Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Huonot (arvosanoissa) mutta hyvät pelit

Vastaus: Huonot (arvosanoissa) mutta hyvät pelit

Medal Of Honor: Vanguard

Olen täysin samaa mieltä arvosanojen kanssa enkä suosittelisi sitä kenellekkään, mutta kivahan sitä oli silloin aikoinaan pelata kun oli eka omistamani fps-peli wiille.
Ihan toimivat kontrollit ja jonkun ajan viihdyttävä nelinpeli, eikä ne grafiikatkaan mitään aivan kamalaa *askaa ollut.
 
Vastaus: Huonot (arvosanoissa) mutta hyvät pelit

Dynasty Warriors pelit! ...ainakin ne ensimmäiset 2-3 osaa (PS2:sella). :3

Tenchu Z on aivan loistava, vaikka onkin todella yksinkertainen, mutta jokin siinä salamurhauksessa on vain hauskaa. :)

Varmasti on jotain muitakin pelejä, mutta ei vain tule nyt mieleen...

Rainbow Six Vegas 2, paras 360 mitä omistan. Eli, nyt sanon että peli on ehkä aliarvostettu... Mutta tämä on vain pakko sanoa. Eniten olen tätä pelannut ja vieläkin pelailen, co-op on vain tehty niin hyvin tässä. :)
 
Vastaus: Huonot (arvosanoissa) mutta hyvät pelit

Killzone sai huonot arvostelut, mutta itse pidin pelistä :) ja olihan pelissä sentään ihan toimiva moninpeli.
 
Vastaus: Huonot (arvosanoissa) mutta hyvät pelit

Olihan tuo KillZone sisällöltään ihan ok, mutta surkea ohjaus tiputti arvosanaa 9->7.
 
Vastaus: Huonot (arvosanoissa) mutta hyvät pelit

killzone oli kyllä loistava.
varsinkin neljä eri hahmoa lisäsi uudelleenpeluu arvoa.

oli aivan eri fiilis vetää ricolla (vai mikä se iso macho tyyppi oli) liipasin pohjassa helgasteja nurin kuin hiipiä sillä mimmillä ja ampua headshotteja äänenvaimentimen kanssa.

myös kentissä oli vaihtelua vaikka ne putkia olikin.
oli kärsinyttä kaupunkia, juoksuhautoja, viidakkoa, suota, lunta ja avaruusasemaa.

moninpelistä en kyllä tippaakaan tykännyt koska haulikko oli teh ase.
on se kivaa kun monen kymmenen metrin päästä vihu ampuu haulikolla laakista hengiltä.

edit: ja ohjauksessa ei ollut mitään vikaa.
tuntuu että kaikki itkee siitä snipun tähtäyksestä vaikka se toimi kuten timesplittersin tarkempi tähtäys eli jos haluaa ampua tiettyyn kohtaan niin se tatti täytyy pitää siinä asennossa.
ei sen vaikeampaa.
tiltin arvostelu oli hyvä esimerkki erittäin pahasta evotuksesta tuon suhteen.

edit2: itsellä muuten parani osumatarkkuus puolella kun laitoin adapterin kautta boxin padin kiinni, kertoo enemmän pleikan tateista kuin siitä että pelissä olisi huonot kontrollit.
 
Vastaus: Huonot (arvosanoissa) mutta hyvät pelit

No surkeiden tattien syytähän se lähinnä on. Siis pleikkariin xboxin ohjain kiinni, ja toimii suoraan? Jos tuon olisin aikoinaan tiennyt.. Itse olen tiltin arvostelun kanssa aika samoilla linjoilla. Pystyy sitä pelaamaan, mutta ei sen tähtäämisen pitäisi olla työn ja tuskan takana. (vrt Halo)
 
Vastaus: Huonot (arvosanoissa) mutta hyvät pelit

Chromehounds. Ei muistaakseni saanut seiskaa parempaa juuri missään arvostelussa, vaikka kyseessä on liven yksi timanttisimmista moninpeleistä. Ongelmana vain on, että arvostelijoilla ei ole rajattomasti aikaa. Itselläkin kesti muutama kymmenen tuntia moninpeliä ennen kuin pääsin peliin sisälle niin paljon, että pelaan sitä vieläkin. olen omistanut ch:n nyt parisen vuotta.

Huom. peli vaatii toimivan ja mukavaa porukkaa sisältävän squadin, jotta viihdyttävyys pysyy maksimissaan pitkäänkin.
 
Vastaus: Huonot (arvosanoissa) mutta hyvät pelit

No surkeiden tattien syytähän se lähinnä on. Siis pleikkariin xboxin ohjain kiinni, ja toimii suoraan? Jos tuon olisin aikoinaan tiennyt.. Itse olen tiltin arvostelun kanssa aika samoilla linjoilla. Pystyy sitä pelaamaan, mutta ei sen tähtäämisen pitäisi olla työn ja tuskan takana. (vrt Halo)

no adapterin se vaatii väliin.
sitten on vaan boxin ohjaimessa valkoisessa ja mustassa namiskassa pleikan L1 ja R1 toiminnot joten hetken saa nappuloita konffata.
onneksi killzone antaa asettaa toiminnot juuri niin kuin haluaa.
 
Vastaus: Huonot (arvosanoissa) mutta hyvät pelit

Pitipä ihan kaivaa tämä ketju tuolta naftaliinista, koska olen yhtä tämmöistä juuri kovasti läpi pelaamassa. Kyseessä on siis Legendary.

Mielestäni peli on ihan kelpo räiskintää. Ei liikaa itseään toistava ja pelattavuuskin on kivasti kohdillaan. Toki tarina nyt on mitä on, mutta kaikinpuolin tämä oli kyllä positiivinen yllätys.

(Minun kohdalla on tosin käynyt melkein aina niin, että olen tykännyt pelistä vaikka arvostelut ovat luvanneet sen olevan täyttä huttua. Sen takia en olekaan enää alkanut tuijottelemaan yhtään arvosteluihin, kun olen peliä ollut ostamassa.)
 
Vastaus: Huonot (arvosanoissa) mutta hyvät pelit

Ekana tuli mieleen MK VS DC Universe

Se on saanut numeroita taso 7.Silti pidän sitä erittäin viihdyttävänä tappelupelinä.
 
Vastaus: Huonot (arvosanoissa) mutta hyvät pelit

Miten joillakin on ongelmia pelata PS ohjaimella kun minulla taas on Boxin ohjaimen kanssa ongelmia, saattaahan se johtua tottumuksesta mutta eipä väliä tässä treadissa.

Ontopic. World war zero PS2 oli kyllä aika kuraa mutta aika legenda Splitscreen. Pistol FTW :D
Kansikuvassa näkyy jo kuinka mokastu peli on kyseessä kun luodit on hylsyissä kiinni vaikka jätkä ampuu, fail ase. Mp sessiot kamujen kanssa oli melkosta hubaa varsinkin kun pisti pelin kulkee lujempaa.
 
Vastaus: Huonot (arvosanoissa) mutta hyvät pelit

007:Nightfire peli oli aivan ässä. Siis pelasin tota varmaan 5h päivässä. Myös Hercules(IGN) on ehkä oman historiani, merkittävin 2D peli(muita Friday The 13th NES, Super Mario Bros 1-3 NES, Mortal Kombat 2 jne).
 
Vastaus: Huonot (arvosanoissa) mutta hyvät pelit

Killzone sai huonot arvostelut, mutta itse pidin pelistä :)

Puhutaan siis varmaan siitä ekasta (PS2)?

KZ2 saikin sit todella ok arvosanat lähes kautta linjan.. (loistopelihän se onkin) =
Killzone 2 (ps3: 2009): Reviews
Metacriticin keskiarvo 91 ja "huonoin" (varteenotettava) arvostelu oli Edgen 7/10. 1UP 10/10, IGN 9,4/10, Gamespot 9/10, Eurogamer 9/10, Game Informer 8,75/10...

EDIT: Jos itse tätä asiaa mietin ja tosiaan joku 7/10 arvosana on nyt sitten "huono" (kun ei oikein tiedä puhutaanko oikeasti ihan surkeasta pelistä vai "vain 7/10"-peleistä), niin tässä parit huomiot (kun alkaa noita katsomaan, niin itseasiassa Metacriticin arvosanat menee aika lähelle mun omia):

*Tomb Raider Underworld (MC: 75) = Toimi ainakin munlaiselle, vanhalle Tomb Raider -fanille, vaikka "toiminta" (ampuminen lähinnä) oli kyllä usein aika kehnoa. Mutta seikkailu toimi tosi hyvin ja muutenkin "fiilis" oli aika pitkälti kohdallaan. Mulle: 8/10.

*Alone in the Dark: Inferno (MC: 69) = Selkeästi kehno ohjaus ja muutenkin aika "tönkkö" meininki usein, mutta sen verran kyllä otteessaan piti, että läpi piti pelata. Paljon myös hyvääkin mukana ja kun toimintasysteemin oppi, niin homma toimi paremmin. Ehkä tuo 7/10 kuitenkin aika lähellä tässä tapauksessa. (Puhun siis PS3-versiosta - Xbox on kai sitten selkeästi heikompi)

*Brothers in Arms: Hell's Highway (MC: 76) = Kohtuullisen aliarvostettu WW2-peli. Strategiamainen lähestyminen, eikä "ramboilu" toimi tässä. Koukuttava ja hyvällä tavalla haastava. Graffojen puolesta yms ei tosin yllä ihan CoD, KZ, ym sarjojen tasolle ja välillä voi olla "junnaava". Selkeä 8/10.

Tuossa muutama joka tulee mieleen.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Huonot (arvosanoissa) mutta hyvät pelit

No eiköhän Mordor tarkoittanut KZ1, koska tuohon aikaan kun hän viestin lähetti, ei KZ2:sta oltu edes julkaistu? Asiaan. James Bond 007 Agent Under Fire PS2:lla oli todella hyvä peli, vaikka arvosteluissa sai huonot pisteet!
 
Vastaus: Huonot (arvosanoissa) mutta hyvät pelit

BLADESTORM: The Hundred Years' War jonka Metacritic arvosana on 58 on mielestäni erittäin hyvä peli. Käyttäjätkin antaneet metacriticissä 8.7/10.

GameTrailers tosin antoi pelille 83pistettä. Yleensä katselenkin mitä IGN ja GameTrailers ovat pelille antaneet, vastaavat yleensä meikäläisen makuja.

Innostuin kyseisestä pelistä aikoinaan jo demon perusteella mutta ei oikein meinannut mistään löytyä riittävän edullisesti. Nyt on sitten hankittu ja reipas 13h pelikellossa eikä osoita vielä puutumisen merkkejä ja uskon että aikaa pelin parissa vierähtää ainakin toinen mokoma.
 
Vastaus: Huonot (arvosanoissa) mutta hyvät pelit

Mulla tuli eteen toi ps3: wheelman.
Se sai ign:n arvostelussa vaan 4.9 (täysi kymppi paras)
mutta mun mielestä peli oli ihan hyvä
 
Vastaus: Huonot (arvosanoissa) mutta hyvät pelit

Kane & Lynch.

Hieno peli kaikin puolin. Juoni oli mielestäni hyvä ja loppu oli sopivan raaka. Tuon kun pelasi läpi, niin ei kyllä voinut kuin olla pahoillaan Kanen puolesta. Jatko-osaa odotellessa. :cool:
 
Vastaus: Huonot (arvosanoissa) mutta hyvät pelit

Resistance FOM sai Pelitissä muistaakseni 80 ja rapiat pistettä, mutta silti yksi PS3:n parhaista peleistä mun mielestä (ellei jopa paras).
 
Ylös Bottom