Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
linjoilla jos ketään nappaa...
oli kyllä niin hirveetä ett tekis mieli vetää ihan järjettömät kännit.
Se on hienoa kun pelin takia menee hermot niin, että tekisi mieli riehua ja vetää huumeita.
No juu, jotkut on kyllä tosi hyviä. Esimerkiksi Columbuksella taitaa olla vain muutama tappio.
lepotilaa vastaan tuli otettua kaksi erää kiekkoa ja sitten mun netti teki tepposet ja halus kirjata mulle tappion vaikka olin 4-0 voitolla. Miten te olette menetelleet noiden katkosten kanssa? Vastustaja luovuttanut toiselle voiton vai mites?
lepotilaa vastaan tuli otettua kaksi erää kiekkoa ja sitten mun netti teki tepposet ja halus kirjata mulle tappion vaikka olin 4-0 voitolla. Miten te olette menetelleet noiden katkosten kanssa? Vastustaja luovuttanut toiselle voiton vai mites?
Nyt olisi hyvä hetki "vahingossa" antaa hirvelle kenkää, mutta taisin mielenhäiriössä aikaisemmin tehdä miehestä GM:n. Virheistä oppii, sano!