Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Hyviä www-osoitteita

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hutbug
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Lancer1117
Neuvokaa kaikki urpot ystävällisesti tänne
;)

ÄLKÄÄ AVATKO! Ellette halua kiljoonaa pop-uppia.

V*tun urpo. Bannia antaisin jos sellainen mahdollisuus olisi. Ja tämäkö oli mielestäsi hyvä/hauska nettisaitti?

Se nyt olisi vielä puuttunut, että se olisi sisältänyt viruksen. Tai mistä minä tiedän vaikka sisältäisikin.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Fatal

ÄLKÄÄ AVATKO! Ellette halua kiljoonaa pop-uppia.

V*tun urpo. Bannia antaisin jos sellainen mahdollisuus olisi. Ja tämäkö oli mielestäsi hyvä/hauska nettisaitti?

Se nyt olisi vielä puuttunut, että se olisi sisältänyt viruksen. Tai mistä minä tiedän vaikka sisältäisikin.
Hohhoijaa. Lueppa uudestaan mitä kirjoitin. Et siis luultavasti koskaan lue minkään asian käyttöohjeita?? Oletko siis urpo? ;)
Ja huumorintajukin taitaa puuttua. No , ei voi mitään. Pyydän anteeksi jos olet urpo tai huumorintajuton. Tai tylsä ihminen. Ja ei, ei sisällä virusta, ystäväiseni.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Lancer1117

Hohhoijaa. Lueppa uudestaan mitä kirjoitin. Et siis luultavasti koskaan lue minkään asian käyttöohjeita?? Oletko siis urpo? ;)
Ja huumorintajukin taitaa puuttua. No , ei voi mitään. Pyydän anteeksi jos olet urpo tai huumorintajuton. Tai tylsä ihminen. Ja ei, ei sisällä virusta, ystäväiseni.

Mitä hiton käyttöohjeita? Lukiko siinä kentiest että "sisältää miljoona turhaa pop-uppia jotka saattaa jumittaa (kuten minulla kävi) koneesi".

Ainoa "käyttöohje" oli että ohjatkaa kaikki urpot tänne.
Totta helvetissä minä silloin linkin katson, että tiedän mitä hauskaa se sisältää. Toisinsanoen mielestäsi minun olisi pitänyt -lähettää linkki kaikille urpoille ilman, että tiedän mitä se edes sisältää?

-Eli olen siis mahdollisesti urpo koske en nähnyt olematonta käyttöohjetta?
-Olen siis mahdollisesti huumorintajuton koska koneeni tilttasi linkkisi takia enkä ottanut sitä huumorilla?
-Olen siis mahdollisesti tylsä ihminen koska en sulata moisia linkkejä joita aina tasaisin väliajoin joku pistää erinäisiin foorumeihin ILMAN VAROITUSTA.

Mitä hiton käyttöohjeita? Lukiko siinä kentiest että "sisältää miljoona turhaa pop-uppia jotka saattaa jumittaa (kuten minulla kävi) koneesi".

Ainoa "käyttöohje" oli että ohjatkaa kaikki urpot tänne.
Totta helvetissä minä silloin linkin katson, että tiedän mitä hauskaa se sisältää. Toisinsanoen mielestäsi minun olisi pitänyt -lähettää linkki kaikille urpoille ilman, että tiedän mitä se edes sisältää?

-Eli olen siis mahdollisesti urpo koske en nähnyt olematonta käyttöohjetta?
-Olen siis mahdollisesti huumorintajuton koska koneeni tilttasi linkkisi takia enkä ottanut sitä huumorilla?
-Olen siis mahdollisesti tylsä ihminen koska en sulata moisia linkkejä joita aina tasaisin väliajoin joku pistää erinäisiin foorumeihin ILMAN VAROITUSTA.

No hohhoijaa. Tänne on postattu aiemminkin tuon tapaisia "huumorilinkkejä" , jotka ei ole hyödyllisiä , mutta oikealla tavalla huvittavia. Niitä ei ole pakko katsoa , mutta tuo olikin n.s. "jekku".Tuota kutsutaan englanniksi "practical joke":ksi.
Harmi , että koneesi jumittui, mutta nauran yhä aivan sairaasti jutullesi. Mitä hauskaa siinä olisi jos spoilaisin sen heti? Ehkä olen kieroutunut ja paha ihminen, mutta tuo oli todella hauskaa.
Ymmärrän ehkä asenteesi, en varmaan aluksi olisi kovin paljon nauranut jos sinä olisit heittänyt vesi-ilmapallon niskaani.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan TelpeFion

Olen tosissani: älkää kokeilko. Kyllähän tuo hauskaa oli.:rolleyes:
:rolleyes:
Aivan. Älkää itse menkö, vaan antakaa osoite kaverille, ja naurakaa kipeästi. Niin minä tein monille, ja ai että oli huvittavaa. Tietenkin huumorintaju on erilainen jokaisella

Ai niin, vielä spoiler: (maalaa kursorilla) Sieltä pomppaa aika runsaasti popuppeja jotkaa laulaa, joten älkää menkö itse sinne. ctrl-alt-del , task manager auttaa jos oikeasti ei saa niitä popuppeja pois.

Älkää siis menkö itse, jos ei huumorintaju tai RAM riitä.
Kiitos.

Viimeksi muokannut moderaattori:
Huumorintajuni ei tosiaankaan ole tuota laatua kuten hyvin huomaat.
Pari hymiötä parissa tuhannessa boxissa ei jaksa naurattaa.

Hmm. Voiko tuota edes pysäyttää mitenkään?
Ainakaan pop-up stopperi ja Alt+f4 eivät tuottaneet tulosta.

Huumorintajuni ei tosiaankaan ole tuota laatua kuten hyvin huomaat.
Pari hymiötä parissa tuhannessa boxissa ei jaksa naurattaa.

Hmm. Voiko tuota edes pysäyttää mitenkään?
Ainakaan pop-up stopperi ja Alt+f4 eivät tuottaneet tulosta.
Joo, point taken.
Itse pysäytin tuon ctrl-alt-del-combolla , valitsin task managerista kaikki ne popupit ja suljin ne.

Ylös Bottom