Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

huonoin peli mitä olet pelannut?

En ole kovin huonoja pelejä ps2lla pelannut mutta yabasicissa oleva matopeli ei ole mikään kovin hyvä pitkän pelisession jälkeen varsinkaan.
Ainakin luulisin niin.
 
kaikkein paskin peli mä olen pelannut on Paris Dakar Rally, ajotuntuma jostain aivan muualta!! Ja toinen paska peli mitä oon pelannu ni on Crazy taxi.Niinkuin joku jo tossa sano niin kolikkopelinä se on hyvä, mutta konsolilla paska!
 
wwf smackdown: grafiikka huonoa, ohjattavuus kökköä jnejne, Tosin sain hyvät naurut sen parissa kun kaverin kanssa pelattiin kaksin king of the hilliä tms ja kaveri oli loppumatsissa tietokonetta vastaan niin kaveri oli kokoajan voitolla mutta yhtäkkiä tietokone selätti sen ja kaveri hävisi ja hauskaa oli :D
 
Ehdottomat pohjat on mun pelikokemuksen (mikä on ihan kohtalainen) perusteella vetäny Armored Core 2.
Pelin idea sinänsä hyvä mutta toteutus on sieltä päästä minne aurinko ei koskaan ole, eikä koskaan tule paistamaan.
 
kököin peli:

Huonoin pelaamani PS2 peli on ehdottomasti Midnight Club Racing. Vaikka ajopelien ystävä olenkin, Midnight Club on todella hanurista!
 
Itse taas olen armored core fani, mutta on totta että n. puolet ps2:n peleistä on skeidaa, mutta eihän niitä tarvi onneksi ostaa..
 
Kakka peli.

ZOE oli kyllä todella tylsä tapaus. Samaten Devil May Cry oli kaikkeen kohuun nähden todella kurja. Kökkö ohjaus, hidas, surupalkit, turhauttava.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan el Miguel
Knockout Kings 2001 oli kyllä kokonaisuutena aika hirveetä jööttiä..

Joo tuo nyrkkeilypeli ja se joku eka WWF-peli oli kanssa ihan uskomatonta tauhkaa. Kaveri vieläpä osti nuo molemmat, kivaa hukata +100 kuin kankkulan kaivoon!
 
Se WWF jostain kaukaa takaa tuli heti mieleen, varmaankin sama mitä Jore tuossa ajatteli. Ei voisi olla pahempaa resurssien väärinkäyttöä herranjesta.
 
Jos pitää valita peleistä mitkä omistan, niin Star Wars: Starfighter on huonoin.
Demoja olen pelannut huonompiakin pelejä, mutta SW:SF oli t.y.l.s.ä ja h.i.d.a.s
 
Re: Kakka peli.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Cavalera
ZOE oli kyllä todella tylsä tapaus. Samaten Devil May Cry oli kaikkeen kohuun nähden todella kurja. Kökkö ohjaus, hidas, surupalkit, turhauttava.

ZOE ei tod. ollu mikään tylsä!
Devil May Cryn surupalkit johtu huonosta PAL-käännöksestä!
ja DMC kökkö ohjaus????!!! MITÄ??:confused: :confused:
 
tällä hetkellä huonoin peli on ehdottomasti the Mummy Returns. voi jeesus, kun tuli hankittua universumin paskin peli...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan aadi
tällä hetkellä huonoin peli on ehdottomasti the Mummy Returns. voi jeesus, kun tuli hankittua universumin paskin peli...

Siis jätkä on oikeasti ostanu ton pelin? LOL! :) Mutta älkää haukkuko Smackdownia, sehän on perskutin hyvä, olettaen tietenkin että tykkäät siitä touhusta. Ei siitä varmaan saa paljoakaan irti jos ei diggaa wrestlingistä! Mutta jos diggaa niin Smackdown:JBI on pakko-ostos! Mutta tähän asti huonoin pelaamani PS2-peli on ehdottomasti Airblade!
 
Re: Re: Kakka peli.

Kyllä meikäläiseltä tuo huono PAL-käännös vei kaikki pelihalut, kun nopeuskin oli pudonnut pirusti. Tarkennus huonoon ohjaukseen: kamerakulmat hankalia (joskin komeita), monta turhaa kuolemaa tuli niiden takia. Ja itse en tykännyt yhtään siitä että Dante jatkaa juoksua samaan suuntaan vaikkakulma vaihtuu, kun on tottunut siihen että äijä menee siihen suuntaan mihin tikkua vääntää. Ja ZOE taas on samaa junnausta alusta loppuun. Makunsa tietty kullakin


Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Badass!


ZOE ei tod. ollu mikään tylsä!
Devil May Cryn surupalkit johtu huonosta PAL-käännöksestä!
ja DMC kökkö ohjaus????!!! MITÄ??:confused: :confused:
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Peoplez


Siis jätkä on oikeasti ostanu ton pelin? LOL! :) Mutta älkää haukkuko Smackdownia, sehän on perskutin hyvä, olettaen tietenkin että tykkäät siitä touhusta. Ei siitä varmaan saa paljoakaan irti jos ei diggaa wrestlingistä! Mutta jos diggaa niin Smackdown:JBI on pakko-ostos! Mutta tähän asti huonoin pelaamani PS2-peli on ehdottomasti Airblade!

joo, no vaihdon sen itseasiassa bounceriin, joka sekin oli ihan paska. nyt vaihdan mummyn x-squadiin, joten sarja senkuin huononee!
 
Ylös Bottom