Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

icy Killers rekry! [iK]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sir Shankley
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Sir Shankley

New Member
Me ollaan uusi CoD4 klaani, ja me etsitään pari aktiivista ja suht. hyviä pelaajia. Meillä on privaatti alue konsolifinissä.

eli vaadimme hakijoilta:

- mikki
- kiinnostusta
- ja aktiivisuutta

tämän hetken rosteri on tämmöinen:

Nikezu (johtaja)
Dremorax (johtaja)
Jantsu92
piavo
herkkusuu
peksii
ellipsis14
SuomiFIN

vielä mahtuu

joo, ei täs mulla muuta:p

Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: icy Killers rekry! [iK]

tyhmä kysymys, mutta mikäs on poikien keski-ikä, tai ikä yleensä, kun ei tässä iässä kuulemma saa teinien kanssa pelata :D

Timppa pieni kyllä sä saat nuorempien kanssa codia pelata, mut jotain muuta et. Ettei mene täysin reisille kusiseksi offtopikiksi niin pelaatteko poijjaat normi vai hc:ta? Entäs mites toi onko tarkotus pelata enempikin kuin tuo kfinin turnee? Esim gamebattles, consolegaming jne?

me pelataan molempia, ja aiotaan osallistua consolegaming tai gamebattlesiin.
ja klaanin keskiikä on noin karkeasti sanottuna 16v.:)

tyhmä kysymys, mutta mikäs on poikien keski-ikä, tai ikä yleensä, kun ei tässä iässä kuulemma saa teinien kanssa pelata :D

Senkö takia sä lähit sieltä privalta pois mikä meillä oli enhäs siellä ollu meitä teinejä ku minä ja JouCo

Senkö takia sä lähit sieltä privalta pois mikä meillä oli enhäs siellä ollu meitä teinejä ku minä ja JouCo

jotkut on herkkä hipiäisiä vissiin. oha munki kaverilistalla yks 27vuotias eikä mitää oo sanonu, ku olen "vaan" 16.

E: vielä 3jannua mahtuu! priva alueel on just menossa äänestys, että console gaming vai game batles.

jotkut on herkkä hipiäisiä vissiin. oha munki kaverilistalla yks 27vuotias eikä mitää oo sanonu, ku olen "vaan" 16.

E: vielä 3jannua mahtuu! priva alueel on just menossa äänestys, että console gaming vai game batles.

Tehkää molempii. GameBattlesissa saa helposti matsia, mutta ne ei oo laadultaan CG:n tasosia. Sillon kun ei kunnolla huvita hankkia matsia, pelaatte GB matsia ja kun jaksaa taas hiukan mesen kans kikkailla, otatte CG matsia. CG:ssä on kaikki juggeribannit sun muut tarvittaessa. :)

Edit: ClanBasessa on ProMod, mutta siellä ei oo aktiivista porukkaa juur ollenka, joten ei sinne kantsi matsia mennä ainakaa hakee mutta muuten kantsii varmaan joinii, kaikkiin vaan.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Consolegamingissä pystyy suurinpiirtein promod säännöt laittamaan. Gamebattlesiin tuli joku uusi sääntö mahdollisuus, mihin en ole tutustunut vielä tarkemmin.

kummassa paikassa oli se pro mode sääntövaihtoehto?

Ei ole kummassakaan. CG:ssä on vaan douples ladduissa ProMod säännöt vaihtoehtoina, ja neki taitaa olla se Bando, stoppari ja deeppari.

Jos promodea halutte pelailla matseis joskus niin suoraan CB:n vaan ;)

en todellakaa sen takia. vaa siks ku ei vaa jaksanu kiinnostaa koko peli sinä iltana, vitsinähä mä sen heitin, notta en saa pelata nuorten kanssa... höhlät :p

Consolegamingissä pystyy suurinpiirtein promod säännöt laittamaan. Gamebattlesiin tuli joku uusi sääntö mahdollisuus, mihin en ole tutustunut vielä tarkemmin.

gb uus modi on ihan paska, vaan 3 sdmappia ym. en suosittele.

Jotteitää olis ihan turha, vaan täysin turha postaus niin; Onnea etsintään.

Ylös Bottom