Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Hyviä www-osoitteita

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Shaban
No kenellä on koneella yli 7 miljardia gigaa tavaraa jaettavana? Eri asia sitten kuinka hauska tuo kuva on...

Eli eikös se ole sitten 7 eksatavua? Joka on 1024 Petatavua...

ELI:

1 Eksatavu = 1024 petatavua
1 Petatavu = 1024 teratavua
1 Teratavu = 1024 gigatavua
1 Gigatavu = 1024 megatavua

Siinä on tavaraa :p

PS Jos joku ihmettelee että miksi esim. yksi giga on 1024 megaa eikä 1000 megaa niin se johtuu siitä, että tietokonehan toimii binäärijärjestelmällä (yllätys) ja 1024 on numeron kaksi kerrannainen (kaksi potenssiin 10 on 1024).
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Arisalmi
Jos joku ihmettelee että miksi esim. yksi giga on 1024 megaa eikä 1000 megaa niin se johtuu siitä, että tietokonehan toimii binäärijärjestelmällä
Joust joo... :eek: :p

Ja sitten taas maan pinnalle:
Suomalaisten perinneherkkuna tunnettu mämmi muistuttaa ulkomaalaistenkin mielestä epäilyttävästi ulostetta. Ukrainalaiset ovat mieleltään avoimempia meihin suomalaisiin verrattuna ja sanovat asiat niin kuin ne ovat. Paikallisen pääsiäisherkun nimi kun on kaikessa yksinkertaisuudessaan... Noh, katsokaa nyt itse!

Ukrainassa on myös oma legendaarinen matkatoimistonsa, josta voi matkustaa vaikkapa Saksaan tai Isoon-Britanniaan järven rannalle rentoutumaan.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan feldon
Joust joo... :eek: :p

Ja sitten taas maan pinnalle:
Suomalaisten perinneherkkuna tunnettu mämmi muistuttaa ulkomaalaistenkin mielestä epäilyttävästi ulostetta. Ukrainalaiset ovat mieleltään avoimempia meihin suomalaisiin verrattuna ja sanovat asiat niin kuin ne ovat. Paikallisen pääsiäisherkun nimi kun on kaikessa yksinkertaisuudessaan... Noh, katsokaa nyt itse!

Ukrainassa on myös oma legendaarinen matkatoimistonsa, josta voi matkustaa vaikkapa Saksaan tai Isoon-Britanniaan järven rannalle rentoutumaan.

Ja nämä kaikki tietysti tulee täältä.
 
Re: Re: RÄJÄDHYSVAARA!

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan FrankNyberg
Tsekatkaa noi biisit. "oon kannibaali, venäjän katedraali" Runoutta.


Iloinen pirstys tässä nyky massamusiikin seassa. Poikien kannattas melkein ilmottautua Idols ohjelmaan.
 
Ylös Bottom