Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Huvitavimmat kommentit PS2:sen pelistä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Otacon
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Otacon

New Member
Eli tälle palstalle voi laittaa huvittavia kommentteja joita ole löytänyt PS2:sen arvosteluista. Mikä minun mieleen on jäänyt on Pelimestarista Time Splittersin arvostelusta on "Liian lähellä! Liian Lähellä! Katso ympärillesi tykistä ammutun jäisen kanan vauhdilla." Voitte sanoo suoraan jos tää on pöljä/turha palsta.:)

Juu ei millään pahalla mutta tää on aika turha threadi.. tai ei tietenkään kaikkien mielestä, mutta tämäkin oli vasta ensimmäinen vastaus. ;)

En tiedä eikä kiinnosta peli-arvostelu kommentit, mutta itse peleistä löytyy aika hauskoja joskus, kerran mua nauratti kun:

Solid Snake: "You'r a spetznaz?"

No se löytyy ihan täältä PS2FIN:istä Nimittäin Godai- Elemental Forcesta sanottiin "Kaikkien tulisi kiertää kaukaa tämä ontuva toimintapeli. Jos satutte näkemään Go Dain kaupan hyllyllä, suhtautukaa varauksella jopa kaikkiin viereisiin peleihin, ihan vain siltä varalta, että ne ovat saastuneet koskettaessaan tätä hirvitystä" tipuin penkiltä tätä lukiessani...:D

No kyllä mulla meni pulla aikoinaan väärään kurkkuun, kun luin Shabanin Portal Runner -arvion. Selkeästi kaverilta loppuivat sanat kesken, kun peli oli niiiiiiiiiiin huono.

Vaikka joku pystyisi kestämään kaikki pelin mokat ei pelaamista ole paljoa. Vaikeusasteita on neljä ja kenttiä reilu 20, mutta koko roskan pelaa läpi hyvin nopeasti. Mukana on kahden pelaajan deathmatch-moodi, jossa ei ole erityisesti mitään muuta vikaa, paitsi ne kaikki samat viat, jotka vaivaavat yksinpeliäkin.

Max Paynen arvostelussa "hidastelee ilman bullet-timeakin".

Re: Re: Huvitavimmat kommentit PS2:sen pelistä

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Arisalmi86
No se löytyy ihan täältä PS2FIN:istä Nimittäin Godai- Elemental Forcesta sanottiin "Kaikkien tulisi kiertää kaukaa tämä ontuva toimintapeli. Jos satutte näkemään Go Dain kaupan hyllyllä, suhtautukaa varauksella jopa kaikkiin viereisiin peleihin, ihan vain siltä varalta, että ne ovat saastuneet koskettaessaan tätä hirvitystä" tipuin penkiltä tätä lukiessani...:D

Etkä ollut ainut ;)

Ylös Bottom