Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Hyviä ja pitkiä PSP-pelejä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja killerman97
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

killerman97

New Member
Aion kohta ostaa uuden PSP-pelin mutta en oikeen tiiä minkä ottaa.
Eli mikä on hyvä PSP-peli ja ei lopu lyhyeen kuin kanan lento?

KIITÄN ETUKÄTEEN KAIKKIA VASTANNEITA.:D

Vastaus: Hyviä ja pitkiä PSP-pelejä.

Riippuu mistä tykkää. Itse olen hakannut Monster Hunter-sarjaan vajaa 1000 tuntia.

Eli mikä on hyvä PSP-peli ja ei lopu lyhyeen kuin kanan lento?

Syphon filtterit, ainakin mulla jo normaali-vaikeus tekee sellaisen "eikö tää koskaan lopu" - vaikutuksen. Ja varmaan kun tod. monet on vähän parempia näissä toimintapeleissä kun ite oon, niin eiköhän tosta hardista viimeistään saa jonkunlaiset vastukset.

Ridge racerit on aika pitkiä, mut toistoa on aivan liikaa..

Suosittelen ehdottomasti Metal Gear Solid: Portable Opsia... (siis ei sitä plus (+) versiota!!!)
Uskomattoman hyvää dialogia eikä pelattava lopu ihan heti... (tosin MGS3 ps2:lla kannattaisi olla pelattuna)

Suosittelen Final Fantasy Tactics: War of the Lionsia, jos taktinen rope kiinnostaa. Myös Jeanne d'Arc on taktinen rope, jota on kehuttu. Sitä en tosin ole itse pelannut joten en tiedä kuinka kauan kestää.

Suosittelen Final Fantasy Tactics: War of the Lionsia, jos taktinen rope kiinnostaa. Myös Jeanne d'Arc on taktinen rope, jota on kehuttu. Sitä en tosin ole itse pelannut joten en tiedä kuinka kauan kestää.

Jeanne Darciin minä sain kulahtamaan vajaa 45 tuntia itse pääjuoneen. Sivutehtäviä en jaksanut tahkota kun ne olisi vaatinut liian paljon grindausta. Hyvä pelihän tuo, rutkasti FF Tacticsia helpompi, jos sitä pitää liian vaikeana kuten minä.

Jeanne Darciin minä sain kulahtamaan vajaa 45 tuntia itse pääjuoneen. Sivutehtäviä en jaksanut tahkota kun ne olisi vaatinut liian paljon grindausta. Hyvä pelihän tuo, rutkasti FF Tacticsia helpompi, jos sitä pitää liian vaikeana kuten minä.

Pitääpä testata tuota Jeanne d'Arcia - saa varman jostain alelaarista suht halvallakin. Ja on matkustelua luvassa tänä kesänä.

FFT oli tosiaan hieman vaikea mutta sain sen pelattua läpi. Tosin GameFAQsin suosiollisella avustuksella. :o Lopussa peli tosin helpottui hieman kun sai miekkasankarin porukkaan mukaan.

Vastaus: Hyviä ja pitkiä PSP-pelejä

Tullut jo hehkutettua aiemmin, mutta ainakin "Resistance: Retribution" ei lopu ihan heti kesken, on haastava ja kaikinpuolin laadukas peli. Räiskintäähän se sitten mitä suuremmissa määrin, joten en tiedä iskeekö genre sitten.

Key of Heaven on ihan mukava ja omaperäinen ropellus: Key of Heaven - Arvostelu - PlayStationFIN

Ton löytää muistaakseni ainakin Jenkkilän storesta ladattavana. UMD:nä Play.comista ehkä jopa vähän halvemmalla. Saa sen kanssa ainakin jonkin verran aikaa kulumaan.

Voin suositella Star ocean pelejä jos ei niitä ole tullut pelattua jo aikaisemmin läpi.
Itse sain juuri ykkösen loppuun ja ainakin omasta mielestä oli hyvä sekä aikaa siihen kului aika reippaasti.

Syphon filterit on myös ihan hyviä pelejä, niitä voi vetää uudelleen läpi useita kertoja saadaakseen kaikki pelin aseet avattua. Juoni on myös taattua B-luokan äksön pauketta jota ei tarvitse ottaa liika tosissaan, mutta on silti varsin viihdyttävää.

Dungeon siege oli kanssa hyvää mättöä jos tykkää diablon tapaisesta örkkien pieksemisestä.
Siinä jos vetää kaikilla hahmoilla pelin läpi niin pitäisi aikaakin kulua melko kauan.

Final Fantasy VII: Crisis Core:a suosittelen lämpimästi. Todella hyvä jrpg seikkailu, ellei parhain PSP:llä.

Mistä tuon Jeanne d'Arc pelin löytää?

En oo nähny tai löytäny mistään ite ainakaan.

Kyll Jeanne d'Arc on julkaistu eruupassakin ja kysisen pelin voi tilata Puolenkuunpelit netti kaupasta ja jos et usko niin täs on linkki suoraan siihen tuoteeseen.

killerman97 täss ois Jeanne d'Arc mitä yrität löytää.

Jeanne D'Arc - 39.90e - PSP - Puolenkuun Pelit

Toi on jenkkiversio ainakin kuvasta päätellen, koska siinä on ESRB:n antama ikärajamerkintä. Tosiaan jos joku liike noita importtaa jenkkilästä niin niitä voi saada Suomesta tai euroopasta, eipä itselle puolenkuunpelit tullut mieleen. Saman pelin kuitenkin saa melkein puoleen hintaan tilattua jenkkilästä (videogamesplussassa ainakin oli, mut taitaa nyt olla loppu tai sitten haku on taas rikki).

Wikipedia on myös kanssani samaa mieltä ja kertoo että kyseinen peli on ilmestynyt vain Japanissa ja jenkeissä..

Jeanne d'Arcin saa jenkkien PSN:stä 23 taalalla...halpaa on.

Jeanne d'Arcin saa jenkkien PSN:stä 23 taalalla...halpaa on.

~16,5 euroa, ei paha. Paljonko latauksella on kokoa? Pitäisi varmaan viimein tehdä se jenkkitili, kun tarvitsisi nuo Prinnyn lisäkentätkin osta.. :-P

Ylös Bottom