Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

ICO / Waterfall

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aprilli
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

aprilli

New Member
Kun ollaan siinä isossa huoneessa typyn kanssa eli siellä missä kulkee ylhäällä katossa ne kiskot ja kun on käynyt nykäseen siitä kahvasta niin että se härveli siellä yhdessä nurkassa alkaa liikkua ylösalaisin....niin mitenkä ihmeessä siitä pääsee sinne ylös ikkunan luo..kun mä oon yrittäny pomppia siinä ainaskin miljardi kertaa mutta en pääse ylös...onko kyse ajoituksesta vai onko jotain jäänyt huomaamatta???????
Auttakaa, muuten lentää ohjain ulkoseinästä läpi ja se voi olla talven tullen ikävää...

juuh, ajoituksesta se vaan on kii, itelläki meni tovi enneku pääs ponkaseen siitä.:D

Itselläni mene kanssa tuossa parisen tuntia, mutta tulihan muutakin huoneesta löydettyä siellä palloilessa.

Ajoitus pitää osua kyllä aika nappiin, jotta hahmo hyppää tarpeeksi korkealle.

Itselläni mene kanssa tuossa parisen tuntia, mutta tulihan muutakin huoneesta löydettyä siellä palloilessa.

Mitäs sä löysit sieltä?Ei siellä mun muistaakseni mitään ihmeempää löydettävää ollut?

Joo mut ajoituksesta vaan on kiinni toi kohta..kantsii hypätä ylöspäin just ennen kuin se mäntä rävähtää ylös.Suht helposti se menee kuhan saa sen ajoituksen kohdalleen.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan HCORE

Mitäs sä löysit sieltä?Ei siellä mun muistaakseni mitään ihmeempää löydettävää ollut?

Kyseisessä huoneessa on ne portaat molemmin puolin. Käyppäs ihmettelemässä portaitten välissä olevaa hivenen eri väristä seinää.

Lisäksi kun saa huoneen oven auki, niin ulos mentäessä oikealla puolella on puu pihalla. Sitäkin kannattaa joutessaan takoa. Ja sitten tutustua portaitten välissä olevaan juttuun uudestaan.

Vastaus: ICO / Waterfall

Joo toi on tosi vaikee kohta,oon ollu siin jumissa puol vuotta :P
Ei tuu onnistuu ikinä!
yritys hyvä 0- **********

Hei mä pääsin sen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mä rakastan teitä,ihanat ihmiset!!!!!!!!!!
KIITOS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

YUNA sanoi:
Hei mä pääsin sen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mä rakastan teitä,ihanat ihmiset!!!!!!!!!!
KIITOS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jee :)

Kannattaa käydä takomassa sitä puuta ennen kuin jatkat matkaa, ja sitten ehkä takaisin kurkistamaan portaiden välistä seinää ;)

mut nyt tuli uus ongelma eteen.....
ku siel paikas johon sit pääsee siit isosta ovesta on se laatikko.....
mitä sille pitää tehä???????????
ja mitä mun pitää ylipäätään tehä?????
oon vähä taukki.......

Ylös Bottom