Originally posted by Unreal-Hawk
Slaisserhan höpötti tosta jakojutusta, eli minkä minä käsitin niin se menee näin, 2gb tallennuksiin, 2gb ripatuille musiikeille, 2gb cahce muistille (vai mikä se nyt olikaan) ja 2gb en tiedä minne... Korjata saa.
Niin siis löysin joskus Team Xboxin foorumista sellaisen jutun jonka piti olla (tai oli oikeasti) jokin Xbox tiedote joka oli tarkoitettu lähinnä pelien tekijöille ja siinä vain luki hieman tarkemmin noista ominaisuuksista. En nyt löytänyt sitä threadia jossa juttu oli, kun se on kumminkin jo ehkä noin kuukauden vanha.
Eli taisi mennä jotenkin näin:
2g tallennuksiin, 2g ripatulle musalle, 2g cache, 2g pelien laajennuksia yms.
En mene vannomaan että asia näin olisi, mutta puollustaa tuota ainakin se seikka että näin kaikki saadaan varmasti toimivaksi, kun esim. tuo cachen koko ei muuttuile sen mukaan mitä sulla on musaa tai tallennuksia kovolla ja näin taataan toimivuus ja se ettei peli ala nykimään/tilttailee/sekoilee/yms. jos se on tehty käyttämään cachea tuo 2g ja sitä ei olisikaan saatavilla. Toisaalta kovalevy pysyy varmasti paremmassa kunnossa, vaikka koneessa pitäisikin olla jokin levyjärjestelmä joka minimoi eheytyksen tarpeen. Mahd. osiointi tukee myös sitä väitettä(faktaa?) että myös ne 10gig kovot on rajattu käyttämän vain 8gigaa. Toisaalta voi olla osiointi on tapahtunut, mutta ei juuri noin kuin kerroin, esim tarvitaanko cacheen 2gig? entäs tallennuksiin?