Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

hyvityspaketti myöhässä?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja qscq
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Warlock
Tulihan se paketti viimeinkin. On sitä odotettukin. :cool:

BUAHAHAAA! Mulle paskat tuli mitään muuta kuin tällänen viesti:

Dear Markus,

Unfortunately we don't seem to have any record of your application in our
system yet. Please fill in the attached form again and we will try and send
out your reward package as quickly as possible.
Thankyou.

Xbox Customer Care
 
Ite laitoin kirjeen aikoja sitten.

Toinen kirje postissa ja ensi viikolla lähtee viel yks.

Nehän ei kohta enää ota kirjeitä vastaan.
 
widu

hitto kun nyt on kulunu jo 34 päivää eikä mitään.
ja pian se aikakin kuluu umpeen PRKL! :mad:
lähetin microsoftille E-mailia ja kyselin vähän mutta eivätpä ole vastanneet.
ARG!
 
26.4. lähetetty kirje, paketti tuli eilen (12.6.), kun en toissapäivänä ollut kotona klo 14 kun Fedex oli käynyt koputtelemassa. Vähän yli 28 päivää siis.
 
Lähetin lomakkeen 3.5. ja pari viikkoa sitten soitin asiakaspalvelunumeroon, josta pyydettiin soittamaan 12 päivän kuluttua uudelleen, koska vielä tuolloin hakemustani ei oltu rekisteröity. Tänään soitin uudemman kerran, ja nyt sanottiin paketin olevan tulossa, arvioitu saapumispäivä 22.6.
Hyvä näinkin, olisi kyllä saanut tulla jo ennen juhannusta.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Sami
Lähetin lomakkeen 3.5. ja pari viikkoa sitten soitin asiakaspalvelunumeroon, josta pyydettiin soittamaan 12 päivän kuluttua uudelleen, koska vielä tuolloin hakemustani ei oltu rekisteröity. Tänään soitin uudemman kerran, ja nyt sanottiin paketin olevan tulossa, arvioitu saapumispäivä 22.6.
Hyvä näinkin, olisi kyllä saanut tulla jo ennen juhannusta.

Ei sattus olemaan numeroa tallella?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Sami
Lähetin lomakkeen 3.5. ja pari viikkoa sitten soitin asiakaspalvelunumeroon, josta pyydettiin soittamaan 12 päivän kuluttua uudelleen, koska vielä tuolloin hakemustani ei oltu rekisteröity. Tänään soitin uudemman kerran, ja nyt sanottiin paketin olevan tulossa, arvioitu saapumispäivä 22.6.
Hyvä näinkin, olisi kyllä saanut tulla jo ennen juhannusta.

Joo, minä lähetin 29.4 soitin hiljattain ja mulle sanottiin kans että 22 päivä pitäisi olla tulossa.
 
:D FedExin kaveri toi tänään tänne Mikkeli Cityyn meikälle Rallisportin,PGR:n ja ohjaimen!Jess! Pääsee pelailemaan;)

Lappuset lähetin 25.4.02,joten aika kauan kesti,mutta parempi myöhään kuin ei milloinkaan....koettakaa jaksaa odotella,kyllä ne sieltä tulee ennemmin tai myöhemmin...:cool:
 
Jippikajei! :D

Eilen tuli meili, että paketti on FedExin kyydissä ja seurannan mukaan jo nyt Vantaalla. Mitenköhän FedEx toimituksen hoitaa? Laitoin toimitusosoitteeksi kodin, mutta eihän sielläkään ketään työpäivän aikana ole. Meneekö FedEx keskellä päivää ennalta ilmoittamatta soittelemaan ovikelloa vai ottavatko ensin yhteyttä, milloin sopii tulla?
 
Hyvinhän tuo sujui. Ehkä olisivat FedExistä soittaneetkin, mutta ehdin itse ensin. Vihdoinkin sääli.... ei kun hyvityspaketti ;) on täällä. Reilu veto Microsoftilta. Vähän korpesi tuo paketin myöhästyminen, mutta oli sentään hyvä, että paketit sai sitten vihdoin nopeasti kuriirilla kotiovelle.
 
Neljäs (viidespä!) kerta toden sanoo?!?!?!

Laitoin siis neljännen (viidennempä) kerran kirjeen mikkisoftalle. Tällä kertaa kuitin kera ja paperipostina. Saa nähdä miten käy. Pari kertaa taisin lähettää sähköpostilla. Sitten kerran pyynnöstä uudelleen. Sitten vielä lähetin kun puhelimessa pyysi lähettämään postin kertaalleen.

Niinjoo, viides kertahän tämä on joka meni sitten nyt kirjeenä :D

Eka lähetys oli siis 25.4. kello 23:52.

EDIT...
 
kuitin kanssa se on pitänyt muutenkin lähettää, siis sen jälkeen kun e-mail homma poistettiin. eli vaikka nyt pommittaisi maililla, ei siitä ole ollut pitkään aikaan mitään hyötyä.
 
Soittelin tuonne tukipuhelimeen ja sieltä kertoivat, että paketti olisi 25.6 tulossa. Elikkä abööt 2 kuukautta siinä sitten menee/meni kokonaisuudessaan. Kannattaakin varmaan soittaa rohkeasti sinne puhelinpalveluun, eikä ruveta lähettämään n. viidettä kirjettä;). Soitolla selviää nopeasti ja saa tietää tulopäivän. Ei siinä sitä englantia niin paljoa täydy puhua ja tuleepahan vähän harjoitusta.
 
joo ehdottomasti kantsii soittaa siihen tuki numeroon, minulle myös sanottiin että 25.6 tulee paketti. näin mikäli ymmärsin oikein sen SKOTIN puheista. oli aika terröbol slangi.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jeppo
Soittelin tuonne tukipuhelimeen ja sieltä kertoivat, että paketti olisi 25.6 tulossa. Elikkä abööt 2 kuukautta siinä sitten menee/meni kokonaisuudessaan. Kannattaakin varmaan soittaa rohkeasti sinne puhelinpalveluun, eikä ruveta lähettämään n. viidettä kirjettä;). Soitolla selviää nopeasti ja saa tietää tulopäivän. Ei siinä sitä englantia niin paljoa täydy puhua ja tuleepahan vähän harjoitusta.

Pöh, olen sinne soitellut ja ne on aina pyytäneet uusia kirjeitä ja meileilläkin ne on vain pyytäneet uusia kirjeita joko mailitse tai postitse. En mä nyt huvikseni viittä kirjettä sinne lähetä ;)
 
Ylös Bottom