Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Iältään varttuneemmat eli yli 30-vuotiaat pelaajat

Vastaus: Yli 30 v. pelaajat foorumilla?

17. huhtikuuta tulee mullakin se maaginen 30 täyteen :D Konsolit koko ajan kovassa käytössä (tällä hetkellä Guitar Hero 2 on mulla IN) :cool:
 
Vastaus: Yli 30 v. pelaajat foorumilla?

-73

Aikanaan aloitin Vic20:sen Jupiter Landerin & Gorfin parissa. Sittemmin seurasi C64, A1000+Sidecar, A3000 yms.

Videovuokraamosta vuokrattiin A2600:sta, Vectrexiä ja Colecovisionia.

Käsipeleinä pyöri Troijan Horse & Donkey Kong.

PS1 herätti aikanaan pelaamisen pitkän tauon jälkeen.. Tosin Jaguar & 3DO saivat kyllä poltteen Sega Saturnin ohella aikaiseksi jo ennen julkaisua. Sitten pelattiin taas kun C64:llä ja Amigalla konsanaan.
 
Vastaus: Yli 30 v. pelaajat foorumilla?

marraskuussa nasahtaisi tuo kölkyt...
Mutta pääsiskös silti tuohon tulevaan "ikinuori"-klaaniin?
 
Vastaus: Yli 30 v. pelaajat foorumilla?

1970.
Paras vuosi ja parhaimmat muskeliautot ;) .

Ja pelattu on, Apple IIe ATK-kerhossa ja VIC20 oli eka "oma" kone (joulupukki toi kun vicci julkaistiin, armas vieläkin tallella).
Nyt on vasta palttiarallaa 1000 peliä kokoelmassa. :eek:
 
Vastaus: Yli 30 v. pelaajat foorumilla?

Tuohon pappa sarjaan tarttis saada nyt joku vetäjä, jolla on osaamista ja kokemusta ja ja...aikaakin moiseen härdeliin. Omasta puolesta tuosta ikä rajoituksesta voi pari kolme kuukautta antaa anteeksi. Eihän se enään tässä iässä mikään niin pilkun päälle, paitsi asunto laina.
 
Vastaus: Yli 30 v. pelaajat foorumilla?

Heh, heh, vielä en ole testannut PS3:lla pelaamista online, mutta ajatus uudesta mahdollisesta sarjasta kuulostaa moninverroin houkuttelevammalta kuin asuntolaina erän maksupäivältä :D
 
Vastaus: Yli 30 v. pelaajat foorumilla?

Itse en oikeastaan innostunut online-pelaamisesta yhtään ennen Motorstormia, nyt himoittaisi ryhtyä Resistance-ammattilaiseksi. Mutta myös jonkinlainen "KonsoliFINin nuorisoseura" (ikäraja 30) voisi olla aika ihq.
 
Vastaus: Yli 30 v. pelaajat foorumilla?

Moi

Jep samassa veneessä ollaan.

Itseasiassa tän ikäluokan pelurit on kovimpia kundeja. On ehkä vaimo, lapsia ja velkaa. Jostain silti on revittävä aikaa ja rahaa pelaamiseen. Melkeen jo odottelee et pääsis eläkkeelle ja Sammosta vois hommaa sellasen "Playstation Gamers eläkekassan", jotta sit eläkkeellä olis varaa ostella pelejä ja konsoleita sit ku sitä aikaa seuraavan kerran on taas kulutettavana :rolleyes:

ps. ei oo varaa just nyt ostaa PS3:sta ehkä pukki tuo ens jouluna lapsille (2v ja toine pulla uunissa):D
 
Vastaus: Yli 30 v. pelaajat foorumilla?

jryi sanoi:
Mutta myös jonkinlainen "KonsoliFINin nuorisoseura" (ikäraja 30) voisi olla aika ihq.

...Toden totta, vaikka itse otankin komeasti neniin verkkopeleissä, mutta hauskaa se on silti mitä olen MotorStormia verkossa pelannut :)
 
Vastaus: Yli 30 v. pelaajat foorumilla?

Tälle reissulle taitaa olla vain menolippuja. Kolmenkymmenenviiden kokemuspisteen turvin lunastan itselleni ikkunapaikan.
 
Vastaus: Yli 30 v. pelaajat foorumilla?

Yli kolmenkymmenen mennään :) Olen kanssa tätä foorumia seuraillut ja nyt innostuin rekkautumaan kun meitä ikinuoria täällä tuntuu olevan enemmänkin :cool:
 
Vastaus: Yli 30 v. pelaajat foorumilla?

Heh, tässä topicissa on legendapostauksia. :D Paras oli kyllä -95 tippunut pommi ja silloisen muijan oudot katseet. :D
 
Vastaus: Yli 30 v. pelaajat foorumilla?

Joo -75 olen, tulee 32-vuotta täyteen tuossa toukokuun lopussa. :p
 
Vastaus: Yli 30 v. pelaajat foorumilla?

1974 Vuodesta -96 konsoleilla pelailtu.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Yli 30 v. pelaajat foorumilla?

1½kk rajapyykkiin. PC:llä pelaaminen aloitettiin 12v wanhana(Test Drive 2 ja Stunt car racer oli ne pelit, josta kipinä lähti). Joten pelaamista kohta täynnä 18v. :D

EDIT:Korjauksia....
 
Vastaus: Yli 30 v. pelaajat foorumilla?

Rixa sanoi:
33 tulee lasiin lokakuussa.

Samma här. :)

Konsolipuolella homma alkoi Atari 2600:lla. Commodore 128 oli eka "tietokone" ja PC-pelaaminen alkoi sitten Amstradin 8086-prossuisella tehomyllyllä.
 
Ylös Bottom