Vastaus: Hyviä N64 pelejä?
Perfect Dark on kyllä loistava peli, jota on tullut melko paljon viime päivinä pelattua, kun tuli tuo N64 taas hommattua. Varsinkin co-opina todella viihdyttävää ajanvietettä, vaikka ruudunpäivitys paikoitellen takkuileekin.
Mystical Ninjat on myös hauskoja, joskin vaativat sen, että japanilaiset outoudet tarinan ja huumorin suhteen eivät aiheuta näppylöitä. Varsinkin Mystical Ninja 2 on hyvä 2d-tasohyppely co-op-mahdollisuudella, ensimmäinen onkin sitten enemmän seikkailupeli. Itse pidän näistä kovasti ja olisi mukavaa, jos Konami tehtailisi (ja toisi länsimaihin) uuden osan vaikkapa Wiille.
F-Zero X on ihan laadukkaan oloinen tekele. Tämän missasin itse aikoinaan ja nyt olen vasta vähän päässyt testaamaan, mutta karusta ulkoasusta huolimatta vaikuttaa tiukalta futuristiselta racerilta, joskin "puskurikuvakulman" puuttuminen hieman häiritsee.
Star Wars Rogue Squadronia on myös jaksanut pelata yllättävän hyvin, vaikka jatko-osat tekevätkin monta asiaa paremmin.
Lylat Wars (Star Fox) on myös ihan tiukkaa avaruusräiskintää ja mielestäni ehkäpä sarjan paras osa.
Jet Force Gemini on oudohkoista kontrolleista huolimatta viihdyttävää co-opillista räiskintää Rarelta.
Nämä tulee näin ensimmäisenä mieleen, vaikka on laitteelle muitakin hyviä pelejä.