts.

8. KabukiWarriors -VÄLTTÄKÄÄ! Älkää edes imuroiko turhaan netistä. 1/10 pts (Ohjelmoijille säälistä...)

9. NightCaster. - ei iske millään, jotain puuttuu pelistä. Tylsä.
6½/10 pts.
 
CMR3 oli kova pettymys, ja kyllä ykkönen on se ainoa oikea. Ohjattavuus jotenkin olemattoman tunnoton. Graffat hienot. Uramoodi, vain CMR & Focus, ei jaksa innostaa kauaa(kyllä se ajokki pitää saada valita). Moninpeli, mikä moninpeli, toteutta vasemmalla kädellä. Peli on _ihan_ ok mutta ei vain niin hyvä kuin se voisi olla, ja hypen/arvosteluiden yms.. perusteella oli lupa odottaa enemmän, mutta minkäs mahdat. CMR4 saa korjata ja paljon jos meinaa pysyä rallipeli taistossa mukana.
 
Mielestäni huonoin peli mitä olen pelannut on Chase Hollywood Stuntdriver. Olen kokeillut ainoastaan pelin demoa, mutta sekin riittää kertomaan, että:

1.Realistiikka on mennyt puun taakse piiloon.

2.Pelin "stunttinappula" heittää auton jollain voltilla riippumatta täysin esim. siitä että kuinka kovaa painat nappulaa.

3.Pelin idea on täysin kopioitu PS2 pelistä nimeltä Stuntdriver (driver vai man... en muista. Korjatkaa jos olen väärässä).
 
Huonoin XB peli mitä olen pelannut on ehdottomasti Desert storm, jopa PSX:llä on parempia pelejä (grafiikaltaan ja muutenkin)! Mitään hyvää ei mielestäni kyseisessä pelissä ollut. ARGH!
 
Peliasioissa jokaisella on aina oma maku. Toinen tykkää toisesta ja toinen toisesta.

Täällä on haukuttu aika paljon Rally Sport Challengea ja uskon sen johtuvan siitä, että peli on aika vaikea henkilölle jolla ei ole "rallikokemusta". Peli on kuitenkin aika realistinen (olen ex kilpa-ajaja) ja se aiheuttaa arcadekaahailuihin tottuneille vaikeuksia. Omasta mielestäni peli on ihan ok. Ei se mikään huippu ole, mutta realistisin rallipeli tällä hetkellä. Jos tykkää arcadepeleistä, niin Rally Fusion on tutustumisen arvoinen.

Buffy on ainakin omasta mielestäni ihan hyvä. Taisteluliikkeiden ja "seikkailun" yhdistäminen on onnistunut huomattavasti kilpakumppaneitaan paremmin.

No sitten niihin huonoimpiin peleihin. Itselläni ei ole kovinkaan monesta pelistä demoa suurempaa kokeumusta, mutta seuraavat pelit tuottivat pienen pettymyksen.

1. Colin McRae Rally 3. Miksi auton ajettavuus on kuin ajaisi kuulalaakereiden päällä? Grafiikatkaan eivät häikäise.

2. NHL2003. Ihan ok peli, mutta esim PC:n NHL2000 on parempi tunneltamaltaa ja pelattavuudeltaan.

3. The Lord of the Rings: Fellowship of the Ring. En ole kylläkään pelannut, mutta grafiikat näyttävät kuin piirtäjäksi olisi (kännipäissään) päästetty kaksi vuotias miehenalku. Muutenkaan ei oikein vakuuttanut.

Onhan noita muitakin, mutta tosiasiahan on se, että harvoin sitä tulee pelattua huonoja arvosteluja saaneita pelejä. Tällöin myös huonon pelin määrittäminenkin on vaikeaa.
 
Just Joo

En tie mut eikö ketään oo pelannu wwf rawta???
Ite ostin koska pidän itseäni wrestling fanin, mutta peli oli kyllä niin syvältä että...
Kontrollit tönköt kuin 6kk vanha wieneri...
Äijjät kaikki vanhoi partoi, etc etc...
Toinen peli oli azurik:rise of perethia... En tie mut ainaki minun mielestäni peli laimee ku mikäki... EI yhtään mitään....
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Horus


Täällä on haukuttu aika paljon Rally Sport Challengea ja uskon sen johtuvan siitä, että peli on aika vaikea henkilölle jolla ei ole "rallikokemusta". Peli on kuitenkin aika realistinen (olen ex kilpa-ajaja) ja se aiheuttaa arcadekaahailuihin tottuneille vaikeuksia. Omasta mielestäni peli on ihan ok. Ei se mikään huippu ole, mutta realistisin rallipeli tällä hetkellä. Jos tykkää arcadepeleistä, niin Rally Fusion on tutustumisen arvoinen.


Älä viitti! Rallisport ei ole realistinen ajopeli! Oikeastaan se on toisinpäin. Rallisport saattaa olla vaikea niille, jotka pitävät realistisista ajopeleistä. RS on arcadevääntö. Ja aika helppo. Rally Fusion ja Rallisport ovat arcade- pelejä.

Koska CMR3 on minunkin mielestä suuri pettymys, niin realistisista ajotuntumista pitävät kannattaa hankkia/kokeilla V-Rally 3. On muuten ajanmittaa muuttunut realistisempaan suuntaan. Hyvä vahingonmallennus. Hyvä peli.

Ja Rawista. Moninpelinä parhaimpia xboxvääntöjä. Ja kannattaa pelata cruiserweight-painijoilla, eikä isoilla ja vanhoilla tähdillä, kuten Taker, Big Show ja Rikishi. Mutta ei kannata ostaa kuin kaveri-illan huvitukseksi.
 
Yleensä olen pyrkinyt siihen, että huonoa peliä en osta.
Mutta jos ilmaseks tarjotaan tai lainataan, ni varmasti pelaan aikansa kutakin!

Tässä kokemani huonoimmat pelit, joita olen pelanut:

1. Gun Metal -kyllästy liian aikaisin
2. Spider Man (pelasin kuiten läpi, liian nopeasti!!)
3. Tony Hawk's Pro Skater 4 -ei ollu mun heiniä
4. Hunter: The Reckoning
 
Noniin.

Heikkoja esityksiä omasta mielestäni on:
Grazy Taxi 3 - Ei tuota jaksa montaa minuuttia
Enclave - sarjassamme turhia hankintoja
Ghost Recon - Ei kannata hommata niitä pelejä jotka ei nappaa
Halo - Sama kuin yllä
Splinter Cell - Korkeat odotukset tippuivat maanrakoon
Mortal Combat : DA - Mitäs tähän nyt sanoisi.. ei jaksa pelata
Starwars: KotOR - Aika tökero esitys, ainakin näin alussa
MB: World Racing - Njoo..
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Tombad

Starwars: KotOR - Aika tökero esitys, ainakin näin alussa

Nyt mennään pusikkoon ja kunnolla... :D IMO yksi parhaita pelejä millään alustalla, kautta aikojen.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Tombad
Noniin.

Heikkoja esityksiä omasta mielestäni on:
Ghost Recon - Ei kannata hommata niitä pelejä jotka ei nappaa
Halo - Sama kuin yllä
Splinter Cell - Korkeat odotukset tippuivat maanrakoon
Mortal Combat : DA - Mitäs tähän nyt sanoisi.. ei jaksa pelata
Starwars: KotOR - Aika tökero esitys, ainakin näin alussa

Mitä helvettiä?, jokainen noista on aivan loistava, ärsyttää kun kysytään huonoimpia pelejä ja tänne ilmestyy huippupelejä, kun pitäisi listata Obi-Waneja ja Azurikkeja ja muuta paskaa. Haista uloste.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Dr Evil
Mitä helvettiä?, jokainen noista on aivan loistava, ärsyttää kun kysytään huonoimpia pelejä ja tänne ilmestyy huippupelejä, kun pitäisi listata Obi-Waneja ja Azurikkeja ja muuta paskaa. Haista uloste.


Jees, pisteet sulle.

"...kokoaisi yhdelle osiolle kaikki pelit joita pitää omasta mielestään hukkasijoituksena!"

Mitäs nyt sitten aiot, muuttaa minun mielipidettäni noita pelejä kohtaan? Onnea matkaan.
Ovat siis olleet omasta mielestäni hukkasijoituksia.

Onhan niitä mahdollisesti paljon vähemmänkin kiinnostavia pelejä, mutta eipä ole tullut niitä pelattua.

Jos tässä ei haettukaan jokaisen omaa mielipidettä, niin tokihan voimme mennä vaikka Metacriticiin ja listata sieltä loppuunpäästä lähtien pelejä? Sittenhän lista olisikin absoluuttinen totuus ja itkuja ei tulisi?

Että sitä helvettiä :D
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Tombad
Jees, pisteet sulle.

"...kokoaisi yhdelle osiolle kaikki pelit joita pitää omasta mielestään hukkasijoituksena!"

Mitäs nyt sitten aiot, muuttaa minun mielipidettäni noita pelejä kohtaan? Onnea matkaan.
Ovat siis olleet omasta mielestäni hukkasijoituksia.

Onhan niitä mahdollisesti paljon vähemmänkin kiinnostavia pelejä, mutta eipä ole tullut niitä pelattua.

Jos tässä ei haettukaan jokaisen omaa mielipidettä, niin tokihan voimme mennä vaikka Metacriticiin ja listata sieltä loppuunpäästä lähtien pelejä? Sittenhän lista olisikin absoluuttinen totuus ja itkuja ei tulisi?

Että sitä helvettiä :D


Ei minulla ole mitään tarvetta muuttaa mielipidettäsi, se nyt vaan on niin, että kun näen ihmisen ketä on jäässä niin saatan kirjoittaa sanan tai kaksi. Kerro mikä saa sinut pitämään Kotoria hukkasijoituksena.

Tuntuu, että sinä haluat vain olla erilainen:D
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Dr Evil
Ei minulla ole mitään tarvetta muuttaa mielipidettäsi, se nyt vaan on niin, että kun näen ihmisen ketä on jäässä niin saatan kirjoittaa sanan tai kaksi. Kerro mikä saa sinut pitämään Kotoria hukkasijoituksena.

Tuntuu, että sinä haluat vain olla erilainen:D

Erilainen = ei valtavirran mukana menevä. Totta.

Mutta kun esim fps-pelit (Halo mm.) ei nappaa niin minkäs teet. Ostin pelin ja annoin sille mahdollisuuden, kun sitä niin ylistettiin. Noh, puoleenväliin pelasin puoliväkisin. Monta kuukautta oli kaapissa ja myin pois kun siitä vielä jotain sai.
Itseä kiinnostavan pelin kun yleensä huomaa siitä, että sitä jopa viitsii ja jaksaa pelata.

No jos pelkästä KotOR:sta. Kuten sanoin, olen ihan alussa vasta, muutaman tunnin pelannut. Mutta siinä kohtaa se ensivaikutelma yleensä tekee tehtävänsä. Ensimmäiseksi mittavat jaarittelut pistivät närästämään, seuraavaksi valikkosysteemi oli totaalinen painajainen, kolmanneksi ohjaustuntuma ei oikein natsannut odotetulla tavalla. Lisäksi maisemat ovat mielestäni varsin tökeröt, lukuunottamatta sitä, että peli pätkii aika miehekkäästi isommalla alueella. Hahmoanimaatio sensijaan on oikein hienoa ja Sith-soldierien panssarit =)
Taistelusysteemikin oli sekin pienoinen shokki, mutta senkin kanssa varmaan tulee sinuiksi kun homma etenee.
Eli ei kovin montaa plussaa alkumetreillä. Star Wars -nimeä ei lasketa, en ole fani =)

Eli ei sen kummampaa, jonka vuoksi sen nimesin pelaamistani peleistä heikkoon kastiin.

Tulen toki antamaan pelille mahdollisuuden, kovasti kun rooli-, ja seikkailupeleistä pidän. Pakkohan se on paremmaksi muuttua kun arviotkin on tuota luokkaa...
Hyvä juoni pelastaa paljon.

My bad tämä tosin oli. Tämähän oli sama kun olisi mennyt PS2-puolelle sanomaan, että ei pidä MGS:stä tai Gran turismosta. Tai Nipa-puollelle parjaamaan Zeldaa tai Mariota.

Mutta on se aika hauska nähdä tyyppejä jotka ovat tulessa heti kun sanoo eriävän mielipiteen :D

Listatkaa edelleen ihmeessä mielipiteitänne,
mutta minun jaaritteluni tähän threadiin jäävät tähän.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Tombad

Listatkaa edelleen ihmeessä mielipiteitänne,
mutta minun jaaritteluni tähän threadiin jäävät tähän.

Ihan oikein. Jos jostain ei pidä, niin kyllä sen saa sanoa, jos kysytään. Ei siinä kenelläkään ole oikeutta vetää hernettä nenään. Itse pidän noista peleistä eikä minua yhtään häiritse kun sinä et pidä.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Tombad
Erilainen =


My bad tämä tosin oli. Tämähän oli sama kun olisi mennyt PS2-puolelle sanomaan, että ei pidä MGS:stä tai Gran turismosta. Tai Nipa-puollelle parjaamaan Zeldaa tai Mariota.

.

On eri asia olla pitämättä jostain pelistä, kuin listata se konsolin huonoimpien pelien listalle, mutta kieltämättä olisi ihan sama jos tekisit mallisi mukaan. Zelda ja Mario eivät ole minun mielestäni huippupelejä, mutta ei tulisi kyllä mieleenikään listata niitä Cuben huonoimpien listalle.

Se Kotor kyllä paranee alun jälkeen, mielestäni jopa graafisesti, se Taris on kyllä hieman karun oloinen.


Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Solid Snake
Ihan oikein. Jos jostain ei pidä, niin kyllä sen saa sanoa, jos kysytään. Ei siinä kenelläkään ole oikeutta vetää hernettä nenään. Itse pidän noista peleistä eikä minua yhtään häiritse kun sinä et pidä.

Tottakai saa sanoa oman mielipiteensä, en minä täällä mitään sananvapautta yritä rajoittaa, mutta kyllä keskustelupalstalla voi mielestäni myös kommentoida mielipiteitä, eikä siitäkään tarvi kenenkään vetää hernettä nenään.

Mielestäni on vain hieman skandaalin hakuista listata Kotor huonoimpien pelien listalle, parin tunnin pelikokemuksen jälkeen.
 
Hmm... Jos nyt jotain pitäisi tähänkin laittaa:

- Soldier of Fortune 2 - Sääli, sillä edeltäjä oli (ainakin DC:llä) todella mahtava kokemus.

Muita huonoja kokemuksia ei ole, tai olen unohtanut ne. Harvemmin kun huonot pelit hyllyyn jää, saatika viipyy kauaa. Mielestäni Xboxilta puuttuu ne omat persoonallisimmat pelit (no shit?!), viitaten Segan Reziin. JRPG:t, viitaten Squaren/Square Enixin Final Fantasyt ja Kingdom Hearts(it). Ja tasoloikat, viitaten Jak & Daxteriin sekä Ratchet & Clank. Nuo genret kun saadaan paikattua, niin johan tekee höpöeetvarttia kone myynnille ja pitää nykyiset omistajat tyytyväisinä. Yrityksiä noillehan on jo tulossa, mm. Psychonauts sai palkinnon omaperäisyydestään. Sudekin vahva kehittäjätiimi antaa luvan odottaa paljon, ja vielä JRPG vahvistuksena tulee True Fantasy Live Online. Uusi Oddworld, jossa ei olisikaan Abea pääosassa on radikaali ajatus, mutta samalla kihelmöivä sellainen.

Huom. esimerkit eivät ole ehkä parhaimmasta päästä, mutta sellainen olen, pidän vähän kaikesta.
 
Eiks täällä pitänyt sanoa HUONOIMMAT pelit,eikä tämän hetken pettymyksiä!
Kotor'a on turha haukkua parin tunnin pelin jälkeen,kun peli vasta alkaa 5:n tunnin pelaamisen jälkeen.
 
Ylös Bottom