Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Huonojen - keskinkertaisten pelaajien nhl10-liiga, hii! ihhihii!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tempura
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Huonojen - keskinkertaisten pelaajien nhl10-liiga, hii! ihhihii!

Nyt pelailemaan sieltä! Olen ottanut muutaman oluen, joten helppoja pisteitä luvassa.

Röyh.

linjoilla jos ketään nappaa...

Pinles ja Pedrofoni kävivät pelejä kärkkymässä, mutta kokkailin juur silloin. Pelasivat sitten keskenään. Possupihvistä pekoni-kanttarellihöysteellä tuli varsin mainio illallinen. Nyt katselen yleismurheilua, voipi olla että illemmalla käyn kurkkaamassa josko olisi kurmuutettavia.

linjoilla jos ketään nappaa...

Ja pari peliähän sitä tuli pelattua. Enempään ei hermot riittäny. Ekassa tuli turpaan 6-1. Ei onnistunu mulla hyökkäys ja vastustajalla taas tuntui menevän kaikki nappiin ja lähes jokaisesta hyvästä tilanteesta syntyi myös maali. Bostonin pojat vaan luisteli samassa läjässä ja lämi toisiansa kiekolla perseeseen ja vastustaja hoiti pelaamisen.

Toinen peli oli jonkun verran tasaisempi. Se päättyi 2-0 häviöön. Ensimmäinen maali tuli nollakulmasta aivan laidan vierestä tyylikkäästi ja lopussa viimeisillä sekunneilla tuli toinen kun koitin tasuria vääntää. Vähän syö miestä hävitä tollaseella maalilla vaikka vastustaja oli tässäkin pelissä niskan päällä. Hurrimolari otti vastustajalla muutaman hienon kopin ja Bostonin nallekarhut lämi tyhjistä tolppiin niistä lopuista harvoista paikoista mitä mulle tuli.

Seuraavan kerran taidan pelata jotain vastaan, joka on sarjataulukossa mun alapuolella. Hirvimies on ollut ehdottomasti pahin vastus mulle. Ei vaan saa hyökkäystä millään liikkeelle. Viimeks pelatessa sain pistettyä sentään suhteellisen hyvin kampoihin, mut tän päiväiset kaksi peliä oli kyllä niin hirveetä ett tekis mieli vetää ihan järjettömät kännit.

Ymmärrän tuskan, hirvimies on aika kova ja sen luumuvahdilla on liikaa säkää. Se on hienoa kun pelin takia menee hermot niin, että tekisi mieli riehua ja vetää huumeita.

oli kyllä niin hirveetä ett tekis mieli vetää ihan järjettömät kännit.

Se on hienoa kun pelin takia menee hermot niin, että tekisi mieli riehua ja vetää huumeita.

Otetaan sille :o Toi on niin tuttu tunne... Savutuholaista vastaan mulla ei tunnu olevan mitään saumaa ja toinen on Zubru. Muiden kanssa saa pääasiassa tasasia vääntöjä aikaseks.

Illan saldosta...

Eka matsi oli kyllä aikamoista menoa eikä Raskille nyt mikään huippupeli osunut.

Tokassa voittomaaliks jääny rääpäisy oli kieltämättä aika hirvee tapa ratkasta matsi vaikka se ekassa erässä tulikin. Kiersin päädystä maalin kulmille ja koska kuljettajalla nyt sattui olemaa 3 keltamustaa edessä syötin hätäpäissäni kiekon vastalaitaan Gaborikin lapaa joka oli tulkinnut kusisukassasäätämiseni vetokäskyksi...Toka osuma olikin sitten parikymmentä sekkaa ennen loppua 5-3 yv:llä. Bouchard oli unohtunut yksin maalin eteen seisomaan. Kiekko lapaan, paniikkikynät ja sohaisu maalia kohti.

Bouchardin hankinta (ja "pomo" Jokisen myyminen) on osoittautunu aika hyväks vedoks. Bouchardilla joukkueeseen tullessa 3 matsia 0+1. Rangersin paidassa mies on nakuttanu 26 matsissa mojovat 29 pinnaa ja on selkeesti mun tehokkain jamppa piste/peli.

Kännit on aina hyvä ratkasu.

Aika jännästi mennyt, että meidän piti olla korkeintaan keskinkertaisia. Nyt moni on hyviä. Kaippa se kokemus. Se ainakin tässä liigassa on hyvä asia, ettei pelit ole mailannostojuhlaa. Jotkuthan sitä osaa käyttää, mutta eivät kokoaikaa sillä sohi ja pelit näyttää parhaimmillaan ihan kiekolta eikä konemaiselta suorittamiselta.

No juu, jotkut on kyllä tosi hyviä. Esimerkiksi Columbuksella taitaa olla vain muutama tappio. Eilen laskeskelin, että mikäli pelaan viimeiset pelit samaan tapaan kuten aiemmat, eli alle piste per peli tahtia, ohi painelevat Boston, Montreal ja Pittsburgh, mikäli ne jatkossakin saalistavat pisteen per peli tai enemmän. Tippuisin liigassa siis kahdeksanneksi, ellei joku muukin vielä ohi porhaltaisi. Pudotuspeleissä siis heti vastassa liigajyrä, doh. Pisteitä pitää vielä saalistaa, että pudotuspeleihin pääsisin, San Josella ja New Jerseyllä on niin vähän pelejä vasta takana, että saattavat nousta vielä vaikka kuinka korkealle. Jotenkin täytyisi pitää myös Detroit, Calgary ja Dallas takana. Ei o helppoo.

Mutta mutta, olen näin aamusta linjoilla ainakin jonkin aikaa, jos ja kun ihmiset vaikka heräilisivät.

Jaahas, taas vois päästä linjoille... Tarttee kyllä itekkin nyt kehua pelejä zorroporroa vastaan, aivan uskomatonta vääntämistä. Apinan raivolla puolustamista molemmissa päissä, pieneenkään virheeseen ei ollut varaa tai heti soi omissa. Kärkiporukoita vastaan alkaisi olemaan pelit pelattuna. Nyt sitten häntäpään tiimejä kurmuuttamaan..

No juu, jotkut on kyllä tosi hyviä. Esimerkiksi Columbuksella taitaa olla vain muutama tappio.

On niitä, kun laskee jatkoaikatappiot, ja kokoajan tulee lisää. Moosella taitaa olla vähiten tappioita, eikä se niitä kovin äkkiä ota edes lisää. Saisi ottaa kyllä, jos yhtään tajuaisi käyttäytyä.

Aikalailla runkosarja alkaa olemaan hakattu aktiivisimpia vastaan.
Pahimmat vastukset tähän mennessä olleet tosiaan hirvi ja pedro. Termiittiä vastaankin tuli välissä pataan, ja laglaglagin pittsburghia vastaan nyt vaan kaksi peliä otettu, mutta turpaan tuli toisessa pahasti. Limbobimbon montrealkin vei pinnoja, ja Pinless pieksi mua pari kertaa myös.

Ei tule olemaan kyllä helppoa pleijareissa kenelläkään.

lepotilaa vastaan tuli otettua kaksi erää kiekkoa ja sitten mun netti teki tepposet ja halus kirjata mulle tappion vaikka olin 4-0 voitolla. Miten te olette menetelleet noiden katkosten kanssa? Vastustaja luovuttanut toiselle voiton vai mites?

lepotilaa vastaan tuli otettua kaksi erää kiekkoa ja sitten mun netti teki tepposet ja halus kirjata mulle tappion vaikka olin 4-0 voitolla. Miten te olette menetelleet noiden katkosten kanssa? Vastustaja luovuttanut toiselle voiton vai mites?

Luovutusvoitto imo olisi hyvä, jos tilanne on tasan tai se, jolla netti katkeaa voitolla.

juu, lepotila saa antaa sulle luovutusvoiton, jos haluat. toisaalta suosittelen pelaamaan ne loput pelit, voitat säkällä enemmän kuin sen 3-0 mitä luovutusvoitoista saa ellei maaleja ole tehty. 3-0 -luovutusvoitoista ei myöskään tule pisteitä kenellekään kenttäpelaajille. Sille ei enää voi mitään, että lepotilalle on yksi voitto sinun kustannuksellasi merkitty. harmillista kakkaa tuollainen. olisi hyvä että GM saisi pyyhittyä jonkun ottelun pois tuollaisten varalta.

Kyllä sai taas kirota bostonia vastaan, vittumitäpaskaa Lehtonen oli. Siniviivalta rystyllä hanskakäden kulmaan veto sisään ilman maskia, selvä. Huonolta alkaa näyttää pleijareihin pääsy.

Paskan tempun kieltämättä teki nettisi.. joten saat valita, quittaan seuraavan matsimme kesken kaiken tai sitten voitat vielä suuremmilla lukemille ;)

Tuskin (toivottavasti) näillä pisteillä on suurta vaikutusta jatkon kannalta.

San Josea vastaan loput kolme peliä pelattu. Yhteensä kuudesta pelistä viisi voitin, joista kaksi jatkoajalla, ja yhden hävisin jatkoajalla, eli nappoisat 11 pistettä Columbukseen ja 4 San Joseen.

Setoguchilla 8 pelissä tehot 6+2, hyvä hankinta ehdottomasti.

Enää sitten Laglaglagia vastaan neljä peliä ja aikanaan New Jerseytä vastaan ne kuusi, muuten on runkosarja sitten tässä. Jos Laglaglag ehtii pelailla jossain vaiheessa vähän isommin ja muutkin toisiaan vastaan keillä pelejä vielä on, niin sitten pitänee New Jersey potkaista pudotuspelien tieltä jos koneen huollossa kestää isoja aikoja.

Suosittelen tosiaan että kaverikutsutte toisenne, helppo sitten nähdä milloin kukakin on linjoilla.

Pedrofonin Minnesotaa vastaan tuli pelattua kaksi viimeistä peliä. Ensimmäinen peli tiukkaa ja tarkkaa puolustusta molemmin puolin. Hyviä paikkoja ei juuri ole mutta Ovechkin onnistuu reboundista siirtämään Washingtonin johtoon. Toisessa erässä Minnesota kuittaa ylivoimalla tasoihin. Kolmannessa erässä ei kauheasti ole paikkoja ja jatkoaika näyttää todennäköiseltä. Viimeisellä minuutilla heitän kolmosketjun jäälle jäädyttämään pelin jatkoajalle, mutta jantterit päättävät rakentaa yllätyksen ja Belanger pääsee yhdeksän sekuntia ennen loppua nostamaan paluukiekosta voittomaalin.

Toinen peli on yhtä tarkkaa vääntämistä. Kolmannessa erässä Minnesotan ahkeruus palkitaan, vaikka olisi Varlamov sen lämin voinut poimiakin, mutta ei. Yritän ilman maalivahtia saada tasoitusta, mutta en tahdo saada kiekkoa edes hyökkäysaluelle, sama ongelma läpi koko pelin, ja kohta se onkin tyhjissä. Peli on käytännössä ohi, vaikkakin Minnesota pääsee vielä yhteen hyökkäykseen ja nostaa 3-0 lukemat pari sekuntia ennen summeria. Ei ollut pakeilla enää paljon puolustusintoa.

Kokonaisuudessa Minnesota vei sarjasta pisteet selkeästi, mutta viimeisissä peleissä saatoin jo tarjota hyvän vastuksen. Tästä on hyvä luistella eteenpäin.

Gaborik jyräsi ittensä sitten pistepörssin piikkipaikalle sarjassa San Josea vastaan.
Kiitokset Juzulle peleistä ja iso hatunnosto vikasta :)

Nyt olisi hyvä hetki "vahingossa" antaa hirvelle kenkää, mutta taisin mielenhäiriössä aikaisemmin tehdä miehestä GM:n. Virheistä oppii, sano!

Nyt olisi hyvä hetki "vahingossa" antaa hirvelle kenkää, mutta taisin mielenhäiriössä aikaisemmin tehdä miehestä GM:n. Virheistä oppii, sano!

:D

Päivitystä: pistepörssissä kaksoisjohto, Gaborik & Drury. :cool:

Ylös Bottom