Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Huonojen - keskinkertaisten pelaajien nhl10-liiga, hii! ihhihii!

Vastaus: Huonojen - keskinkertaisten pelaajien nhl10-liiga, hii! ihhihii!

Pelit pelailtu. Kiitokset kaikille liigaan osallistuneille. Nyt onkin hyvä sauma vaihtaa jalkapalloon - ei se enää ainakaan huonommin voi mennä :D
 
Vastaus: Huonojen - keskinkertaisten pelaajien nhl10-liiga, hii! ihhihii!

Noniin apinat, koittakaas nyt. Cocktuksen voisikin heittää GM:ksi kanssa kun on enemmän tuntunut nyt olevan aktiivinen kuin itse.

Ja kiitos lepotilalle. Miehen työ!
 
Vastaus: Huonojen - keskinkertaisten pelaajien nhl10-liiga, hii! ihhihii!

No perskules. Nyt näyttää siltä, että jää itseltä nuo muutamat pelit pelaamatta. Ellei sitten buubi ja limbobimbo satu olemaan huomenna aamupäivällä linjoilla. Prahan suuntaan tartteepi lähteä häämatkalle viikoksi.. Potkikaa pihalle, jos siltä tuntuu. Mut palaillaan joka tapauksessa nhl 11 parissa asiaan..
 
Vastaus: Huonojen - keskinkertaisten pelaajien nhl10-liiga, hii! ihhihii!

Mitä sanoo tilanteeseen liigan ylin neuvosto? Pedrofoni on hyvillä sijoilla, joten olisi aika ilkeää potkaista hänet pihalle. Lisäksi Limbolla ja Buubilla on keskinäisiä pelejä jäljellä, joten pedrofonin tilanne saa mielestäni vielä toistaiseksi odottaa. Koittakaas nyt vähän tsempata kun on noin vähän enää jäljellä! Niin hanurista jos liiga tyssää tähän tunnin-parin pelailemisen takia.

EDIT: Tai vaikka quittailkaa loput pelit kun ne todennäköisesti ei vaikuta liigasijoituksiin.
 
Vastaus: Huonojen - keskinkertaisten pelaajien nhl10-liiga, hii! ihhihii!

Ei pedroa kovin äkkiä haluaisi ulos. Jos nyt annetaan sen häämatkareissun verran aikaa muille saada hommansa kuntoon. Jos eivät, niin sitten monoa kun pedro palautuu. Vähän kusee hommat siinä sitten, mutta niin ne kusee joka liigassa. Mutta koittakaa nyt perhana, hyvin on saatu tähän asti hakattua. Älkää hakatko sitä yhtätoista vielä, siat. Odottakaa joulua tai jom kippuria.
 
Vastaus: Huonojen - keskinkertaisten pelaajien nhl10-liiga, hii! ihhihii!

Joo, mulla ois tässä viikonloppuna varmaan aikaa pelailla, että riippuu pitkälti buubin aikataulusta. Ja vaikka tosiaankin sitten quittailtaisi ne pelit jossain vaiheessa jos ei aika riitä pelaamiseen.
 
Vastaus: Huonojen - keskinkertaisten pelaajien nhl10-liiga, hii! ihhihii!

Nyt on Buubin kanssa pelit quittailtu pois, pelaaminen kun ei olisi vaikuttanut sarjataulukkoon millään tavalla. Enää yksi peli pedrofonia vastaan, joka sekään ei taida vaikuttaa mihinkään.
 
Vastaus: Huonojen - keskinkertaisten pelaajien nhl10-liiga, hii! ihhihii!

Nyt on Buubin kanssa pelit quittailtu pois, pelaaminen kun ei olisi vaikuttanut sarjataulukkoon millään tavalla. Enää yksi peli pedrofonia vastaan, joka sekään ei taida vaikuttaa mihinkään.

Noni, hyvä. Odotellaan pedroa linjoille, jos se on selvinnyt hengissä matkasta.
 
Vastaus: Huonojen - keskinkertaisten pelaajien nhl10-liiga, hii! ihhihii!

Nonniin, reissusta palailtu. Buubi ja limbo, ilmoitelkaahan koska passaisi pelailla loput pois. Tarttee sarjataulukosta vielä tutkailla, et quittaileeko pelit pois, vai onko noilla mahdollisesti vielä vaikutusta johonkin.. Nyt oon helppo vastus, kun oon turruttanu viikon verran päätä hyvällä tsekkioluella ja becherovkalla:)
 
Vastaus: Huonojen - keskinkertaisten pelaajien nhl10-liiga, hii! ihhihii!

Nonniin, reissusta palailtu. Buubi ja limbo, ilmoitelkaahan koska passaisi pelailla loput pois. Tarttee sarjataulukosta vielä tutkailla, et quittaileeko pelit pois, vai onko noilla mahdollisesti vielä vaikutusta johonkin.. Nyt oon helppo vastus, kun oon turruttanu viikon verran päätä hyvällä tsekkioluella ja becherovkalla:)

Jeps, kurki ihmeessä vaikka tässä päivän aikana että vaikuttaako pelit mitenkään sarjataulukkoon. (Mitään vaikutusta ei taida olla ainakaan minun ja buubin osalta, sinusta en nyt muista.) Meillähän ei ollut kuin yksi peli jäljellä, joten sen voi sitten hutkia tai quitata pois alta vaikka tänään illemmalla.
 
Vastaus: Huonojen - keskinkertaisten pelaajien nhl10-liiga, hii! ihhihii!

Juups, kattellaan ihmeessä peli pois alta. Nyt just en jostain syystä päässykkään ea:n palvelimille, mut koitanpa myöhemmin uudestaan. Koitan tossa neljän-viiden aikoihin paukahtaa linjoille ja olla sm-liigapelin alkuun asti paikalla..
 
Vastaus: Huonojen - keskinkertaisten pelaajien nhl10-liiga, hii! ihhihii!

Kah, näemmä näillä jäljellä olevilla matseilla on aika isokin vaikutus sarjataulukkoon ainakin omalta osaltani, neljästä matsista jos kuusi pistettä onnistuu metsästämään, niin voipi nousta kakkoseksi runkosarjassa. Perskules, tartteekin ihan keskittyä..
 
Vastaus: Huonojen - keskinkertaisten pelaajien nhl10-liiga, hii! ihhihii!

Noniin, nyt olen linjoilla ja laitoin haastee Pedrolle joka idlaa NHL:ssä. Sitte kun huomaat niin tuu pelaa pelit pois.

E: Noniin, runkosarja on osaltani siinä.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Huonojen - keskinkertaisten pelaajien nhl10-liiga, hii! ihhihii!

Mites on pedro, vaikuttaakos viimeinen peli enää runkosarjan sijoitukseesi vai pelataanko ihan kunnolla?

E: Eli tärkeä peli siis pedron kannalta, koitetaan pelata mahdollisimman pian. Ehkä jopa tänään?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Huonojen - keskinkertaisten pelaajien nhl10-liiga, hii! ihhihii!

Koska vastausta ei ole kuulunut, ei taida mies linjoille päästä tässä iltapäivän aikana. Viimeinen peli venähtää siis siinä tapauksessa ensi viikon alkuun.

E: Jaa, muutoksia viikonlopun suunnitelmiin. Pelaaminen onnistuukin myös viikonlopun aikana.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Huonojen - keskinkertaisten pelaajien nhl10-liiga, hii! ihhihii!

Monologi jatkuu :) Runkosarja paketissa viimeinkin, eli pleijarit voi alkaa.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Huonojen - keskinkertaisten pelaajien nhl10-liiga, hii! ihhihii!

Montako joukkuetta pleijjareihin pääsi ja mitkä ovat otteluparit? Pitääkö minun vielä kaivaa nhl10 tuolta hyllystä :)
 
Vastaus: Huonojen - keskinkertaisten pelaajien nhl10-liiga, hii! ihhihii!

8 joukkuetta pääsi pleijareihin, lepotila oli siis ainoa putoaja. Pleijariparit ovat:

zorroporro-Buubi
SmokeTermiitti-DefinableTeemu
m00se79-iLimboBimbo
pedrofoni-Coctus
 
Vastaus: Huonojen - keskinkertaisten pelaajien nhl10-liiga, hii! ihhihii!

8 joukkuetta pääsi pleijareihin, lepotila oli siis ainoa putoaja. Pleijariparit ovat:

zorroporro-Buubi

Jees, taisi tulla noutaja :D

Viikonloppuna voitaisiin pelailla jos Zorrolle passaa. Olen joko pe tai la reissussa, en tiedä vielä varmasti.
 
Vastaus: Huonojen - keskinkertaisten pelaajien nhl10-liiga, hii! ihhihii!

Mites pedrolle käy matsit? Oon viikonlopun poissa, mutta ens viikolla käy taas vallan mainiosti melkein joka päivä.
 
Ylös Bottom