Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Hyvä peli lapselle

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Bootlegger
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Bootlegger

New Member
Pikkusisko täyttää juuri yhdeksän ja ostan itselleni tämän kuun lopussa Cuben. Pitäähän sillekin samalla ostaa sitten oma peli, joka on suunnattu tai sopii lapsille.

Sanokaas joitain hyviä 9-vuotiaille sopivia pelejä. Ehtona voisi olla halpa hinta. Suomennos olisi mukava bonus, mutta ilmankin pärjää (=lue joudun suomentamaan, tosin kovasti se englantia opettelee :p .)

Onhan sitä kaikkea perus Crash Bandicoot-skeidaa. Varmaan SMS vois olla ihan kiva, loistava peli ainakin. En tiedä vetoaako ihan 9-vuotiaaseen tyttöön.

Tjaa-a,meillä ainakin muksut pelas Harry Potteria,en nyt muista oliko siinä suomenkielinen käännös,mutta ei varmaan haittaa vaikkei oliskaan ja toinen mieleen muistuva on Mario Party 4.
Niin ja tuo Knightin mainitsema Crash sekä Spyro the Dragon,siinäpä niitä 9-vuotiaalle..

Tuskin ikä on vaikuttanut omiin pelivalintoihini, jos toimintapainotteisista peleistä puhutaan. 9-vuotiaan tytön puolesta en kylläkään voi puhua, mutta kuvittelisin että GameCubelta löytyy monta eri ikäpolvia yhtä lailla puhuttelevaa peliä, kuten vaikkapa ensi kuussa ilmestyvä Mario Kart.

Edullisempi ja sinänsä ihan hyvä vaihtoehto on Super Mario Sunshine, mutta se saattaa vaatia opastusta alkuun. Viimeisimpiä Crasheja ja Spyroja en suosittele kenellekään.

Joissain Disneyn peleissä on suomenkielinen käännös, jokin Taikaviitta ainakin on. Laadusta en tiedä, mutta kaupassa olen niitä nähnyt.

Super Mario Sunshine on, huolimatta värikkäästä olemuksesta, vaikeahko 9 vuotiaalle.

Suosittelisinkin enemmän Mario Party-sarjaa. Siinä on useita suht yksinkertaisia pikkupelejä. Ennen peliä ruutuun tulee aina ohjeet englanniksi, mutta useimmat minipelit tajuaa jo ilman niitäkin. Ainakin minun 11v pikkusisko piti pelistä kovasti.

Mulla on kans kaksi pikkusiskoa, joille mun pitäis hankkia kans jotain lasten pelejä. Kysynkin siis teiltä: voiko sillä Gameboy Playerillä pelata Pokemon yms GB Color ja Advance pelejä, ilman että on tuo color tai advance konsoli? Ja vielä noista Pokemon peleistä: kenellä olisi ainakin Red ja Blue versio? Olisin tosi kiinnostunu ostamaan...

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Pelaaja
Mulla on kans kaksi pikkusiskoa, joille mun pitäis hankkia kans jotain lasten pelejä. Kysynkin siis teiltä: voiko sillä Gameboy Playerillä pelata Pokemon yms GB Color ja Advance pelejä, ilman että on tuo color tai advance konsoli? Ja vielä noista Pokemon peleistä: kenellä olisi ainakin Red ja Blue versio? Olisin tosi kiinnostunu ostamaan...
Ei tarvitse mitään muuta kuin Cuben, ohjaimen, GB Playerin ja pelin..

SMS saattaa hiukka liian vaikea 9 vuotiaalle varsinkin jos on pelaamisen aloittelija. (jos sen haluaa läpäistä)

Suosittelisin tulevaa Mario Karttia joka on varmasti hauska sekä hänelle että sinulle.

Zelda: Wind Waker on myös helppo peli jos olet mukana välillä neuvomassa.

Eli en tarvitse kuin Cuben, ohjaimen, muistikortin ja Gameboy Playerin, ja sanotaan vaikka Pokemon Red peli, niin homma toimii?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Pelaaja
Eli en tarvitse kuin Cuben, ohjaimen, muistikortin ja Gameboy Playerin, ja sanotaan vaikka Pokemon Red peli, niin homma toimii?

Toimii. Muistikorttia ei Gameboy Player kuitenkaan käytä, vaan peli tallentuu pelikasetin muistiin.

Täällä tuntuvat lapset(ja vähän vanhemmatkin) pelaavan mielellään Super smash brossia.

Ainiin ja 12 vuotias pikkusisko pelaa ihan hulluna Simssiä.

Ylös Bottom