Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

hyviä pelejä

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Yoshi89
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
xclone.. testaas doom3 ja UT2K3.. molemmat ovat nykyajan pelejä.. ja semmonen...

AMD XP +2600
768DDR (400mhz)
GF4Ti4200...

UT: 50-10x fps
D3: 30 fps
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan mech1
xclone.. testaas doom3 ja UT2K3.. molemmat ovat nykyajan pelejä.. ja semmonen...

AMD XP +2600
768DDR (400mhz)
GF4Ti4200...

UT: 50-10x fps
D3: 30 fps

Ja tämähän liittyy asiaan miten?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan xclone
800-1000 vuoden välein pc:n päivitykseen !!
siis tollaisen rahasumman laittaminen on silkkaa hulluutta.
itse päivitän 2-3 vuoden välein korkeintaan 500-800 per kerta. ja kone on up-to-date. kaikki pelit pyörii ja ohjelmat myös.
oletkohan tarkoittanut että 800-1000 markkaa eikä euroa...? ja jos todellakin olet laittanut mainitsemasi summan euroina niin hukkaan on mennyt. ei voi muuta sanoa kuin että huh huh.:confused:

Älä muuta sano, tietokoneet tunteva kyllä pärjää loistavasti tonnilla kolmessa vuodessa niin että pelit toimivat. Jos tosiaan pistää tonnin vuodessa tietokoneeseen niin kannattaa miettiä että missä vika.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Yoshi89
kertokaapa minulle oikeasti hyviä jo julkaistuja pelejä ja tulevia pelejä.... tähän homma kaatuu... niitä ei vain ole... muuten kyllä olisi ollut kiva saada boxi ja pelata motogptä. ok ehkä halo on kohtalainen peli mutta muita ei ole... kaikki tulee muillekkin alustoille kaikki muut hyvät... tulevaisuudessa en näe xboxille tulevaan yhtään hyvää peliä... en ainakaan yksinoikeus-sellaista

kyselin samaa yli kuukausi sitten ps2-puolelta eikä se pelien "loistokkuus"
nyt päätä huimannut!
ei hyviä "yksinoikeuspelejä" tule myöskään ps2:lle, jotka olisi mun mielenkiinnon ansainnut...

GC pelit on liian japan-söpö-anime tavaraa esim. zelda, supermario, pikmin... ei kiitos...
olen tullut siihen tulokseen, että jokainen pelaa omalla konsolilla/konsoleilla niitä pelejä joita pitää parhaina...

mä olen erittäin tyytyväinen xbox:iin enkä tartte muita konsoleita...

xbox:in paperipainon tarpeellisuuteen voisin mainita, että aika painava se on siihen hommaan, koska se sisältää loistaville peleille tarvitsevan sisällön...
samalla vois laittaa GC:n 8kk poikani lelulaatikkoon nallen, hessu hopon ja mikki hiiren viereen, koska se on niin söpö pieni! (en halua loukata ketään, joka omistaa GC:n)

ei riidellä konsoleista vaan pelataan niillä!
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom