Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Hyviä www-osoitteita

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hutbug
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Fat Abbot


tossa ei ollu mitään hauskaa. olen rauhassa poltellut illan luontaistuotteita ja joku lyö tollasen eteen 3:30 yöllä hiljasessa kämpässä kaiuttimet kovalla. hyi helvetti mulla hypäs sydän kurkkuun.

MUAHAAHAHAHHAAAAAAAAAA!!!!!
 
tossa ei ollu mitään hauskaa. olen rauhassa poltellut illan luontaistuotteita ja joku lyö tollasen eteen 3:30 yöllä hiljasessa kämpässä kaiuttimet kovalla. hyi helvetti mulla hypäs sydän kurkkuun.
Täytyy myöntää että tuo jonkin verran hätkäytti tähänkin aikaan valoisassa huoneessa kaiuttimet suhtkoht hiljaisella. :)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Fat Abbot


tossa ei ollu mitään hauskaa. olen rauhassa poltellut illan luontaistuotteita ja joku lyö tollasen eteen 3:30 yöllä hiljasessa kämpässä kaiuttimet kovalla. hyi helvetti mulla hypäs sydän kurkkuun.

Huumehörhöille saisi se sydän jäädäkin kurkkuun.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Fat Abbot


tossa ei ollu mitään hauskaa. olen rauhassa poltellut illan luontaistuotteita ja joku lyö tollasen eteen 3:30 yöllä hiljasessa kämpässä kaiuttimet kovalla. hyi helvetti mulla hypäs sydän kurkkuun.

prkele. menin taas samaan hämyyn, samankaltaisissa olosuhteissa. Tyhmänä menin klikkaamaan tuolta ps2finin ircin mainittuimpia osotteita kohdalta linkkiä http://home.kimo.com.tw/netspooky/kikia/ . Ja taas sydän menee kun aropupu. Nää pitäis kieltää lailla, hävetkää.:mad:
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Lancer1117

Demonwithin toi oli NIIN hauska!!!!!!!
Mä hihitän vieläki ittelleni... :D

Kaikista hauskinta oli kun itse katoin ton. Syvennyin oikeen ja ihmettelin että mitä helvettiä tää oikeen on....
 
jooh, jeesus oli mullakin vika... lumiukon sain sulaamaan, mutta siitä jäi silti se hattu... voikohan noita muitakin jotenkin "kadottaa"
 
www.kultakala.com/open_goldfish_popup.html
tai
www.kultakala.com

ja nimi voi hämätä.
:D meinaan että toi on yks parhaista hahmochateista. :p
kandee tsekata.
tai sitten tosta englanninkielinenversio
www.habbo.com

:)
 
Tässä konsolipelaajan unelmavehje: Yoshi's Boxx
Hei, Nyberg, sullahan oli noita konsoleita enemmänkin. Ei muuta ku nostat kaikki sieltä kaapista ulos ja tekaiset Frank's Boxx:n ittelles :D Sieltä löytyy ohjeet...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jartze
Hei, Nyberg, sullahan oli noita konsoleita enemmänkin. Ei muuta ku nostat kaikki sieltä kaapista ulos ja tekaiset Frank's Boxx:n ittelles :D Sieltä löytyy ohjeet...
Miten sä kuvittelet että mä osaisin rakentaa tollasen kun en osaa käyttää edes irciä?
 
Ylös Bottom