Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Hyvä nimi....

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Masterzelda
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Masterzelda

New Member
En oikeen tiennyt minne aluelle tämä kuuluu, jote tein tänne. Tämä on siis äänestys.

Mikä on hyvä nimi Zelda-sivuille?:rolleyes:

1. Zelda Village

2. Finnish Zelda WebSite

3. Zelda Place

4. Zelda Town

5. Hylian Castle

6. Zelda Palace

7. Hyrule Castle

8. Finzelda

Lähetä vain yksi ääni per henkilö, niin on mukavampi laskea sitten joskus äänet.

PS: En tiennyt miten tänne voi tehä äänestyksen.:D
 
Vastaus: Hyvä nimi....

Nimen pitäisi mielestäni olla lyhyt ja ytimekäs joka kuitenkin kertoo sivun sisällöstä. Minä äänestän Finzeldaa mutta mielestäni ZeldaFin olisi vielä parempi vaihtoehto (tai sitten olen saanut liika vaikutteita KonsoliFiniltä...).
 
Vastaus: Hyvä nimi....

Nuo ovat kaikki huonoja, etenkin jos sivuston on tarkoitus olla suomenkielinen.

Ota tästä parempi:
Heraldia
Zeldan taru
Salaisuus kaikille (Zelda-sivusto)
Trivoima
 
Vastaus: Hyvä nimi....

Mahewcoro sanoi:
Nuo ovat kaikki huonoja, etenkin jos sivuston on tarkoitus olla suomenkielinen.

Ota tästä parempi:
Heraldia
Zeldan taru
Salaisuus kaikille (Zelda-sivusto)
Trivoima

Nuo sinun ehdotukset kaikki kuulostivat niin hirveiltä, etten voi edes ajatella ajattelevani laittaa niitä sivujen nimeksi. Nyt näen varmaan niistä pahoja unia
 
Vastaus: Hyvä nimi....

Kokiri-metsä.. (ainoa huono puoli että tuosta löytyy ä... :P Ja Kokiri Forest nimisiä saitteja on varmasti netti aivan pullollaan.)
 
Vastaus: Hyvä nimi....

Hyrule Castlelle ääni!
Tarpeeksi mahtipontinen ja ei itsestään selvä.
 
Riippuu hyvin paljon millaista sivustoa olet suunittelemassa. Mitä tarkoitusta se palvelee Zelda-fania? Antaako sivustosi tietoa, historiaa, peliohjeita, vai onko se perustatko kotisivusi jollekin pelin tietylle osa-alueelle?

Tietenkään sen ei tarvitse myöskään nimessä olla Linkkiä, Zeldaa ym. jos peleistä esiintyvistä vihollisista (örkeistä) voi vääntää nimen saitille. Koska en ole noista ehdotetuista nimistä yhteenkään tyytyväinen, päätin keksin muutamia omia ehdotuksiani. Katsotaanpas nyt mitä minä keksin:

ZeldaFAQ
(tämä voi olla nimenä hyvä, jos sivusi sisältää paljon tietoa. Varmista, ettei samanniminen sivu ole jo käytössä Googlella.)

Zelda-Saitti
(tämä antaa sivullesi asiallisen ja hyvän kuvan, etenkin vielä kotimaisen! Nimi voi jäädä helpommin mieleen, ja siitä voi olla hyötyäkin mainostusmielessä.)

Hyrulen kirjasto
(vain jos aiot tehdä tästä pienen fanisivumaisen tuotoksen. Toinen vaihtoehto on myös Linkin kirjasto.)

Minä yleensä aina varmistan keksityäni sivujeni nimen, ettei se ole jo käytössä. Pyrin itse omaperäiseen, lyhyeen, sekä helpostimuistettavaan nimeen joka tarttuu helposti muistiin.

T: Nimimerkkinä nettisivustoja tehnyt.
 
Ylös Bottom