Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

hyvityspaketti myöhässä?

qscq

New Member
Onko kukaan saanut niitä 2:ta peliä ja ohjainta?

Itse tilattu 32 päivää sitten.
 
eipä ole kuulunu hyvitys paketista mitään, reilu 30 päivää mennyt.
tosin valitsin sen nba pelin joka vissiin ilmestyy 1.6. eli toivonmukaan ens viikolla olis paketti kotona mutta tuskin.
 
Minä puhuin pitemmästä päälle 5 viiden viikon odotuksesta, sillä kun soitin suomen MS:n asiakaspalveluun niin sanoivat että ne 28 päivää ovat työpäiviä eli 5 työviikkoa + 3 työpäivää.
 
Se aika varmaa riippuu et mitkä pelit otti (otin oddworld & nba) ja et tilasko maililla vai postissa. Kaveri sai juku 3viikkoo sitte ku tilas mailil. Ite en oo saanu.. tilasin postis :eek:
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Sorbitoli
Se aika varmaa riippuu et mitkä pelit otti (otin oddworld & nba) ja et tilasko maililla vai postissa. Kaveri sai juku 3viikkoo sitte ku tilas mailil. Ite en oo saanu.. tilasin postis :eek:

Miten se paketti tulee sit perille.

Pitääkö hakee postista vai tuoko ne sen ovelle vai postilaatikkoon?
 
Kannattaa melkein soittaa sinne Microsoftin asiakaspalveluun jos pakettia ei ala kuulua. Itse soitin sinne ja minun kirje ei ole kuulemma edes saapunut sinne. Toisen kirjeen laitoin postiin torstaina, pitkä odotus vielä edessä :mad:

Niin ja ensimmäisen kirjeen laitoin postiin 25.4.
 
No täytyy varmaan pistää useampi lappunen menemään, kun mitään ei kuulu eikä näy. 28 TYÖpäivääkin meni viimeviikolla umpeen...:mad: Hienoa palvelua, täytyy myöntää. Postilta vai MS:ltä? Jaa-a.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Kirby


öööö... Ainakin suomenkielisessä Xbox.comissa on tälläin:
Xbox support 0800 1 19424

Jep, mutta koitin soittaa sinne, ja se on joku automaattinen englanninkielinen vastaaja, eli siitä ei ollut mitään apua...
 
näppäile 118

ja sano "microsoftin asiakaspalvelun numero"

"yhdistätkö"

vola =)

pääset puhumaan suomea... tosin ne ei kyl aina tykkää et soitetaan MS:n numeroon... mutta oma moka ku ei oo xboxille omaa suomalaista numeroa.
 
Siis tietääkö kukaan sähköpostiosotetta johon vois valittaa kun lähetin ne 29.4 niin siitä on nyt 41 päivää, mikäli näin pikaisesti laskin oikein.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Legionnaire
Siis tietääkö kukaan sähköpostiosotetta johon vois valittaa kun lähetin ne 29.4 niin siitä on nyt 41 päivää, mikäli näin pikaisesti laskin oikein.

itseäni lainaten

näppäile 118

ja sano "microsoftin asiakaspalvelun numero"

"yhdistätkö"

vóila=)

pääset puhumaan suomea... tosin ne ei kyl aina tykkää et soitetaan MS:n numeroon... mutta oma moka ku ei oo xboxille omaa suomalaista numeroa.

---------------
mpdedit: toi vola oli niin jännä :)
 
hyvityspaketti

Mulle vastattiin kun laitoin postia tämmöseen osoitteeseen kun :

supxbxen@microsoft.com

sieltä tuli vielä sen paketin koodi joten voin seurata paketin liikkeitä FedEx:in sivuilla.
 
Ylös Bottom