Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Iältään varttuneemmat eli yli 30-vuotiaat pelaajat

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Blackdawn
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Yli 30 v. pelaajat foorumilla?

Janezki sanoi:
PS3 tuli hommattua "pojalle 3v. lahjaksi..."

Tänään hommasin pelihuoneeseen pojalle uuden töllön PS3 kaveriksi. Sai kyllä vaimolle selitellä, mutta hyvin 6kk poika genjiä vääntää :D

Toisessa kuvassa vaimon valtakunta -> Pelaava perhe kyseessä siis.
 
Vastaus: Yli 30 v. pelaajat foorumilla?

Ei hitto ku nauratti toi kuva missä poitsu "pelaa".. Hyvä X !! :D
 
Vastaus: Yli 30 v. pelaajat foorumilla?

Foxi sanoi:
Ei hitto ku nauratti toi kuva missä poitsu "pelaa".. Hyvä X !! :D

Helppoa hommaa poitsulle seurata isänsä jalanjälkiä, yhdellä kädellä pelaaminen hoituu jo pienenä. Isänsä poika :cool:
 
Vastaus: Yli 30 v. pelaajat foorumilla?

No laitetaas tää: Mistä tietää että mun Poika tykkää Lordista..? ;)
 
Vastaus: Yli 30 v. pelaajat foorumilla?

Born 1971...en osaa laskea mitä tekee mutta veikkaan että yli 30v.....mikä vuosi nyt muuten on?
 
Vastaus: Yli 30 v. pelaajat foorumilla?

Sleazy sanoi:
JepJep. 32. Pelaaminen alkoi Atari2600:lla. Kovasti on pelit kehittynyt noista ajoista.
Sama juttu, 2600:lla alkoi meikäläisen(ja myös pikkubroidin 31v.) peliura.
 
Vastaus: Yli 30 v. pelaajat foorumilla?

Jar sanoi:
Sama juttu, 2600:lla alkoi meikäläisen(ja myös pikkubroidin 31v.) peliura.

Tosiaan samoin itsellänikin. Siihen aikaan oli pikkuinen mustavalkoTV ja Atari vuokrattiin. Siinä sitä hakattiin sitten vuorokausi putkeen ja siitä se pelaaminen alkoi.
 
Vastaus: Yli 30 v. pelaajat foorumilla?

XShava sanoi:
Helppoa hommaa poitsulle seurata isänsä jalanjälkiä, yhdellä kädellä pelaaminen hoituu jo pienenä. Isänsä poika :cool:
Ja on kyllä herran näköinenkin. Haukotteleeko jo samaan malliin? :D
 
Vastaus: Yli 30 v. pelaajat foorumilla?

Neljäs vuosikymmen alkanut noin vuosi sitten.

Elektroniikkapeleillä mentiin leikki-ikäisenä, sitten olin 7v ja kysyttiin haluanko jouluna lahjaksi polkupyörän vai tietokoneen...
 
Vastaus: Yli 30 v. pelaajat foorumilla?

Janezki sanoi:
Piti ihan rekkautua tätä varten, foorumia on tullut selailtua jo aikoja.
Terveiset kaikille eläkeläisille tännekin.
37 lasissa ja vauhti kovenee vaan, PS3 tuli hommattua "pojalle 3v. lahjaksi..."
Vai 3v. pojalle PS3 lahjaksi. :D
Uskalsit tulla "pelikaapista" ulos kun huomasit tämän threadin vai mitä? ;)

Eipä se oma vika ole kun alkaa olla jo ikää ja silti vielä löytyy pelejä jotka kiinnostavat...
 
Vastaus: Yli 30 v. pelaajat foorumilla?

Itselläkin ekat peli muistot kaverin porukoiden ostamalla Atari 2600:lla. Siitä varmaan vuoden sisällä sitten toisen kaverin Salora Fellow ja Commodore Vic-20:llä(vakiona muistia 4kt :D ), vuosi oli jotain '81-'82, jolloin olin 7-8 vuotias... :o

Spectravideo 318, Salora Manager ja sitten next-gen Spectravideo 328, Spectrum ZX jne... tiukkoja rautoja olivat, ja noista piip-piip äänisistä koneista jäi sitten pienen pojan sydämeen peli polte, joka näköjään kestänee hautaan asti, onhan tässä jo 25 vuotta vierähtänyt erilaisten pelilaitteiden parissa...

Noi Salorat muuten Suomalaisia tietokoneita, tai niiksi niitä silloin ainakin kutsuttiin, olihan niissä näppäimistö(kuminen oli ainakin Fellow:ssa ja ZX:ssä). :p
 
Vastaus: Yli 30 v. pelaajat foorumilla?

Hiikeri sanoi:
Vai 3v. pojalle PS3 lahjaksi. :D
Uskalsit tulla "pelikaapista" ulos kun huomasit tämän threadin vai mitä? ;)

Eipä se oma vika ole kun alkaa olla jo ikää ja silti vielä löytyy pelejä jotka kiinnostavat...
Ei tätä ole salassa tarvinnut vielä tehdä. :D
Joku saattaa muistaa nimen pc-puolella MOHAA ja LFS piireistä.

Juu, kyllä se jo 70-luvulla alkoi - joku (en muista nimeä) tv-peli se oli, kaksi kierrettävää potikkaohjainta ja tennispeli. Sitten tuli Philipsin Videopac, ne elektroniikkapelit ja Salora Fellow (tallessa vielä). 80-luvun puolenvälin jälkeen C-64 ja loppupuolella Amiga 500 (+ modeemi ja ekat bbs-kokemukset).
90-luvun alku oli hiljaisempaa pelirintamalla (olevinaan sitä kai aikuistui, höhö), mutta sitten putosi pommi ja tuli PSX vuoden -95 jouluksi. Silloinen muija katseli hieman hitaasti, mutta eipä tuo minua haitannut. :cool:
Seuraavana vuonna piti kasata eka "oikea" pc, mutta pleikalla ne pelit olivat. Ykkösen jälkeen pistettiin kakkosta sisään heti vuonna 2000 ja Dreamcast oli PS2:n kaverina vuodesta 2001.
Välissä on tässä pyörinyt myös PSP ja pari Camecubea (ynnä lukematon määrä erilaisia pc-kokoonpanoja).
 
Vastaus: Yli 30 v. pelaajat foorumilla?

Janezki sanoi:
90-luvun alku oli hiljaisempaa pelirintamalla (olevinaan sitä kai aikuistui, höhö), mutta sitten putosi pommi ja tuli PSX vuoden -95 jouluksi. Silloinen muija katseli hieman hitaasti, mutta eipä tuo minua haitannut. :cool:

:DLOL:D
Toihan menee ihan kuin mulla.
Nykyinen vaimo onneksi ymmärtää että ei sitä kaikessa tarvitse aikuistua...jotain poikamaista intoa on hyvä säilyttää....muuallakin kuin peiton alla ;)

Nettipelaamisen kipinä syttyi vasta PS2 aikana Killzonen tultua
 
Vastaus: Yli 30 v. pelaajat foorumilla?

Kas-vain. Onhan täällä näitä kääkkiä.

Itse aloitin ensimmäisten Kuuslankkujen tärähdettyä suomeen. Lanseerauskone vielä ja löytyy yhä kaapista toimivana.

Peliurani kohokohta oli kun aikoinaan porin Mikro-Pasissa pikkunulikkana neuvoin itse Niko Nirville miten pääsee Mercenaryssä aluksen sisään ja lentoon. Tyyppi vielä närkästyi! Mulkku jo silloin siis.
 
Vastaus: Yli 30 v. pelaajat foorumilla?

Toi Hex:in avatar on kyllä niin retro että oksat pois! :)
Onko muuten Conan-Barbarian pelistä(C-64)?
 
Vastaus: Yli 30 v. pelaajat foorumilla?

Mää alotin pelaamisen kaheksankytäluvun mekakonsolilla. Silloisen lapsuudenkaverin kanssa hommattiin Mattel Intellivision. Kuningaspelinä toki AD&D ja AD&DTreasures of Tarmin (joka löytyi myös edelliseltä peeceeltäni!). Matopeleistä Snafu ja valtakunnanrakennuspeleistä Utopia...

Alla linkki & kuva k.o. konsoliin:
http://www.1000bit.net/wsTest/1000bit.asp?id=1454

Alla linkki Mattelin peleihin (mm. AD&D sekä AD&D Tarmin)
http://www.videogamecritic.net/intelae.htm
 
Ylös Bottom