Hyvää palautetta!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rauru
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Rauru

New Member
No niin:

Olen seurannut sivujanne monia kuukausia, mutta vasta tänä päivänä rekisteröidyin.
Olen myös huomannut, että kun palautetta annetaan se on yleensä ollut huonoa, sillä hyvää ei ole vaivauduttu antamaan.

Haluan siis kiittää sivujen ylläpitäjiä hyvästä työstä ja loistavista sivuista.
Mistään muualta suomesta en ole löytänyt yhtä hyvää keskustelu foorumia.
Lisäksi uutisointi on ollut ripeää ja peliarvostelut suurimmaksi osin hyvin tehtyjä.

OK työtä!

Jep, palautetta on aina mukava kuulla, oli se sitten negatiivista tai positiivista. Palkitsevampaahan se jälkimmäinen tietenkin on, joten kiitos siitä :)

Negatiivinenkin palaute on IMO yhtä tärkeää ja tervetullutta, varsinkin kun siihen on aihetta. Eihän erheistään muuten pysty ottamaan opikseen, eihän?

Minäkin tykkään Cubefin.com:sta. Itse asiassa käyn täällä joka päivä.

Hienoa, että jaksatte päivittää uutisia joka päivä huolimatta siitä oliko keskiviikko,vaiko Joulu. Varsinkin kun ette elmeisesti saa palkkaan. Arvostelutki on jotain muuta kun pelkät featuret listattuna puheeseen. Siltikin kritiikkiä sais olla enemmän. Ja jos jossain Shigeru Miyamoton tekemässä superhyperpelissä on jotain pielessä, niin uskaltakaa tuoda se myös esille. Ihan varmasti millään nibasivuilla ole pokkaa tohon.

Voisitte laittaa noihin äänestystuloksiin myös osanottajamäärän. sillä on väliä onko niitä 7 vai 3521. Kuhan se nyt edes näkyis.

Taitaa olla muuten ainoa sivu, missä banneri on nätisti, eikä haittaa tippaakaan.

Jepulis

Edit: siistimistä, XShava

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Kuumies
Minäkin tykkään Cubefin.com:sta. Itse asiassa käyn täällä joka ..........................sivu, missä banneri on nätisti, eikä haittaa tippaakaan.

Jepulis

Siisti kirjoituksiasi jatkossa ! Asian pystyy esittämään ilman voimasanoja ja ilman viittauksia sukupuolielimiin.

Kiitos

Ylös Bottom