Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

hyvityspaketti myöhässä?

Olen saanut jo hyvityspaketin mutta viimeisin kirjeeni tuli bumerangina takaisin. Mukamas sellaista osoitetta ei ole olemassa, jonka sieltä hyvityspaketti lomakkeesta raapustin kirjeeseen. Lähetin siis kaksi kirjettä ja vain ensinmäinen pääsi perille mutta toinen ei. Kummatkin kirjeet olivat samanlaisia samalla osoitteella, viimeisin kirje oli kuitenki kirjattu. Kirjattuna saatoin nähdä postin lähetysseurannan kautta missä kirje menee. Viimeisin kirje kävi kyllä Helsingissä, mutta kuitenkaan se ei löytänyt perille. Kummalista. :confused:
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Coyote


Pöh, olen sinne soitellut ja ne on aina pyytäneet uusia kirjeitä ja meileilläkin ne on vain pyytäneet uusia kirjeita joko mailitse tai postitse. En mä nyt huvikseni viittä kirjettä sinne lähetä ;)

Jaa, no siinä tapauksessa.:D Ihmeen heikko esitys Microsoftilta tämä hyvityspakettien toimitus. Lupailee ihan liian hyviä toimitusaikoja ja hukkaa lappusia. Ei sen nyt niin hankalaa luulisi olevan, varsinkin kun MS:lle olisi pitänyt tasan tarkkaan olla selvää kuinka moni niitä paketteja haluaa.
 
Eipä tullut tänäänkään, siispä uusi kirje postiin. Mitään englantia ala sönkkäämään, paitsi ehkä kännissä ?;)
 
Mun paketti sijaitsee Vantaalla tällä hetkellä jo lähes toista päivää! Ei oo vain tänne Valkeakoskelle päässy, vaikkakin siellä "asiakaspalvelussa" sanottiin että se tulisi 26. päivä...
 
Tänään sitten toivat paketin, jopa lupausten mukaan tällä kertaa. On sitä odotettukin.
 
Yritin rekisteröidä koneeni ja kone ilmoitti että tuolla numerolla on rekattu jo kone.
Eli siis lomake on saapunut perille->tulossa.
Tai sitten ei..
 
Eilen soittivat Microsoftalta ja oli kuulemma joku ongelma sarjanumeron kanssa. Kyseli uudestaan sarjanumeron ja kuulemma ei ollutkaan sitten mitään ongelmaa. Olikohan tullut lomakkeisiin joku väärä numero. Tai ne oli lukenut numerot väärin. Hmmmmm... Outoa.
Kuulemma kaikki oli sitten ok ja saan pakettini noin 4 viikon sisään. Eihän tässä olekkaan odotettu kuin noin 2kk.
No Jet set radio futurea on hauska pelata kun kyllästyin odottelemaan pakettettia :)

Sulaco
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan bisnesman
Yritin rekisteröidä koneeni ja kone ilmoitti että tuolla numerolla on rekattu jo kone.
Eli siis lomake on saapunut perille->tulossa.
Tai sitten ei..

Mä olin reksiteröinyt laatikkoni aikaisemmin, mutta nyt sivulla väitetään ettei olekaan rekisteröity... ja uudelleen rekisteröityminen ei onnistu koska numero on jo käytössä. :D

Soitinpa eilen myös sinne supportiin. Kaveri kysy mitkä pelit mä halusinkaan ja pisti ne samalla tilaukseen. Kyllä ne mun (vanhan) osoitteen tiesi, joten lappu oli tainnut tulla perille. Paketin pitäis saapua 10 päivän sisällä (yeah, right).
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan bisnesman
Yritin rekisteröidä koneeni ja kone ilmoitti että tuolla numerolla on rekattu jo kone.
Eli siis lomake on saapunut perille->tulossa.
Tai sitten ei..

Tuotanoin, mitä tarkoitat käytännössä tuolla "rekisteröimisellä", eli pystyykö tuon jotenkin (netissä?) jo tarkistamaan onko kirje saapunut perille?
 
Itse olen venaillut 2kk myös. 29.4 lähetin kirjeen, eikä ne vastaa edes mailieihin sieltä tukijutusta. Kai ne sen joskus lähettää mutta saavatpahan metsästää mua Haminasta. Intti odottaa. Ehkä ne tajuaa sen jotenkin järjestää. Tosin kun ajattelen miten koko juttu on jhärjestetty niin vähän kyllä epäilyttää.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan TeKe
Kai ne sen joskus lähettää mutta saavatpahan metsästää mua Haminasta. Intti odottaa. Ehkä ne tajuaa sen jotenkin järjestää.

Älä helvetti? Tuleeko mieskin sinne Ilmatorjuntaan vai?
 
Tänään soitti äijä FEDEXiltä ja lupasi aamulla kiikuttaa paketin duuniin... menihän tossa muutama viikko. 25.4. siis lähetin kirjeen emailina ja 325 eurolla ostin äks-laatikon.
 
Tällä viikolla tuli paketti. Olen tyytyväinen. Olen odottanut aikka kauan. Yli kaks kuukautta.

Sulaco
 
huh huh, hirmusia aikoja... tärkeintä kumminkin on se että jokainen sen saa, mutta ehdottomasti - MS:lle siitä miten se tämän hoiti, vaikka itse sainkin about 3 viikossa... vähän päälle kai.
 
Mulle kävi tuomassa pakettia viime viikolla ku oltiin saksassa.,
postissa tuli sit lappu et pitää soittaa sinne ja tilata uus toimitusaika ja se on suljettu viikonlopuks

Arrrrrrrrgghh! P.

saan sen vasta maanantaina ku tiistaina lyhetään mökille!
 
Ylös Bottom