Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Huonojen - keskinkertaisten pelaajien nhl10-liiga, hii! ihhihii!

Vastaus: Huonojen - keskinkertaisten pelaajien nhl10-liiga, hii! ihhihii!

Mun jäljellä olevat pelit:

  • tuomas8000 - New Jersey: 6 peliä
  • Buubi - Calgary: 6 peliä
  • iLimboBimbo - Montreal: 6 peliä
  • juzu2891 - San Jose: 6 peliä
  • lepotila - Dallas: 3 peliä
  • Pinless - Detroit: 3 peliä

eli tasan 30 peliä olis vielä jäljellä. Koskas mahdatte olla linjoilla niin voisi hakata noita alta pois? Oon itse tänään vielä noin tunnin linjoilla ennen kuin täytyy mennä. Huomenna klo 12-13 eteenpäin olen pari kolme tuntia linjoilla jos vaan vastapelaajia löytyy.
 
Vastaus: Huonojen - keskinkertaisten pelaajien nhl10-liiga, hii! ihhihii!

Mä voin huomenna ja maanantaina koittaa pelailla pois mahdollisimman paljon, koska sitten oon viikonloppuun asti poissa linjoilta.
 
Vastaus: Huonojen - keskinkertaisten pelaajien nhl10-liiga, hii! ihhihii!

Mun jäljellä olevat pelit:

[*]Buubi - Calgary: 6 peliä


eli tasan 30 peliä olis vielä jäljellä. Koskas mahdatte olla linjoilla niin voisi hakata noita alta pois? Oon itse tänään vielä noin tunnin linjoilla ennen kuin täytyy mennä. Huomenna klo 12-13 eteenpäin olen pari kolme tuntia linjoilla jos vaan vastapelaajia löytyy.

Tuun linjoille huomenna iltapäivällä.
 
Vastaus: Huonojen - keskinkertaisten pelaajien nhl10-liiga, hii! ihhihii!

juzua vastaan sarja käyntiin. Tasainen ja hyvä peli, tosin 14,7 sekuntia ennen loppua juzun yhteys katkeaa. Olin tuolloin 3-2 tappiolla, joten lienee tapojen mukaista antaa seuraavasta pelistä luovutusvoitto juzulle, ellei sitten tahdo peliä pelata. Vai miten olette tuollaiset tilanteet ratkaisseet?

Ärsyttävän lähellä tasoitustakin kävin loppuhetkillä, kahdesti tolpassa ja yksi epäonnistunut rankkari.

Joo peli tilttas mutta ei se nyt niin tärkeä ole se voitto! sä voitit ja jatketaan pelaamista sitten ihan samallalailla
 
Vastaus: Huonojen - keskinkertaisten pelaajien nhl10-liiga, hii! ihhihii!

jatketaan sarjaa ihan normisti!

Liigan herrasmiespalkinto juzulle.
Minulla pelejä jäljellä:
Tuomas 6
juzu 5
Pinles 1

Loppusuora häämöttää. Oon ainakin nyt linjoilla, jos löytyy pelihaluja.
 
Vastaus: Huonojen - keskinkertaisten pelaajien nhl10-liiga, hii! ihhihii!

Huomenissa nuo loput 3 peliä?

Jeps, katotaan miten osutaan linjoille. Itse kuitenkin varmaan pelailen aikalailla koko päivän.

E: Dodii, m00sea vastaan sarja purkkiin, kaksi tappiota lukemin 2-0 ja 4-2. Viimeisessä pelissä tulikin sitten 2-0 taisteluvoitto. Termiittiä vastaan viimeisessä pelissä tuli 5-0 turpaan. Coctusin Bostonia vastaan rykäistiin sarja kokonaan alusta loppuun, todella tiukkaa vääntöä oli koko sarja. Voitot menivät tasan 3-3, yksi voitto Bostonille rankkareilla.

Pelejä jäljellä 27, seuraavasti:

juzu 6
tuomas 6
pedrofoni 4
Pinless 4
Buubi 4
lepotila 3

Linjoilla tänään olevat voi laittaa viestiä, niin katsellaan pelejä illalla.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Huonojen - keskinkertaisten pelaajien nhl10-liiga, hii! ihhihii!

Jeps jeps. Montrealia vastaan oli todellakin tiukat pelit. Tuli huudettua aika monta kertaa tätä ja tätä ja jonkun verran myös tätä kun tuli sählättyä jotain ja vastustaja pääsi tuikkaan kiekon häkkiin. Kaikki pelit taisivat päättyä yhden tai kahden maalin eroihin joten marginaalit siinäkin suhteessa pienet.

Päivä kuitenkin alkoi lepotilaa vastaan kolmella ottelulla. Ensimmäisen pelin pelasin classic-näppäimillä kun eilen keräsin siitä achievementtejä enkä muistanut enää vaihtaa takaisin perusnäppäimiin. Olipahan muuten vaikeeta! Sain kuitenkin puristettua 4-1 voiton hienoisen tuurin avustamana. Toisen pelin voitin 4-0 ja kolmannen jatkoajalla 2-1.
 
Vastaus: Huonojen - keskinkertaisten pelaajien nhl10-liiga, hii! ihhihii!

Elikkäs torstaihin asti taukoa meikäläisellä. Katsellaan loput pelit sitten.
 
Vastaus: Huonojen - keskinkertaisten pelaajien nhl10-liiga, hii! ihhihii!

Pelejä jäljellä:

* Pedrofoni - 3kpl
* iLimboBimbo - 3kpl
* Buubi - 2kpl
* juzu2891 - 6kpl
* tuomas8000 - 6kpl

Ilmoitelkaa milloin kävis pelailla loput poies.
24. päivä katoan ulkomaille hetkeksi, joten mielellään ennen sitä, ettei jää muiden harmiksi sitten pelejä roikkumaan.
 
Vastaus: Huonojen - keskinkertaisten pelaajien nhl10-liiga, hii! ihhihii!

Voi perkele, levis sitte boxista levyasema. Taitaa pelit jäädä vähäks aikaa väliin.
 
Vastaus: Huonojen - keskinkertaisten pelaajien nhl10-liiga, hii! ihhihii!

Mun jäljellä olevat pelit:

* tuomas8000 - New Jersey: 6 peliä
* Buubi - Calgary: 6 peliä
* juzu2891 - San Jose: 6 peliä
* Pinless - Detroit: 3 peliä

Saisko vloppuna joitain pelejä näistä alta pois? Pääsen satunnaisesti nyt viikollakin pelaamaan jos on tarvis. Esim. tasan nyt ois yhdelle pelille aikaa :D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Huonojen - keskinkertaisten pelaajien nhl10-liiga, hii! ihhihii!

Mitenkäs tää homma nyt jatkuu? Onko Tuomaksen tilanteesta tietoa tai miehestä mutenkaan? Onko aktiivinen lätkijä kyseessä?
Viimeksi kun kattelin, muutamalla löytyy jo "täydet" pelit plakkarista, parilla oli 20-30 ja Tuomaalla(?) 2...
 
Vastaus: Huonojen - keskinkertaisten pelaajien nhl10-liiga, hii! ihhihii!

Mitenkäs tää homma nyt jatkuu? Onko Tuomaksen tilanteesta tietoa tai miehestä mutenkaan? Onko aktiivinen lätkijä kyseessä?
Viimeksi kun kattelin, muutamalla löytyy jo "täydet" pelit plakkarista, parilla oli 20-30 ja Tuomaalla(?) 2...

Mietin itse ihan samaa. Tuomas8000:lla ainakin on aika paljon kirittävää jos meinaa saada liigan pelattua. En tiedä kuinka paljon kyseinen jamppa pelaa, mutta jos pelaisi joka päivä vaikka 3 peliä niin siinä hommassa menee kuitenkin reilut kolme viikkoa. Vielä kun ottaa huomioon, että muilla alkaa oleen pelit kohta paketissa runkosarjan osalta niin tuomaksella(?) tulee melkoinen hoppu hommassa, jotta kaikki aikataulut kohtaisivat mukavasti ja pelit saataisiin nopeasti alta pois.

Realiteetit huomioon ottaen itse pistäisin hänet liigasta pihalle, mutta kannattaa ensin toki kysyä asianomistajan mielipidettä. Toivottavasti Pinless saa pian rakkineensa kuntoon kun hänellä ei kuitenkaan montaa peliä ole enää jäljellä.

Harmittavasti on itsellä nyt mennyt ainakin Buubin kanssa aikataulut ristiin. Eilen Buubin piti lähteä kun ehdotin liigaa ja tänään syyllinen olin minä. Eiköhän viikonlopun aikana saa taas pelejä alta pois muutamia.
 
Vastaus: Huonojen - keskinkertaisten pelaajien nhl10-liiga, hii! ihhihii!

Oli netti pimeänä muutaman päivän.

Tuomaksen hommaa pitää kattoa, varsinkin nyt kun Pinlessiltäkin levisi kone. Pinless, onko huoltoonhaussa mikä tilanne?

Pääasia että ne nyt pelaa keillä on jäljellä ja sopivat viesteillä keskenään. Kaverilistalle vaan porukka ja siellä sovitaan, kun ei täällä kaikki kuitenkaan käy ketjuja kattelemassa. Jos käy niin mukavasti että saatte nopeastikin pelattua, niin sitten on pakko monottaa Tuomas ulos. Pitäisi olla kohtalaisen aktiivinen pelaaja, riippuu vähän toki mielialasta.
 
Vastaus: Huonojen - keskinkertaisten pelaajien nhl10-liiga, hii! ihhihii!

Siellähän se Pinless olikin jo linjoilla. Hoho. osti varmaan uuden koneen.
 
Vastaus: Huonojen - keskinkertaisten pelaajien nhl10-liiga, hii! ihhihii!

Ei en valitettavasti, annoin vaan nyrkkiterapiaa niin suostui lukemaan. Reilu 2 vuotta vanha romu, niin ei ole takuu enää voimassa. Linjoilla ollaan nyt pari tuntia jos joku ehtii pelailla.
 
Vastaus: Huonojen - keskinkertaisten pelaajien nhl10-liiga, hii! ihhihii!

Haluan playoffeissa Pinlessin vastaan. Detroitille pieni kiukku takaraivossa, lähinnä Lehtoselle.

Ja järkeilin että kyllä se niin on paras, että Tuomas8000:n pelit on tämän liigan suhteen pelattu, saa nähdä jos näitä vielä perustelee jatkossa sitten.
Jos tässä viikonlopun aikana saisitte mätkittyä noita pelejä vähän kasaan, niin hyvä olisi. Buubi ja muut keripukit. Itselläni siis on pelattu kaikki.

Tehdään myös semmoinen homma, mitä ei ole taidettu mainita, mutta oletan että kaikki ovat samaa mieltä - kun playoffit on alkaneet, ei tehdä enää pelaajakauppoja vaan lyödään viimeistään siinä kohtaa ne joukkueet lukkoon.

Lisäksi sovitaan myös niin, että tällä nimenomaisella hetkellä mun viikset ovat aivan liian isot ja huonot.
 
Vastaus: Huonojen - keskinkertaisten pelaajien nhl10-liiga, hii! ihhihii!

Juu pleijareissa ei enää kauppoja. Siksipä haluankin luovuttaa Tim Thomasin lähes tulkoon ilmaiseksi. Vuonna 2009 Vezina Trophyn voittanut häkin luukulla seisova olento ei voi olla muuta kuin aivan järjettömän hyvä. EA Sports onkin hänelle suonut 88 virtuaalipistettä.

Vaihdossa otan vastaan taidosta 82 ylöspäin olevia nopeita laitureita, joilla ei kädet jäädy ratkaisun hetkillä. Tarjota voi myös saman overall-arvon omaavia puolustajia, ei kuitenkaan hyökkääviä sellaisia.

Kai teillä jollakin oikeasti on tarvetta huippuveskarille kun näin helpolla nyt lähtee?
 
Ylös Bottom