Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Huonojen - keskinkertaisten pelaajien nhl10-liiga, hii! ihhihii!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tempura
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Huonojen - keskinkertaisten pelaajien nhl10-liiga, hii! ihhihii!

Lepotilan Dallasia vastaan yksi ottelu. Alku oli suht tiukkaa vääntöä, lepotila pisti hyvin kampoihin. Sain ensimmäisen erän puolivälissä vähän helpolla maalin kun Satan oli jäänyt vapaaksi maalin eteen ja Turco pomputti kiekon eteensä. Siitä se peli sitten kääntyi aika vahvasti minulle. 5-0 loppulukemat, joista 4 maalia tuli ylivoimalla eli tasakentällisissä ei tullut juurikaan eroa. Vedot menivät minulle 30-9.

Turco otti muutamia ihan järjettömiä torjuntoja. Samoin pisti hymyilyttään toisessa erässä mun yksi vaihto, jossa lauoin peräkkäin kolme tolppaa.

Lepotilasta tulee vielä hyvä pelaaja, kunhan oppii kurinalaisuutta.

Lepotilasta tulee vielä hyvä pelaaja, kunhan oppii kurinalaisuutta.

Kyllä.

Oon huomenna (tiistaina) illalla taas linjoilla.
Matseja jäljellä muistaakseni iLimboBimboa, Coctusta, tuomas8000:a, lepotilaa ja LAglaglagia vastaan...

Joo, nyt keittää ja pahasti. Teemun Washingtonia vastaan viimeinen peli, 1-0 tappio. Oli varmaan tasaisin peli tässä sarjassa. Pelin ainoa maali tuli siitä että joku Washingtonin kaveri pokecheckasi(?) kiekon maaliin reboundista, aivan Halakin patjan vierestä. Armoton liru siis. Varlamov toisessa päässä oli aivan Jeesus. Ei ollut oma peli aivan kohdallaan kun oli monen päivän tauko, mutta silti jotain aivan käsittämätöntä.

E: Itseasiassa niin suurta paskaa tuo oma huono säkä että ei voi muuta kuin nauraa.

Peli oli kyllä varsin tasainen, mutta aivan valtaviin hommiin ei Halak tai Varlamov joutunut, laukaukset taisivat olla 16-16, ja niistäkin iso osa huonoista paikoista kun hyville maalipaikoille ei juuri kumpikaan päässyt. Melkoisessa pinteessä olin kun tietokone päätti arpoa minulle viiden minuutin jäähyn ja itse koukin heti perään kakkosen. Jotenkin kuitenkin selvitin alivoimat. Yksi aiempi peli käytännössä ratkesi viiden minuutin jäähyn aikana. Jäähyihin ei minun pelitavalla olisi varaa.

Ainoa maali tuli tosiaan vähän erikoisesti, toki siellä maalilla oli koko ykköshyökkäysketju ja monta Montrealinkin miestä, ja jotenkin Bäckström hivutti kiekon alanurkkaan.

Vastaavilla otteilla ja hyvällä onnella sitä voisi kehitellä play offeissakin yllätyksen. Ainakin nyt tuntuu, että olen löytänyt tuolla joukkueella itselleni sopivan pelitavan.

Teemu: Vieläkin se Corvo kiinnostaa jos joskus tulee mieleen että pitää jonkunlainen kauppa tehdä.

Mjuu, laglaglag kun tulee linjoille niin pitää sille hävitä.

Umberger on mahdollisesti kaupan, jos jotain järkevää saadaan tilalle. Sentteri siis on kyseessä, OA 83.

Mä voin vaihtaa Umbergerin Seminiin.

Dallasia vastaan loput kaksi peliä pois, saldona yksi piste. Ensimmäisessä 4-1 tappio, toisessa jatkoajalla 2-1 turpiin. Yhteys jostain syystä nyki, oma peli vielä pahemmin. Dallasin toisen pelin tasoitusmaali oli kyllä räkämaalien klassikko. Kiekko leijuu hiljakseen puolustajan hanskan kautta Varlamovin yli. Vituttaa kun tyypit ei tee kuin yhden maalin pelissä, loppuaika sitten lämitään ohi tai tolppaan. Noh, ansaitut pisteet Dallasille, hyvä oli tuokin sarja. Tähän on hyvä lopettaa tältä päivältä.

Nyt on vielä pelejä ainakin pinlesiä, laglaglagia, juzaa ja tuomasta vastaan. Kertoilkaa koska ehditte pelailla noita pois.

Hoho, viimeiset kaksi peliä Hirven Rangersia vastaan ja voitin molemmat! :D

Ensimmäisessä pelissä tietokone päätti ottaa ensimmäisen 10 minuutin sisällä kolme jäähyä niin heti alkuun olin aika pahassa pulassa. Eipä se kyllä paljoa helpottanut vaikka sainkin kaikki miehet jäälle. Jatkuvasti hyökkäyksiä tuli ja itse en saanut juuri tilanteita aikaiseksi. Toisessa erässä Sturm sai jotenkin sattumapompulla survottua kiekon sisälle ja se jäikin voitto-osumaksi. Rask oli ihan ilmiömäinen. Välillä kiekot pyöri maaliviivalla ja tolpat kilisi, mutta maali pysyi puhtaana.

Toisessa pelissä oli hieman tasaväkisempää, Moose sitäkin toki hallitsi. Sain kuitenkin pidettyä äijät boksista ulkona niin sain jotenkin haalittua kolme reppua moosen kahta vastaan.

Tästä on todellakin hyvä jatkaa!

Ja niin se sarja tasottuu :)

Coktusta vastaan pari hyvää vääntöä eikä tuohon ylläolevaan kuvaukseen ole juuri mitään lisättävää... paitsi ehkä vähän turhan vaatimattomasti omasta panoksestaan puhuukin :)

Sarja Limboa vastaan tuli aloitettua myös. Lundqvist oli aivan Ruotsista joten mies sai lähteä vaihtoon ekassa erässä kolmen takaiskun jälkeen... Liekö muumilimut lopussa vai mikä sitä vaivaa... Tuloksena lopulta 6-3 turpasauna.
Normaalisti vahvasta puolustamisesta ei tullut yhtään mitään joten päätin jättää pelit tältä illalta tähän. Huomenna uudella innolla(?).

Sarja Hirvimiestä vastaan avattu todella yllätyksellisellä 6-3 voitolla. Oletin että tulisi todella tiukka ja vähämaalinen peli, mutta oli oma peli loksahti aikalailla kohdilleen. Ekan erän jälkeen tilanne taisi olla 4-1. Olin kyllä todella yllättynyt että vastustaja oli niinkin "kesy" (no offense), kun odotin turpajuhlia omassa päässä. :)

E: Huomenna toisinpäin sitten :D

Hyvä pojat! Kurittakaa Rangersia! Kattokaa ettei Gaborik tee yhtäkään av-maalia enää. Hirvihän ottaa jäähyjä tahallaan.

Pedrofonia vastaan pari matsia. Molemmat olivat tiukkoja vääntöjä ja todelliset maalintekopaikat olivat vähissä.

Ensimmäisen pelin toisessa erässä sain ylivoimalla runnottua johtomaalin, mutta heti aloituksen jälkeen Jokinen tuli ja pommitti suoraan maaliin. Wheeler kuitenkin vastasi heti samalla mitalla ja survoi omasta reboundista kiekon häkkiin. Kolmannessa erässä pedro pisti taas suoran laukauksen purkkiin, mutta jälleen sain kostettua vääryyden heti perään ja sain väännettyä voittomaaliksi jääneen 3-2 osuman.

Toisessa pelissä meikäläinen oli melkoisen ahtaalla enkä saanut oikein hyökkäyksiä liikkeelle. Pedrohan se sieltä tulla tupsahti läpiajoon mun hienoisesta virheestä ja harhautti komeasti Raskin pihalle. Tämä maali taisi tulla ensimmäisessä erässä. Kolmannessa erässä sain jäähyn, mutta kuinka ollakaan tein jäähyn aikana kaksi maalia 11 sekunnin sisällä ja siihen katkesi Pedron selkäranka. Loppulukemat 4-1 minulle. Hyviä vääntöjä oli pelit pedron kanssa!

Nyt mulla on enää jäljellä pelejä sarjataulukossa mun alla olevia vastaan. Joku 30 peliä taitaa olla vielä jäljellä. Sisäisen pistepörssin kärjessä tapahtuu lähes oka pelin jälkeen muutoksia, se on hyvä asia kun ratkaisijoita löytyy vähän joka kentästä.

EDIT: Sniperiä silti kaipailen jommalle kummalle puolelle. Tim Thomas (G 88) on myynnissä. Pistin muutamalle trade-ehdotuksia messagena. Vastailkaa.

Pedrofonia vastaan pari matsia. Molemmat olivat tiukkoja vääntöjä ja todelliset maalintekopaikat olivat vähissä.

Ensimmäisen pelin toisessa erässä sain ylivoimalla runnottua johtomaalin, mutta heti aloituksen jälkeen Jokinen tuli ja pommitti suoraan maaliin. Wheeler kuitenkin vastasi heti samalla mitalla ja survoi omasta reboundista kiekon häkkiin. Kolmannessa erässä pedro pisti taas suoran laukauksen purkkiin, mutta jälleen sain kostettua vääryyden heti perään ja sain väännettyä voittomaaliksi jääneen 3-2 osuman.

Toisessa pelissä meikäläinen oli melkoisen ahtaalla enkä saanut oikein hyökkäyksiä liikkeelle. Pedrohan se sieltä tulla tupsahti läpiajoon mun hienoisesta virheestä ja harhautti komeasti Raskin pihalle. Tämä maali taisi tulla ensimmäisessä erässä. Kolmannessa erässä sain jäähyn, mutta kuinka ollakaan tein jäähyn aikana kaksi maalia 11 sekunnin sisällä ja siihen katkesi Pedron selkäranka. Loppulukemat 4-1 minulle. Hyviä vääntöjä oli pelit pedron kanssa!

Nyt mulla on enää jäljellä pelejä sarjataulukossa mun alla olevia vastaan. Joku 30 peliä taitaa olla vielä jäljellä. Sisäisen pistepörssin kärjessä tapahtuu lähes oka pelin jälkeen muutoksia, se on hyvä asia kun ratkaisijoita löytyy vähän joka kentästä.

EDIT: Sniperiä silti kaipailen jommalle kummalle puolelle. Tim Thomas (G 88) on myynnissä. Pistin muutamalle trade-ehdotuksia messagena. Vastailkaa.

Filatov voisi periaatteessa lähteä, hyvä liukas snipu. toiseksi eniten maaleja joukkueestani ja pelaa silti kakkoskentässä. Ampuu rightilta, eli voi sumplia miehen paikkaa vaikka ylivoimassa hienosti. Vaatisi vaan melkein samantasoisen voimalaiturin siitä, eikä sulla niitä varmaan ehkä ole. Thomas ei kyllä nappaa.

Pittsburghin pojalla meni hermot ja haluaa pois liigasta, ei kokenut että on enää hauskaa. Poistetaan sitten. Kusista vaan että vaikuttaa kaikkien pisteisiin jotka ovat häntä vastaan pelanneet. Onhan itselläkin mennyt hermo usein, että sikäli tajuan, mutta silti. Noo. Näillä jatketaan sitten, pleijaripaikkatappelu menee tiiviimmäksi.

Kun laglaglag on poistettu, minulla on sitten runkosarja paketissa. NJ:n tilanne pitää katsoa. Sitten kun mies saa koneensa huollosta, ja jos kaikilla on siinävaiheessa pelit aikalailla pelattu, niin saa kenkää.

Ne keillä on pelejä jäljellä niin sopikaa. Joko tässä tai viestien kautta livessä. Ei tässä nyt mahdoton kiire ole, mutta 3-4 tyyppiä on aikalailla "valmiina" jo, että hieman on kirimistä.

juzua vastaan sarja käyntiin. Tasainen ja hyvä peli, tosin 14,7 sekuntia ennen loppua juzun yhteys katkeaa. Olin tuolloin 3-2 tappiolla, joten lienee tapojen mukaista antaa seuraavasta pelistä luovutusvoitto juzulle, ellei sitten tahdo peliä pelata. Vai miten olette tuollaiset tilanteet ratkaisseet?

Ärsyttävän lähellä tasoitustakin kävin loppuhetkillä, kahdesti tolpassa ja yksi epäonnistunut rankkari.

juzua vastaan sarja käyntiin. Tasainen ja hyvä peli, tosin 14,7 sekuntia ennen loppua juzun yhteys katkeaa. Olin tuolloin 3-2 tappiolla, joten lienee tapojen mukaista antaa seuraavasta pelistä luovutusvoitto juzulle, ellei sitten tahdo peliä pelata. Vai miten olette tuollaiset tilanteet ratkaisseet?

Ärsyttävän lähellä tasoitustakin kävin loppuhetkillä, kahdesti tolpassa ja yksi epäonnistunut rankkari.

Ihan on sovittu kaverin kanssa. Katso ensin tosiaan ettei ottelua oltu merkattu jommankumman voitoksi, kuten yleensä tapahtuu.

Tuosta pelistä tuli minulle siis 3-0 voitto. Teen kuten juzu haluaa, jos haluaa pisteet seuraavasta, niin se on toki ok.

R.I.P. Laglaglag

Jäljellä olevat pelit:
  • Lepotila - 3 matsia
  • iLimboBimbo - 3 matsia
  • tuomas8000(?) - 6 matsia

Huudelkaa koska ootte hollilla. (oon tällä hetkellä linjoilla jos innostaa)

Ylös Bottom