Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Huonojen - keskinkertaisten pelaajien nhl10-liiga, hii! ihhihii!

Vastaus: Huonojen - keskinkertaisten pelaajien nhl10-liiga, hii! ihhihii!

Ens viikolla passaapi hyvin mikä päivä tahansa. Vaikka heti maanantaina.
 
Vastaus: Huonojen - keskinkertaisten pelaajien nhl10-liiga, hii! ihhihii!

Jees, taisi tulla noutaja :D

Viikonloppuna voitaisiin pelailla jos Zorrolle passaa. Olen joko pe tai la reissussa, en tiedä vielä varmasti.

Nimittäin noutaja mulle, koska en ole sitten hetkeen pelannut eikä uusintakaan kiekkopeliä vielä ole. kokeillaan alkuviikosta. huominen eli lauantai menee ryypätessä. sunnuntai, maanantai yms. jos en tajua olla linjoilla, kutsuppa vaikka messengeriin eli: salliuss@hotmail.com ja siellä näyn nimellä Teemu.

En ole siksi ollut linjoilla livessä että on vähän ns. ongelmia ja myöskin siksi että kuulokeluuri on rikki, ja kavereiden kanssahan sitä aina käytetään.
 
Vastaus: Huonojen - keskinkertaisten pelaajien nhl10-liiga, hii! ihhihii!

Järjestäppäs samainen liiga myös NHL 11 puolelle? :)
 
Vastaus: Huonojen - keskinkertaisten pelaajien nhl10-liiga, hii! ihhihii!

Krapulassa meni juu ja tämäkin päivä ehkä. Pitää kattoa mikä on illan kunto, nyt se on lähellä kuolemaa.

En omista yhtätoista vielä, etten paljoa järjestele. Tuskin muutenkaan, liian vähän linjoilla nykyään olen semmoisia varten.
 
Vastaus: Huonojen - keskinkertaisten pelaajien nhl10-liiga, hii! ihhihii!

Krapulassa meni juu ja tämäkin päivä ehkä. Pitää kattoa mikä on illan kunto, nyt se on lähellä kuolemaa.

En omista yhtätoista vielä, etten paljoa järjestele. Tuskin muutenkaan, liian vähän linjoilla nykyään olen semmoisia varten.

Vähän itelläki kiireitä alkuviikko, mutta perjantain vapaapäivän kunniaksi voisi torstaina muutaman oluen voimalla tahkota matseja...
 
Vastaus: Huonojen - keskinkertaisten pelaajien nhl10-liiga, hii! ihhihii!

Mites täällä etenee? Onko jo liiga unohdettu NHL11 ilmestymisen johdosta? Itsekään en ole pedron kanssa saanut vielä yhtään peliä pelattua.

EDIT: Voisin myös hoitaa keskinkertaisten liigaa NHL11 puolella, jos jengillä on innostusta..
 
Vastaus: Huonojen - keskinkertaisten pelaajien nhl10-liiga, hii! ihhihii!

Ehdottomasti vaan Cocktus! Itse olisin heti mukana ja kyllä täältä KFinistä porukkaa löytyy... Laita heti pystyyn vaan!
 
Vastaus: Huonojen - keskinkertaisten pelaajien nhl10-liiga, hii! ihhihii!

OK. Availen hommaa tässä viikonlopun aikana.
 
Vastaus: Huonojen - keskinkertaisten pelaajien nhl10-liiga, hii! ihhihii!

Sori pojat, erinäisten syiden johdosta olin vähän muualla ja tämä jäi tähän. Mutta eipä tuntunut haittaavan, teillä on uusi kiekkopeli ja sitä väännätte. Hommailen ehkä ennen vuodenvaihdetta nhl11:n jos saan aikaiseksi. Mutta kivaa oli senverran mitä oli, kiitoksia vaan kaikille. Vaikka nyt omasta syystäni jäikin vaiheeseen.
 
Ylös Bottom