Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Hyviä pelejä DS:lle?

Mindfield

New Member
Oon ollu aika pihalla DS:n peleistä. Julkaisun yhteydessä ostin Mario 64:n, koska halusin inttiin jotain hyvää pelattavaa. En oo hirveesti pelaillu saatikka ostellu pelejä ees X-kOmpassille (360 that is) sen koommin, koska tuntuu, ettei jaksa niihin uhrata niin hirveesti aikaa. Pikkuveli sai lahjaks DS Liten + New Super Marion, mistä lähti kipinä ettiä tuollasia pienempiä pelejä, mihin huomaamattaan eksyy pelaamaan pitkäksi aikaa. Niitä pitää liian yksinkertaisina, mutta niitä eksyy pelaamaan pitkäksi aikaa :eek:

Mutta oon arvosteluja katellu vaikka Contactista ja Another Codesta Gamespotin kautta, eivät nää uudemmat pelit näytä kovin lupaavilta. Jopa hyviksi peleiksi katsotut pelit tarjoavat liikaa toistoa ja edes takaisin juoksemista. Tosin nyt olisi hyvä aika kysellä monen ihmisen mielipiteitä ja suosituksia, eikä vain tuijottaa yhtä arvostelua. On vain vaikea luottaa mihinkään arvosteluun, koska olen aika kranttu nykyään pelien suhteen. Jos nyt ei muuta, niin pelillä pitäisi olla tarpeeksi kiinnostava juoni, jotta sitä jaksaa pelata eteenpän.

Joten suositelkaa pois ja kertokaa onko toisto yms. näissä vähän wanhemman oloisissa peleissä pahaksi. Mulle kelpaa roolipelit, seikkailut ja action adventure.
 
Vastaus: Hyviä pelejä DS:lle?

Itse hankin DS:n samasta syystä. Ettei intissä olisi niin tylsää. Omasta mielestäni DS:n pelivalikoima on vielä aika suppea, DS:ltä puuttuu niitä kunnon pelejä. Toki näitäkin on muutama kipale. Itse suosittelisin näitä:

- New Super Mario
- Resident Evil Deadly Silence
- Yoshi's Island 2
- Mario Kart

Ja tuossa vuoden alussa julkaistaan Final Fantasy III DS joka kuuluu minusta jokaisen DS:n yleissivistykseen. DS:ltä puuttuu kunnon roolipelit ja tässä olisi yksi täydellinen sellainen.
 
Vastaus: Hyviä pelejä DS:lle?

Castlevaniat Dawn of Sorrow ja Portrait of Ruin.

Aivan loistopelattavaa.
 
Vastaus: Hyviä pelejä DS:lle?

Onhan DSllä ihan tajuttomasti loistavia pelejä. Listaan muutamia omia suosituksiani:

Advance Wars DS
Castlevaniat
Ouendan & Elite beat agents
NSMB
Phoenix Wrightit
Metroid prime:hunters
Yoshi's Island
Meteos
Mario Kart
 
Vastaus: Hyviä pelejä DS:lle?

En tiiä onko oikee paikka kysyy mut löytyykö DS:lle sellasta Pacmania missä voi pelata sitä mis syödään niitä pisteitä ruudulta ja varotaan niitä kummituksia?
 
Vastaus: Hyviä pelejä DS:lle?

DS:ää en omista, mutta huomasin että Prismassa myytiin tuota Phoenix Wrihtiä 20e ja Resident Eviliä 10e..Aika hyvä tarjous.
 
Vastaus: Hyviä pelejä DS:lle?

Mitä te näette Yoshi's islandissa? Se on aivan surkea. Ostin pari viikkoa sitten ja melkein jo tahkottu läpi nauttimatta yhtään.

En viitsinyt uutta triidiä perustaa, niin kysyn tässä, että mitä peliä voisi joululahjaksi ostaa itselle jos vaikka pukki toisi rahnaa. :D Mieluiten näistä uutusspeleistä. Vinkkejä tulemaan. :p
 
Vastaus: Hyviä pelejä DS:lle?

Mitä te näette Yoshi's islandissa? Se on aivan surkea. Ostin pari viikkoa sitten ja melkein jo tahkottu läpi nauttimatta yhtään.

En viitsinyt uutta triidiä perustaa, niin kysyn tässä, että mitä peliä voisi joululahjaksi ostaa itselle jos vaikka pukki toisi rahnaa. :D Mieluiten näistä uutusspeleistä. Vinkkejä tulemaan. :p

Yoshi´s islandin pääidea on vetää tasot 100 prosenttisesti..siellä se hauskuu piilee..
 
Vastaus: Hyviä pelejä DS:lle?

Waikka en itse omistakkaan DS:ssää niin on aivan pakko sanoa että DIDDY KONG RACING on aivan huippupeli, mulla on se nimittäin nintendo 64:jälle ja se o niin moneen kertaan läpitahkottu peli että... Niin siis ja olen sitä Prismassa koittanut vaähsen ja se tuntui oikein hyvältä DS käännökseltä(paitti siinä ei ollut ailkuperäisiä ääniä joka jäi vähän vaivaamaan:()
 
Vastaus: Hyviä pelejä DS:lle?

Kun tuo DS nyt sitten lopulta tulee hankittua huomenna, niin sanokaapas sille joku hyvä rope. FF:iä (XII ja III, myös Crystal Chronicles) olen vähän katsellut ja vähän kiinnostaisivatkin, mutta mitäs muita hyviä löytyy? Dragon Quest ilmestynee sitten joskus, mutta välittömään pelinälkään ropeja pitäisi saada.

Entäs muita pakkohankintoja DS:lle? Onko esim. New Super Mario Bros. maineensa veroinen?
 
Vastaus: Hyviä pelejä DS:lle?

Kun tuo DS nyt sitten lopulta tulee hankittua huomenna, niin sanokaapas sille joku hyvä rope. FF:iä (XII ja III, myös Crystal Chronicles) olen vähän katsellut ja vähän kiinnostaisivatkin, mutta mitäs muita hyviä löytyy? Dragon Quest ilmestynee sitten joskus, mutta välittömään pelinälkään ropeja pitäisi saada.

Entäs muita pakkohankintoja DS:lle? Onko esim. New Super Mario Bros. maineensa veroinen?

The World Ends With You:ta on ainakin kehuttu joka puolella. Ring Of Fatesia en suosittele ostamaan ellei halvalla lähde koska ei ole kyllä loppujen lopuksi mikään kovin hyvä peli mutta jos kavereita löytyy niin varmasti saa siitä enemmän irti. Pokemonejakin kannattaa ainakin jossain vaiheessa kokeilla. Etrian Odysseys on myös erittäin hyvä valinta.
 
Vastaus: Hyviä pelejä DS:lle?

Kyllä täältä lähtee ääni World ends with youlle, jos ei tarvitse sitä kaikista perinteisimpää jrpg:tä olla. Muutama viikko sitten tilasin jenkeistä ja pahasti tuo koukutti.
Contra 4 on myös lähes täydellinen oman genrensä edustaja, hienoa että tällaisia pelejä vielä tehdään.
 
Vastaus: Hyviä pelejä DS:lle?

Ostin eilen World Ends With You:n ja vajaan puolentunnin pelailun jälkeen voi sanoa olevansa koukussa. En ole pahemmin näitä japsi rpg:itä pelannut, mutta nyt ovat alkaneet kiinnostaa. FF Tactics A2 oli toinen peli harkinnassa, mutta World Ends With You lähti tällä kertaa mukaan kaupasta. Ehkäpä halvempi hinta ratkaisi tällä kertaa. :)
 
Hyviä pelejä?

Tuli hommattua ds ja olisi kiva löytää muutama hyvä pelikin sille. :) Löytyisikö suosituksia? Vuoropohjaiset japsiropet (suikoden tierkreis) ainakin kiinnostaisi. Chinatown warsin tyylisetkin pelit menisivät. :)
 
Vastaus: Hyviä pelejä?

Final fantasy tactics A2 on kyllä yks parhaista DS peleistä joihin oon törmänny.
 
Vastaus: Hyviä pelejä?

löytyskös jostain ns. täydellistä listaa ds:n peleistä? final fantasya taitaa olla ainakin melkoinen liuta ja amazonista näytti olevan halvalla, joten ehkä joutuu ostamaan kasan hyllyyn vaikkei kerkeä niin paljoa pelaamaankaan :D
 
Ylös Bottom