FrankNyberg
New Member
Joo mun 95 Mustang 3.8 litranen V-6 hyrrää nykyään oikein mukavasti....Lainatun viestin kirjoitti alkujaan feldon
[BKatsokaapa kuka on kirjoittanut kokemuksistaan noin kauniisti! [/B]
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Joo mun 95 Mustang 3.8 litranen V-6 hyrrää nykyään oikein mukavasti....Lainatun viestin kirjoitti alkujaan feldon
[BKatsokaapa kuka on kirjoittanut kokemuksistaan noin kauniisti! [/B]
Hohhoijaa. Lueppa uudestaan mitä kirjoitin. Et siis luultavasti koskaan lue minkään asian käyttöohjeita?? Oletko siis urpo?Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Fatal
ÄLKÄÄ AVATKO! Ellette halua kiljoonaa pop-uppia.
V*tun urpo. Bannia antaisin jos sellainen mahdollisuus olisi. Ja tämäkö oli mielestäsi hyvä/hauska nettisaitti?
Se nyt olisi vielä puuttunut, että se olisi sisältänyt viruksen. Tai mistä minä tiedän vaikka sisältäisikin.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Lancer1117
Hohhoijaa. Lueppa uudestaan mitä kirjoitin. Et siis luultavasti koskaan lue minkään asian käyttöohjeita?? Oletko siis urpo?
Ja huumorintajukin taitaa puuttua. No , ei voi mitään. Pyydän anteeksi jos olet urpo tai huumorintajuton. Tai tylsä ihminen. Ja ei, ei sisällä virusta, ystäväiseni.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Fatal
Mitä hiton käyttöohjeita? Lukiko siinä kentiest että "sisältää miljoona turhaa pop-uppia jotka saattaa jumittaa (kuten minulla kävi) koneesi".
Ainoa "käyttöohje" oli että ohjatkaa kaikki urpot tänne.
Totta helvetissä minä silloin linkin katson, että tiedän mitä hauskaa se sisältää. Toisinsanoen mielestäsi minun olisi pitänyt -lähettää linkki kaikille urpoille ilman, että tiedän mitä se edes sisältää?
-Eli olen siis mahdollisesti urpo koske en nähnyt olematonta käyttöohjetta?
-Olen siis mahdollisesti huumorintajuton koska koneeni tilttasi linkkisi takia enkä ottanut sitä huumorilla?
-Olen siis mahdollisesti tylsä ihminen koska en sulata moisia linkkejä joita aina tasaisin väliajoin joku pistää erinäisiin foorumeihin ILMAN VAROITUSTA.
Olen tosissani: älkää kokeilko. Kyllähän tuo hauskaa oli.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan TelpeFion
Olen tosissani: älkää kokeilko. Kyllähän tuo hauskaa oli.
Joo, point taken.Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Fatal
Huumorintajuni ei tosiaankaan ole tuota laatua kuten hyvin huomaat.
Pari hymiötä parissa tuhannessa boxissa ei jaksa naurattaa.
Hmm. Voiko tuota edes pysäyttää mitenkään?
Ainakaan pop-up stopperi ja Alt+f4 eivät tuottaneet tulosta.
Hah hah..Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Porvari
Neuvokaa viisat ihmiset ystävällisesti TÄNNE!