Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

ICQ vai MSN Messenger vai joku muu?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja con-troll
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

con-troll

New Member
Kummasta porukka tykkää enemmän ja miksi?

Omasta mielestä ICQ on parempi ominaisuuksiltaan. Ja kaikki kaveritki käyttää sitä. Loppupeleissä varmaan se ratkaisee, mitä oma kaveriporukka käyttää?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan con-troll
Kummasta porukka tykkää enemmän ja miksi?

Omasta mielestä ICQ on parempi ominaisuuksiltaan. Ja kaikki kaveritki käyttää sitä. Loppupeleissä varmaan se ratkaisee, mitä oma kaveriporukka käyttää?

Kysymys: Kuka käyttää MS Messengeriä. Minä en ainakaan tunne ketään..

Meitsi käyttää ICQ:ta, parempi, luotettavampi ja siistimpi.

Kukaan kavereistani ei käytyä MSN...

Re: Re: ICQ vai MSN Messenger vai joku muu?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan kurdt

Kysymys: Kuka käyttää MS Messengeriä. Minä en ainakaan tunne ketään..

MINÄ! Se on siinä hyvä että se on yksinkertanen eikä täynnä kaikkea hiluvitkuttimia kuten ICQ. Se myös toimii nopeemmin kun tuo ICQ, joka latailee sen käynnistyksessä iät ja ajat tällaisellä vanhalla pena-romulla.

ICQ ja Irc ajavat asiansa. Xp tosin tyrkyttää kokoajan tota MSN Messengeriä.. ICQ:sta saa myös mainoksista karsitun version, jota onkin huomattavasti mukavampi käyttää.

Itse käytän Trilliania .. se ymmärtää sekä ICQ:n, MSN Messengerin, AOL Instant Messengerin & Yahoo! Messengerin päälle.

eli jos kavereilla on sekä ICQ:ta sekä MSN:ää niin se on aika must ohjelma. Ja toimii samassa ohjelmassa myös IRC.

www.trillian.cc

Heh, voi niitä ICQ:n aikoja :D... Sillon joskus 2-3v sitten kun quake oli kova sana tuli sitä vaan käytettyä. Nykyään ei voi muuta sanoa kun että se on aivan turha/perssiistä.

Re: Re: Re: ICQ vai MSN Messenger vai joku muu?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan LareM

MINÄ! Se on siinä hyvä että se on yksinkertanen eikä täynnä kaikkea hiluvitkuttimia kuten ICQ. Se myös toimii nopeemmin kun tuo ICQ, joka latailee sen käynnistyksessä iät ja ajat tällaisellä vanhalla pena-romulla.

Minä myös.

Hommasin ensimmäisen sähköpostiosoitteeni hotmailiin ja siinä se on ollut ne kaikki vuodet kun ole e-mailia käyttänyt. Hotmail on siitä hyvä verraten esim. outlookkiin, että sitä voi käyttää missä vain koneessa jossa on netti. Verraten vaikka kilpaileviin suomalaisiin palveluihin sillä on myös se ero, että ennemmin maailma romahtaa kuin hotmail lopetetaan. Sivujen tippuessa kuin lehdet syksyllä on tämä kiva tietää. Messenger on taas tullut mukaan kuvioihin, kun se on kiva pikkuohjelma. Näen heti kun kaveri loggaa sisään tai heti kun saan sähköpostia. Koneen ollessa melkein 24/7 arkisin päällä on tämä kiva ominaisuus.

ICQ on myös otettu vastikkaan käyttöön, mutta en ole sille hirvittävästi käyttöä keksinyt. Varsinkin alussa v*tutti rankasti kun joka hetki tuli viestejä eukoilta jossa kehotettiin käymään heidän "kotisivuillaan". Kiitos Lastsoulille, jotta security optionnit sa kuntoon.

ICQ:ta olen käytellyt kohta vuoden, ja ihan tyytyväinen olen ollut. Tosin tänään tuli ladattua Trillian koneelle, ja se näyttää korvaavan ICQ:n lähes täydellisesti.

Trillianissa ei onneksi ole mainoksia, ja se myös tuntuu paljon kevyemmältä kuin ICQ. Tietenkin tuki MSN Messengerille ja muille kilpailijoille on kiva asia, tosin minä en sitä ainakaan vielä tarvitse.

Trillianissa on myös IRCin käyttö mahdollisuus, mutta pienen testin perusteella se ei (kuten ennalta pystyi arvaamaan) mIRCiä voita.

Muutaman viikon sisällä varmaan näen, onko Trillian niin hyvä miltä näyttää, hyvältä vaikuttaa ainakin nyt.

Icq on parempi kuin messenger ,mutta jos haluut käyttää vaikka icq:ta ja messengerii samaan aikaan nii hae tälläinen ohjelma kuin trillian, sillä voit käyttää messengerii samaan kuin icq:ta, tosi kätevä
saat sen täältä

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Kibe
Icq on parempi kuin messenger ,mutta jos haluut käyttää vaikka icq:ta ja messengerii samaan aikaan nii hae tälläinen ohjelma kuin trillian, sillä voit käyttää messengerii samaan kuin icq:ta, tosi kätevä
saat sen täältä

Kannattaisi lukea ketju kokonaan läpi ennen kuin sanoo mitään. Vähän ylempänä Maxx kertoi mikä Trillian on (kiitos siitä, nyt sekin on koneella :) ja mistä sen saa ja juuri ennen sinun viestiä minä kerroin sen ominaisuudet vähän tarkemmin.

Minulla on AIM ja ICQ. ICQ on mielestäni parempi...oikeastaan vain sen takia, että siinä "käyttäjätunnus" on numero eikä nimimerkki eli voi olla monta Seppoa ja monta Urhoa. Tuolla ei tosin ole paljoakaan väliä. ^^;
AIM minulla on vain sen takia, että erään saitin jäsenet saavat minut "langan päähän". Siellä kun ei monilla ole ICQ:ta. Tunnukset näette profiilistani.

Ylös Bottom