Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Hyrule Warriors

Vastaus: Hyrule Warriors

Kun tuli tuo DLC -paketti homattua ja pelattua, niin henk. kohtaisesti toivoisi täysin uusia kenttiä peliin ja vaikkapa tarinallista DLC:tä pääjuonen jälkeiseen tai edeltävään aikaan. Lisäksi noita jättiläis bossejakin olisi kiva saada lisää esim. Majora's Maskin Twinmold, Goht ja Majora's wrath

Juurikin näin. Jos tuossa DLC:ssä olisi ollut sitä merkittävää oikeasti uutta sisältöä, niin kyllä tuo paketti olisi näyttänyt ja näyttäisi houkuttelevammalta. Jo pääpelin aikana Hyrule Warriors olisi kaivannut uusia tasoja, ja ainakaan minua ei nappaa ajatus, että sitten vielä "DLC:ssäkin" yhä kierrätetään niitä vanhoja tasoja, jotka no varsinaisen pelin aikana ovat jo turhan paljon kulutettavana.
 
Vastaus: Hyrule Warriors

Läpi meni. Mainio lisä tuo että pelin voi pelata kaksinpelinä paikallispelinä läpi. Jos tämä olisi tullut jollekin toiselle pelikoneelle niin tuon tyyppistä moodia ei olisi varmaan ollut. Esim. jaetulla ruudulla toteutettuna.
 
Vastaus: Hyrule Warriors

Tuli viimein avattua kaikki hahmot adventure moodissa ja olihan tuossa ihan kiitettävästi tekemistä. Melkein jokaisella hahmolla on mukava pelata, mutta Agitha on jotenkin turhanpäiväinen hahmo jolla pelaaminen on ärsyttävän hidastempoista ja tätä vastaan taisteleminen noissa adventure kartoissa on ärsyttävää.
 
Vastaus: Hyrule Warriors

Pelin uudessa DLC:ssä tulee pelattavaksi jättikokoinen Ganon-pahis, mutta myös hieman... humoristisempi salahahmo. Jos et halua spoilaantua, niin älä katso oheista videota.

[video=youtube;nWqWPtPD7aQ]https://www.youtube.com/watch?v=nWqWPtPD7aQ[/video]

Aika loistavata.
 
Noniin perjantainahan ilmestyy definitive edition ja tuli pistettyy peli ennakkotilaukseen. Pelihän on combonaatio wiiu ja 3DS versioista, vaikka 3DS versioon lisättiin asioita niin ilmeisesti siitä myös poistettiin jotain ja ne kaikki on nyt tässä yhdessä paketissa. Myös kaikki DLC on mukana pelissä.

Uudistuksiakin on jonnin verran ja tietysti peli on 1080p/60 fps telakasta pelatessa. Ainakin tällä pelillä saa rahoilleen vastinetta varsinkin jos peli on uusi ja kaiken haluaa tehdä.
 
Nintendo Switch julkaisutraileri:

Julkaisupäivä oli toissapäivänä perjantaina.
 
Ollut kyllä todella loistavaa viihdettä, tässä on kaikki mahdolliset meikäläisen koukutukseen tarvittavat asiat kohdillaan, paljon loottia ja hahmonkehitystä, aseiden muokkausta ja monta mielenkiintoista hahmoa pelattavaksi. Tarina on ollut ihan viihdyttävä tähän mennessä, tosin olisin kaivannut enemmän ääninäyttelyä sen ähinän sijasta, kuulostaa sivullisille varmaan kun pornoo katsois. :D

Reilu kymmenisen kenttää takana ja ei kyllä tunnu mitenkään itseään toistavalta vaikka sitä pelkäsin, paljon on erilaisia tehtäviä ja bosseja mekaniikkoineen. Tarinan jälkeen sitten on vielä se adventure modi vai mikä oli joka ilmeisesti on niin sanotusti pelin pää modi ja tarinassa vaan tutustutaan hahmoihin ja mekaniikkoihin.

Peli myöskin pyörii tosi sulavasti ja ei pahemmin silmiin pistäviä droppeja ole alle 60, toki split screen on sitten asia erikseen.

Suosittelen kyllä zelda faneille joita ei vähän erilainen pelikokemus pelota.
 
Tuli itsekin haettua tämä tänään ja olin jo unohtanut kuinka julmettu kiire tässä jatkuvasti on johonkin.
En tiedä miten olen tätä wiiu:lla pelannut kun nyt ei meinaa ehtiä edes pöllö patsaiden avulla joka paikkaan.
Olisi myös kiva jos peli jotenkin näkyvästi ilmottaisi, että tiimi kaveri on päässyt päämääräänsä. Tulee siitä se pieni ilmoitus, mutta ei sitä huomaa sen kaiken mäiskeen keskellä.

WiiU:lla tuli eka adventure karttakin pelattua läpi ja dlc ostettua, mutta sen adventure kartat oli jo liian vaikeita. Muistaakseni twilight kartassa ei päässyt paria ruutua pidemmälle ilman A-rankeja ja muutenkin se oli vissiin tarkoitettu jollekkin 100+ tasoiselle hahmolle.
Tässä pitäisi olla kaikki paremmin tasapainossa ja keijut varmasti helpottaa myös.
Saisi nyt ensin tuon legend moodin pelattua ja kerättyä kaikkien sydämet sieltä.

3ds versiostakin tuli ostettua se erikoisversio jossa tuli "kompassikello" mukana, mutta peli ei päässyt näiden kahden vuoden aikana kertaakaan koneeseen asti joten vein sen tänään vaihdossa.
 
Kyllä osaa tämä peli pistää vkäyrän katosta läpi. Pitäisi estää Lanaa pakenemasta kun se tekee itsestään kolme versiota jotka kaikki lähtee eri suuntiin.
Kavereiden käskyttämisestä ei ole mitään iloa. Kun yhdellä taistelen yhtä kopiota vastaan niin muut ei tee mitään vaan antavan akan juosta karkuun. Ihan sama vaikka käsket ne sen luo niin ei ne sitä seuraa.
Koitin jopa ensin aloittaa tappelun sen kanssa, mutta heti kun vaihdat hahmoa niin ne ei tee mitään.

edit: Ja heti avautumisen jälkeen tuo meni läpi. Toki ensin tuli aloitettua koko kenttä uudestaan, koska tuo aiempi checkpoint oli ihan mahdoton.
Nyt kaverit jopa hidasti Lanaa vaikka ne oli ihan samassa paikassa kuin viimeksi.
 
Viimeksi muokattu:
Joo kyllä ne meikäläisellä hidasti niitä kun käskytti, oliko mikälie tekoäly kömmähdys peliltä hetkellisesti.

Nyt on kaikki muut kampanjat vedetty läpi paitsi WW, on kyllä maistunut todella paljon ja laaja hahmokaarti takaa jatkuvastu muuttuvia taistelutyylejä sekä comboja. Tähän mennessä sellainen 9/10 peli, eikun WW tarina läpi ja sit adventure modin kimppuun jossa on 9 karttaa ja jokainen sisältää vähintään 40 tehtävää jokainen.

Edit: kävin tarkistaa niin tehtävämäärä adventure mapeissa vaihtelee n.50-128 :eek: tekemistä riittää siis. Siihen vielä jokainen hahmo max levelille 255 ja kaikki skillit täyteen kehitettynä tarkoittaa varmaan loppuelämän projektia jos siihen joku ryhtyy.
 
Viimeksi muokattu:
Tekemistä tuossa kyllä riittää! Itse kun pelasin tätä 3DS:llä ja Wii U:lla, niin en enää tähän lähtenyt, vaikka kaikki hahmot ja muut DLC:t melkein houkuttelisivat.

Tällä tekosyyllä voisin jakaa tän klipin, joka huvitti ainakain meikäläistä kiitettävän verran. Hyrylän Soturit vs 32-tuntinen junamatka, kumpi voittaa. :D

 
Viimeksi muokattu:
Nyt kun ekasta adventure kartasta on vajaa puolet pelattu niin fiilikset on paljon paremmat mitä tarinan parissa.
Nyt pelaaminen on sellaista kun muistinkin sen olevan. Kentät on lyhyempiä eikä niihin mene 20-30 minsaa ja meno ei ole läheskään niin hektistä kuin tarinassa.

Tavara korttien ostaminen on paljon isompi uudistus kuin edes ajattelin. Kyllä on hienoa pelata kun ei tarvitse enää tahkota vanhoja kenttiä aina kun tarvitsee jonkun tavara kortin etenemiseen tai piilotetun palkinnon paljastamiseen.

Muutenkin pelaaminen on sujuvampaa nyt kun olen katsellut gamesbrained nimisen käyttäjän tube videoita.
Kannattaa katsoa ainakin niitä "all about" videoita joissa selitetään hahmon kombot ja muut.
En minä ennen tiennyt miten Zantilla kuuluu pelata tai sitä, että Shiek voi vaan spammata väistöä jolloin se ei ota osumaa ollenkaan tai miten sen harppu kunnolla toimii.

Kannattaa katsoa myös se pari päivää sitten tehty my fairy video ja heittää tämä zelda wikin aiheeseen liittyvä sivu myös kirjanmerkkeihin niin on helpompi kehittää omaa keijua.
Peli kun ei kerro oikeastaan mitään ihan oikeasti hyödyllistä tietoa kuten sitä, että jokaisela ruoalla on oma elementti ja vahvin elementti määrittää keijun hyökkäyksen kun se saavuttaa tason 25 ja toisen kerran tasolla 50.

Itse odotan, että saan tuli elementin ruokaa, koska haluan sille bombos kyvyn joka heikentää vihujen puolustusta ja tuon jälkeen darkness ruokaa jotta se saa tasolla 50 shade kyvyn joka aiheuttaa jatkuvaa vahinkoa.
 
Viimeksi muokattu:
Tänään meni tarina läpi ja oli kyllä loistava matka läpi eri zelda aikakausien, pituttakin oli todella paljon kun alkuperäinen tarina on paisunut noin 18 tehtävästä 32 tehtävään DLC ansiosta, jokainen niistä kestää sen n.20-30 min. Vähän tuli Adventure modea pelattua ja tehtävät ovat lyhyempiä mutta niissä onkin tavoitteena tehdä asiat mahdollisimman nopeasti ja mahdollisimman vähän osumia ottaen ja silti tappaa hemmetisti porukkaa :D

Ainut ongelma vaan oli kun vetäisi tuon WW tarinan niin tuli vaan olo että täytyykö se WIIU nyt iskeä kiinni kun haluu pelaa WW ja TP, olen yrittänyt toisen kerran pelata BOTW mutta siinä pelissä on vaan niin monta ärsyttävää asiaa jotka vähentävät peli iloa ja ikävä tulee vanhoja Zeldoja.
 
Itse olen vetänyt kaksi ekaa adventure karttaa läpi ja nostan hattua jokaiselle joka pelaa nuo kaikki. Ei taida 200 tuntia riittää.
Sen tiedän jo valmiiksi, että oma mielenkiinto ei tule riittämään kun peli kuitenkin on sitä samaa mättämistä, mutta pelataan nyt vielä kun kiinnostaa.
Keijukin on kerran refreshattu eli kun se saavuttaa 99 tason niin sen voi nollata jolloin opitut rental skillit säilyy kuten myös 10% luonteenpiirteistä tai mitä ovatkaan (personality traits) ja samalla sen teho kasvaa 1%. Halutessaan voi myös vaihtaa yhden traitin toiseen ja noin onkin pakko tehdä, että saa haluamansa rental skillit.

Itsellä on nyt työn alla saada se oppimaan total focus: Replenishes health, Special Attack, and Magic gauge when inside allied keeps.
Niin hyvältä kuin tuo kuulostaakin niin tuo ilmeisesti kestää vain minuutin eikä mulla ole tietoa kuinka nopeasti nuo mittarit täyttyy.
Tuon jälkeen täytyy taas refreshata jotta saan yhden traitin vaihdettua ja opetettua sille keep keeper skillin: Attack damage increases when inside keeps.

Tuohon kun yhdistää vihollisen puolustusta laskevan tupla bomboksen niin luulisi pomojen tippuvan nopeammin ellei ne sitten ole keskellä peltoa :D
 
On tämä aika ikuisuus projekti jos haluaa kokonaan läpäistä.
Itse olen nyt master quest kartasta pelannut kymmenisen kenttää läpi ja yllätyin kun switch näytti, että peliä on pelattu 85 tuntia tai enemmän.
 
Ylös Bottom