Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Hyvää joulua kaikille Xboxfiniläisille!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Code
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Code

New Member
Huh joulusiivous tuli just tehtyä, imuroin ja moppasin lattiat....arrgh! no pakko oli tehdä kun käskettiin! Ja eipä toi pölynpyyhkimishomma mua kiinnostaiskaan, akkojen touhua!

Nyt voikin jo relata ja valmistautua huomisaamun lastenohjelmia varten, lumiukko-juttu on ihan must.

Katoan internetin ulottumattomiin 26 - 30.12, joten jos joku jostain syystä jotain kysyy...tässä syy miksi en vastaa.

Mutta nyt vielä kerran, Oikein Hyvää Joulua ja hauskaa uutta vuotta! Ensi vuosi onkin harvinaisen hauska, koska silloin meissä kaikissa asuu pieni Xbox! :D

-Code

Sama homma, oli vähän kans piinaavaa siivota...

Itse valitsin imuroinnin ja mattojen pihalle viemisen/hakkaamisen. Se pölyjenpyyhintä nakki on tosiaan aivan syvältä...

Nyt on siivoukset takana sitten onnex takana ja nyt saa vaan rötvätä sohvalla ja juoda mustaherukka absolut vodkalla tersätetyä glödiä. :D Sopii muuten tosi hyvin, suosittelen!

Aattelin samoin laittaa nää kirjotteluhommat holdiin nyt vähäx aikaa ja toivottelen kaikille rauhalliset joulut! Palaan välipäivinä taas ruotuun.

-Gimble

juu...mun ei tarvinnu paljon siivota kun kävin "vähän" kaupassa hakemassa puuttuvia välineitä ja ostamassa pari puuttuvaa lahjaa. Joulumielellä upotinkin niihin toista tuhatta markkaa joten hyvä lämmin hellä on mieli jokaisen...:p . Sitten ei muuta kun mummia ja vaaria TAMPEREELTA hakemaan meille syömään...:D
Hyvät joulut teillekin :)

Loistava joulu, kertakaikkiaan. Sain Taru Sormusten Herrasta -kirjan, rahaa, lisää kirjoja ja muuta tarpellista. Kai kun sitä ikää kertyy niin ne kirjatkin on loistavia lahjoja. Hyvää joulun jälkeistä aikaa kaikille.

Jolu meni joo, pari DVD-levyä sain, pari peliä (PC:lle Civ3 ja Wolffi <- eka peli jossa olen säikähtänyt oikeasti ja vielä kunnolla, yllä neljän aikaan pelasin pimeässä kämpässä, laput korvilla, jännittävä musa pelissä, tapoin mörököllin -> käännyin ja toinen mörkö suoraan naamanedesse -> säikähdin niin perkeeleesti että kylmiä väreitä meni pari minuttia -> nukkumaan ;) ), karrkia tuli enemmän kuin omiiin tarpeisiin (riittävät taas ensi jouluun :) ) ja tietysti ne pehmeät paketit (sukat yms.). Syöpöttely jä onneksi vähiin kun oli vain kaksi päivää landella ja siellä oli ne joulu safkat, luojan kiitos.

Aah, joulu on kyllä mukavaa aikaa. Lahjoja ei paljoa tullut, mutta rahaa sen verran, että saan vihdoinkin niillä ostettua telkkarin huoneeseen. Jouluruoat menee muihin suihin :) , sillä itse en niistä pidä.
Vieläkin harkitsen X-boxin importtaamista, mutta kun ei oo luottokorrttia niin se on hankalampaa, siis muiden tavaroiden osalta.

Hyvää X-Box vuotta kaikille. ;)

Legionnaire: Et välttämättä tarvitse Xboxin importtaamiseen luottokorttia. Mene osoitteeseen www.liksang.com. Löydät luotettavan nettikaupan, josta tilasin juuri toisen tuotteeni: GameCuben :). Liksangista tilatessasi, et tarvitse luottokorttia, vaan voit maksaa tilisiirrolla. Voin parin päivän kuluttua kertoa, tuliko tulleja :)

EDIT: Liksangin hinnat ovat kieltämättä korkeita, mutta tietää varmasti mitä saa. Tuotteiden matkaa maailmalla on myös mahdollisuus seurata. Se on hyvä juttu :)

Olen sitä mieltä, että importtaamisesta ei tule muuta kuin paha mieli ja tyhjä lompakko. Haalin ennemmin rahaa koko ajan kasaan ja maksan saman summan kuin import vehkeestä, tosin hieman kauemmin siinä menee kuin importtaamisessa.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Unreal-Hawk
Olen sitä mieltä, että importtaamisesta ei tule muuta kuin paha mieli ja tyhjä lompakko.
juu... paha mieli (sulle) ja tyhjä lompakko (meille) :D
johan sen pahan mielen voi helposti aistia esim. herra Coden pettyneistä lausunnoista koskien erästä Haloo peliä...:D

Joo, kivahan se Xbox olis jo saada, mutta kun katoin Coden koneen kustannuksia, ne olivat tullit + muut paskat päälle yhteensä 2990mk. Eipä voittoa koneen osalta tullut. Ja sitten kun pelejä pitäis tästä eteenpäin tilailla ulkomailta, jos on luottokortti nou hätä, mutta muuten siitä tulee se tyhjä lompakko ja paha mieli (Tuleehan siitä hyväkin mieli).

Originally posted by anakonda0010
Ja kuis paljon boxi maksaa sit ku se tulee suomeen ja mitä siihen pakettiin kuuluu ??:confused:

479Euroa, eli tollaset 2850mk. Pakettiin kuuluu kone, yksi ohjain, tarvittavat piuhat, ohjekirja ja varmaan jokin demo(yms)-cd. Tuskimpa siinä sen kummempia tulee mukana, toisaalta voisi ajatella että mukana tulee noin 2gig muistikortti :)

PS. Eikös se kovo ole jaettu neljään yhtäsuureen osaan ja vain yksi on käytössä pelitallennuksille, loput muuhun käyttöön, siitä vain sain tuon 2gig päähäni.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Slaisser

ohjekirja ja varmaan jokin demo(yms)-cd. Tuskimpa siinä sen kummempia tulee mukana, toisaalta voisi ajatella että mukana tulee noin 2gig muistikortti :)

PS. Eikös se kovo ole jaettu neljään yhtäsuureen osaan ja vain yksi on käytössä pelitallennuksille, loput muuhun käyttöön, siitä vain sain tuon 2gig päähäni.
mitä...mitä...mitä...
mihin perustuu tämä oletus...(tai tieto)
demoa ei tullut ainakaan tässä ameriikan versiossa...
ja vielä..täh...mikä he***tin kovalevyn jako...?

Viimeksi muokannut moderaattori:
Slaisserhan höpötti tosta jakojutusta, eli minkä minä käsitin niin se menee näin, 2gb tallennuksiin, 2gb ripatuille musiikeille, 2gb cahce muistille (vai mikä se nyt olikaan) ja 2gb en tiedä minne... Korjata saa.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Unreal-Hawk
Slaisserhan höpötti tosta jakojutusta, eli minkä minä käsitin niin se menee näin, 2gb tallennuksiin, 2gb ripatuille musiikeille, 2gb cahce muistille (vai mikä se nyt olikaan) ja 2gb en tiedä minne... Korjata saa.
mut...mut..TIETOA odotellaan...:rolleyes:
enpä minäkään ole mitään huomannut, vaikka kahta peliä olen jo pelannut.. hyvin tallentuu kovolle...
tämä on mielenkiintoista...mikä on tarkoitus?...ja mihin perustuu...?
(joo ei sitä vielä missään näekkään)
enkä ole vielä huomannut herra Ronkan "kehumia" pykimisiäkään gothamia pelatessani...:)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Villen
Mä sain kans tänään GameCuben!
Tullimaksuja tuli 0mk!
Tuolta Liksangista sen tilasin.
onneksi olkoon :)
xbox:han maksaa sitä kautta tilattuna n.3300mk...
siis pelkkä kone...;)
tulleja tai ei...
tuplat kumminkin sun tilaamaan GC:hen, mutta kyseessä on aivan eri tavara...pelikoneilla on eronsa...:)
eikä millään pahalla, meiltäkin löytyy GBA...

Ylös Bottom