Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Huonojen - keskinkertaisten pelaajien nhl10-liiga, hii! ihhihii!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tempura
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Huonojen - keskinkertaisten pelaajien nhl10-liiga, hii! ihhihii!

Kai teillä jollakin oikeasti on tarvetta huippukakkosveskarille kun näin sänkynsä kasteltuaan lähtee?

Menisihän se ja saisit Garonin takaisin, mutta ei oikein ole mitään mistä luopua. Ja neloskentän äijiäni ei halua kukaan, ja muista en sitten luovu tässä kohtaa.

Siksipä haluankin luovuttaa Tim Thomasin lähes tulkoon ilmaiseksi.

Pelasin viime liigassa Bostonilla ja pidin Thomasin maalissa tasan 3 matsia. Ei jumalauta se jätkä imee kiekkoja tehokkaasti.

--------------------------------------------------

Nyt on mennyt tehokkaasti ristiin aikataulut kaikkien kanssa. Kun olen itse ollut linjoilla niin ei ole ollut ketään pelaajia ja kun olen lähdössä maailmalle niin pelikutsuja alkaa satelemaan. Voisin ensi viikolla tulla arkipäivisin linjoille siinä 16.30 ja pelata abuut 18.00 asti jos löytyy vastuksia?

Noniin, tuomas8000 sai koneensa ja lupasi olla keskiviikkoaampupäivästä alkaen perhanan aktiivinen ja pelata pelejään eläimenä pois, eli olkoon mukana. voi saada ennen viimeisiä pelinsä jo pois altakin ehkä.

edit: ja kaverilta sitten pelilevy paskana, eli poistetaan. hohoo.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Pelasin viime liigassa Bostonilla ja pidin Thomasin maalissa tasan kaikki matsit. Ei jumalauta se jätkä oli kyllä ihan käsittämättömässä vedossa.

Juuri näin. Vaihtakaa pois.

Nyt on mennyt tehokkaasti ristiin aikataulut kaikkien kanssa. Kun olen itse ollut linjoilla niin ei ole ollut ketään pelaajia ja kun olen lähdössä maailmalle niin pelikutsuja alkaa satelemaan. Voisin ensi viikolla tulla arkipäivisin linjoille siinä 16.30 ja pelata abuut 18.00 asti jos löytyy vastuksia?

Mä pystyn pelaileen samoihin aikoihin niin otetaan joku päivä matsit pois alta.

Hyvä pojat. Olen ylpeä teistä. *niisk*

juzu kanssa pelaamaan sieltä.

Yhden pelin sain väännettyä Pinlessin Detroitia vastaan. Tiukka vääntö taas kerran, mutta sain alun salamamaalilla hyvän alun ja Ryder tuikkasi toisessa erässä läpiajosta loppulukemiksi 2-0 Lehtosen kainalon alta. Pinless pelasi paljon hyökkäyksiä siniviivan kautta ja sai sitä kautta suhteellisen paljon reboundeja, mutta Rask oli sijoittuinut hyvin ja nappasi ne ilman suurempia ongelmia.

Ajattelin, että jos olisi saanut kaikki pelit Pinlessia vastaan pelattua, mutta hän päätti ilmeisesti lähteä pihalle tuhisemaan kirosanoja viiksiinsä.

Yhden pelin sain väännettyä Pinlessin Detroitia vastaan. Tiukka vääntö taas kerran, mutta sain alun salamamaalilla hyvän alun ja Ryder tuikkasi toisessa erässä läpiajosta loppulukemiksi 2-0 Lehtosen kainalon alta. Pinless pelasi paljon hyökkäyksiä siniviivan kautta ja sai sitä kautta suhteellisen paljon reboundeja, mutta Rask oli sijoittuinut hyvin ja nappasi ne ilman suurempia ongelmia.

Ajattelin, että jos olisi saanut kaikki pelit Pinlessia vastaan pelattua, mutta hän päätti ilmeisesti lähteä pihalle tuhisemaan kirosanoja viiksiinsä.

Joo sitäkin menin tekemään, mutta pääsyy oli se, että alkoi taas vaihteeksi ukkostamaan. :mad:

Viiksistä puheenollen, niin on jo aikamoiset pleijarimättäät naamassa. Että pelatkaa nyt herran tähden ne pelit pois alta, ettei nämä kauaa enää kasvaisi.

Linjoilla ollaan! Juzua vastaan väänsin yhden pelin. Turpaan tuli 1-0. Oli mulla ehkä pari vaarallista paikkaa enemmän kuin juzulla, mutta Nabokov oli ihan terästä. Eipä tarvinnut kuin yhden mokan niin kaveri 2-1 hyökkäykseen ja suoraan syötöstä pörsään.

Selitän tappiota sillä, että ajoin aamulla pois maaliskuusta asti kasvattamani parran.

En muista kenen kanssa tein neloskentän kaupat ja vaihdoin Beginin pois Shelleyyn, mutta voin sanoa rehellisesti, että ainakin hyökkäyspäässä toi Shelley on aivan täyttä paskaa. Ei se vaan saa laitettua kiekkoa sisään edes tyhjän maalin edestä.

Linjoilla ollaan ja haasteita otetaan vastaan

Nyt ollut ihan hyviä matseja mutta alkaa turhauttamaan maalien vähyys. Viimeisen 5 pelin aikana ~150 vetoa ja 3 maalia. PJERKELE!

E: Taidostahan se on kiinni mutta voisi ne lämärit joskus sinne sisään upota...

Nyt ollut ihan hyviä matseja mutta alkaa turhauttamaan maalien vähyys. Viimeisen 5 pelin aikana ~150 vetoa ja 3 maalia. PJERKELE!

E: Taidostahan se on kiinni mutta voisi ne lämärit joskus sinne sisään upota...

Olipahan tiukkoja vääntöjä kyllä. Itselläni on kanssa ollut nyt jonkun verran ongelmia maalinteossa, mutta toisaalta ei niitä vastustajatkaan ole päässyt kovin montaa tekemään. Veskarit tuntuvat olevan kaikillä järjettömässä tikissä (silti se Thomas kannattaa multa ottaa) ja loput kilisevät tolppiin tai muuten vain johonkin perseeseen.

Buubia vastaan oli kyllä kaksi järjetöntä vääntöä. Huippupaikkoja ei kyllä kummallekaan tarjottu ihan kauheasti, mutta vetoja kyllä sateli molempiin päihin kiitettävästi. Ensimmäisen Buubi voitti rankkareissa 1-0 ja toisen voitin kolmannen erän ylivoimaosumalla samoin lukemin. Odotan jo innolla seuraavia matseja. Huomenna samaan aikaan?

Huomenna on puulaakipalloilua niin ilta tuhraantuu siinä, mutta keskiviikkona kävisi samoihin aikoihin?

Joo, uskoisin pääseväni linjoille silloin. Tosin on mulla nytkin aikaa pelata, jos vaan vastustajia löytyy.

Jaahas, tänään voisi taas tuossa neljän-viiden aikoihin singahtaa linjoille, jos vastustajia löytyy.. Tarttee varmaan vetää häkkimallin kypärä päähänsä, kun tuli viikonloppuna sen verran vekkiä leukaan.. Polttareissahan aina sattuu ja tapahtuu:)

Jaaha, Buubin kanssa pelit alta pois. Kertoo jotain ottelusarjan tasaisuudesta, että kaikista peleistä puolet ratkesi vasta rangaistuslaukauskisassa. Tasainen sarja. Hyökkääminen oli mulla aika vaikeata, mutta ylivoima toimi ihan mukavasti ja vastahyökkäykset lähtivät terävästi. Rask oli hyvä ja Shelley tuttuun tapaan erittäin huono. Täytyy varmaan istuttaa se lopullisesti vilttiin.

Jaaha, Buubin kanssa pelit alta pois. Kertoo jotain ottelusarjan tasaisuudesta, että kaikista peleistä puolet ratkesi vasta rangaistuslaukauskisassa. Tasainen sarja. Hyökkääminen oli mulla aika vaikeata, mutta ylivoima toimi ihan mukavasti ja vastahyökkäykset lähtivät terävästi. Rask oli hyvä ja Shelley tuttuun tapaan erittäin huono. Täytyy varmaan istuttaa se lopullisesti vilttiin.

Itku meinasi päästä ensimmäisten 5 erän aikana kun ei kiekko mennyt millään maaliin. Onneksi sitten upposi edes muutama maali niin ei tarvinnut lähteä uutta ohjainta ostamaan.

Vähän jäänyt pelit tällä viikolla vähäiseksi johtuen uuden koulun aloituksesta=kiirettä, eikä ole jaksanut pelata. Mutta koitetaan vkonloppuna taas pelailla, jos joku pääsee heti 1 aikaa päivällä pelaamaan huomenna, niin voisi laittaa joko livessä tai tänne viestiä.

Laskin montako peliä kullakin on vielä pelaamatta:
team GT pelejä jäljellä
San Jose juzu2891 34
Calgary Buubi 17
Detroit Pinless 16
Montreal iLimboBimbo 15
Minnesota pedrofoni 9
Boston Coctus 7
Dallas lepotila 7
Washington DefinableTeemu 5

Columbus, NY Rangers ja Anaheim ovat jo pelinsä pelanneet. Jäljllä olisi siis 55 ottelua, sitten runkosarja olisi paketissa. Näistä toki juzu2891:n pitäisi pelata monessa. Minä olen lomalla 30.08-12.09, jolloin en pääse pelaamaan. Sitä ennen koitan saada omat pelini juzu2891:n kanssa pelattua, niin ei jää playoffien alku minusta kiinni. Olen kylläkin koittanut jo muutamia kertoja saada juzu2891:tä pelaamaan, mutta eipä ole onnistunut.

Jeps jeps, mulla on pelit Pinlessiä (2 kpl) ja Juzua (5 kpl) vastaan. Oon monesti yrittänyt saada Juzua pelaamaan sekä invitella että messagena. Ei tunnu kaveria kiinnostavan mun kanssa pelailu :D Itsekin voisin yrittää tällä viikolla saada pelit pois alta.

Tämä on jo vähän ennenaikaista, mutta kiinnostaisko jengiä ottaa samanlainen vääntö NHL11 parissa kun saadaan tää pakettiin? En ole hirveästi ennen livessä mitään pelaillut, mutta tämä kyllä sytyttää täysillä.

Ylös Bottom