Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

huonoin peli mitä olet pelannut?

aadi

New Member
jos otetaan huomioon vai ps2-pelit, niin huonoin peli mitä mä olen pelannut on Bouncer. en kyllä yleensäkään tykkää tappelupeleistä, kun ne on niin yksinkertaisia, mutta Bouncer veti pohjat. Se oli jopa huonompi kuin tekkenit ja DOA2!
 
Ei tarvitse kauan miettiä, vaan kyllä se on tämä taannoin arvostelemani Jeremy McGrath Supercross World. Jos motskaripelin voi tehdä huonosti, tuo peli käy hyvin oppikirjasta. Ajotuntumasta tuli ensimmäisenä mieleen SSX Tricky eikä se tosiaankaan ole hyvä asia, motocrossista kun on kyse.

http://www.ps2fin.com/pelit/pelit.php?id=111
 
The Bouncer on mun mielestä ihan kohtuullisen hyvä peli. Hyvä tarina ja hienot välidemot, mutta pituutta ei pelille ole kyllä paljon suotu. Itse sanoisin tuohon että NHL 2001, bugisuuden ja todella välttävän frameraten takia. Mutta kyllä sitäkin tuli pelattua paljon, niin kuin kaikkia NHL:iä yleensäkin.
 
Sen nimisen pelin kuin Robot wars demo oli ainakin aivan kauhea. Tuskinpa koko versio on yhtään häävimpi.
 
Midnight Club : Street Racer.

Sain koneen mukana, onneksi sitä ei paljoa tarvinnut pelata kun parempiakin pelejä oli...
 
Itse en pitänyt ollenkaan Dark Cloudista. Se on tähän mennessä vastaantulleista huonoin PS2-peli, jota olen pelannut.
 
Toistaiseksi huonoin peli on Extreme 3G racing, joka sekään ei ilmeisesti ole PS2sen huonoimpia pelejä.
 
No PS2 peleistä huonoin minun mielestäni on ollut ZOE (siis se robotti peli), ei mitään järkeä tässä pelissä.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Huonoin pelaamani PS2 peli on Driving Emotion Type-S, ajotuntuma (vaikka autopelit ei olekaan mulle 1) oli joltain toiselta planeetalta.
 
Ei sille mitään voi, mutten enää mielelläni koskisi SaltLake 2002:een. Oli niin paska, ettei kehdannut kuin kerran pelata.
 
Ylös Bottom