Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Idols

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Oliver
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Idols

Nisupulla sanoi:
Tässä parasta viihdettä mitä suomi-televisio pystyy tarjoamaan. Eilen sai nauraa hysteerisesti, varsinkin kun itse herra Hokkanen saapui paikalle :D

Ihmemiehiä nämä Hokkaset: Idols-Hokkanen ja Kolaolli Hokkanen. Onkohan ne veljeksiä tai jotain? :rolleyes:

Nisupulla sanoi:
Tässä parasta viihdettä mitä suomi-televisio pystyy tarjoamaan. Eilen sai nauraa hysteerisesti, varsinkin kun itse herra Hokkanen saapui paikalle :D
Pian nauru muuttui, tuli WTF ja sitten myötähäpeä. Voi sentään, hra Hokkanen taitaa pelata pasianssia vajaalla pakalla... :confused: :(

http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=1299144&ref=rss
Saksan Idols-kisan neljäs tuotantokausi pyörähti eilen käyntiin kovan kritiikin saattelemana. Bild -lehti julkaisi jo ennakkoon tuomariguru Dieter Bohlenin entistäkin hurjempia tuomioita kilpailijoille.
Heh, hyvä tietää, että 80-luvun Modern Talking -duon toiselle puoliskolle on löytynyt hommia.
Varmaan dumaa rankasti kaikki, jotka ei laula kertsiä falsetissa. :)

Nisupulla sanoi:
Lisää Hokkasia :D

Nää ensimmäiset kierrokset pitää aina kattoa ku jotku onnistuu noloottelemaan oikein kunnolla, voi saada ihan hyvät naurut.

Oliver sanoi:
http://www.dailymotion.com/visited/video/x6sfz_amazing-11-year-old
Onneksi tytteli on alaikäinen Idolssiin. ;)

(Tuo X-Factorhan taitaa olla se American Idolista tutun Simon Cowellin tuottama sarja, josta on oikeuttakin käyty American Idolin tuottajan kanssa. Ja kyllä, tuomaristossa istuu Hassel the Hoff.)
Wow, ihan hyvin 11 vuotiaaksi (melkeen samaatasoa ku mä lauloin joskus).

Ja kukas siellä tuomaristossa tosiaan olikaan :D

Tekaisin tähän pienen pollin. Pistetään uusiksi, aina kun on ratkaisu selvillä.

paha sanoa, mitäänsanomaton panu vai päin vittua hoilaava kristiina.

Kristiina saattaa kuulostaa ihan hyvältä silloin kun pysyy äänessä. Panu taas on ihan perseestä joka tapauksessa.

Luulen että Panu mutta oikeastaan se on mulle ihan sama kuka tippuu seuraavaksi kun eipä tämä Idols oikein edes kiinnosta minua..

EDIT:Homma vaihdettu ja kirjoitusvirheet korjattu

Viimeksi muokannut moderaattori:

tebboo sanoi:
Laitoin poliin Arin mutta oikeastaan se on mulle ihan sama kuka voittaa kun eipä tämä Idols oikein edes kiinoosta minua..

Lues pollin kysymys uudestaan. : )

Anna Abreu: Nätti pikku tyttö, joka laulaa astetta kovempaa mitä luulis tollasesta kehosta lähtevän. Tosin suurta kettuuntumisen tunnetta herättää, kun hokee kokoajan kuinka pieni on. Onhan hän hyvä laulamaan, mutta miksi minusta välissä tuntuu siltä kuin hän paskoisi samalla kun laulaa. Luultavasti on kuitenkin aika korkealla finaaleissa.

Kristiina Brask: Ärsyttävä übersöpösti laulava likka. Persoonallinen ääni tosiaan on, ääni kuulosti finaaleissa astetta paremmalta, mutta silti tulee sellainen olo, että pitää hypätä lähimmän narunjatkeeksi ennen kuin Kristiinan ääni viiltää ranteet auki. Tippuu aika varhaisessa vaiheessa, kun tyhmimmätkin teinitytöt tajuaa, että Kristiinan ääni on yhtä omaperäinen kuin Aquan laulajalla aikoinaan.

Ari Koivunen: Hieno Kirka (RIP) vibraatto ja laulaa kyllä pirun komeesti, kun vaan pääsis laulamaan sellasta laulua, joka sopii sille. Deep Purplen Perfect Strangers oli ihan hyvä valinta, tosin ei ehkä paras biisi laulettavaksi. Arista tulee yksi kovimmista Idolsseihin osallistuneista hepuista. Pitää vaan jännittää, mitä meidän 22-vuotias Babyface hoilaa seuraavaksi.

Panu Larnos: Jokaisen tytön märkäuni, tai sitten ei. Eye of the Tiger tuli kuin impotenssista kärsivä luoti tykinsuusta. Panu on aika varma lähtiä seuraavaksi. Poika kyllä laulaa halutessaan perhanan hyvin, mutta silti edellinen esitys oli niin masentava, että menee ihan sanattomaksi. Toivotaan, että Panu onnistuu ensi kerralla ja Kristiina tipahtaa pelistä pois.

Kristian Meurman: Äijä isolla Ä:llä. Mies senkun parantaa menoa kerta kerran jälkeen, eikä loppua näy vielä pitkään aikaan. Lapin kesä oli todella koskettava esitys, melkein sai ison miehen kyyneliin. Kristian selvästi tietää, mitä hän on tekemässä.

Mia Permanto: Paras naislaulaja koko porukassa. Pesee laulotaidollaan jo valmiiksi niin puhtoisen Kristiinan ja kamppailee tasaisesti Annan kanssa. Mutta loppupeleissä, Mia on huomattavasti parempi esiintyjä kuin Anna. Sen sijaan kun muut seistä pönöttävät paikoillaan, Mia sentään liikkuu vähän ja on meiningissä mukana. Mian lauluääni on tarvitteassa todella voimakas ja hyvän kuuloinen, mutta hänessä on oikean paikan tullen myös jotain hyvin herkkää. En voi tajuta miksi Miaa haukutaan, kun hän laulaa jotain herkempää.

Näin sainpa purettua kaiken scheissen mikä oli kerääntynyt kilpailun aikana mieleeni. Minullakun ei ole oikeastaan lainkaan elämää, niin näitä on kiva käydä edes jossakin haukkumassa. Toivoisin jopa, että tämä vuodatus aiheuttaisi jonkinlaista keskustelua.
Apina kuittaa tältä erää.
PS. Kielioppi varmasti haisee välillä, joten ei kannata välittää, mutta jos on jotain täysin käsittämätöntä niin kannattaa ilmoittaa, niin korjaan asian.

Ylläoleva puhu aika pitkälti mun puolesta, että en jaksa sen enempää kommentoida noita finalisteja. Seuraavaksi tippuu kuitenkin Väd If Gääd Väs Vän Öf Äs -Kristiina, koska Panu vetää tällä kertaa kotiinpäin jollain herkällä biisillä ja tipahtaa vasta sitä seuraavalla kerralla.

En ole hirveästi noita ehtinyt seurata, mutta sen ensimmäisen finaalijakson katsoin. Tässä omia mielipiteitäni:

Panu on sen verran tavis, ettei siitä nyt vaan ole idoliksi. Yrittää välillä olla enemmän kuin on, tuloksena teennäistä ja lapsellista esitystä. Ilkka jääskeläinenkin oli kiinnostavampi. Jos Panu jollain konstilla saa levysopimuksen, niin levymyynti lienee samaa luokkaa Ronin ja Pete Seppälän kanssa, eli melko hiljaista.

Kristiinaa kehutaan siellä ja täällä. Itse en ymmärrä miksi!? Onhan sen ääni hiukan persoonallinen, mutta ei se laulaa osaa ollenkaan! Jompikumpi näistä kahdesta putoaa seuraavaksi.

Kärkikolmikkoon pääsee Anna (oma suosikkini), Ari ja joko Kristian tai Mia, vaikka jälkimmäinen onkin aika Hanna pakarinen -kopio.

ApeMaster sanoi:
Onhan hän hyvä laulamaan, mutta miksi minusta välissä tuntuu siltä kuin hän paskoisi samalla kun laulaa.

Naulan kantaan. Aluksi luulin, että outo äänensävy ja vibraatontapainen liittyy jännittämiseen, mutta nähtävästi se on Annan oma soundi, josta tulee kyllä välillä mieleen yllä mainittu puhdistautumistoiminto.

Kristiina oli tänään huonoin pitkälti huonon biisivalinnan vuoksi ja lauloi sitä väärin. My Heart Will Go On on aivan liian tunnettu laulu, josta kaikki tietävät, miten alkuperäissovitus pitäisi vetää, ja Kristiinalla ei riittänyt taidot siihen tasolle. Panulla oli viime kerralla sama juttu, mutta nyt hän paransi herkemmällä kappaleella. Sama kumpi näista kahdesta tippuu. Toisaalta oikeastaan kaikki Annaa lukuun ottamatta olivat tänään heikohkoja, jopa Ari. :p

Anna Abreu...........0.....0%
Kristiina Brask.....20.....37,74%
Ari Koivunen.........6.....11,32%
Panu Larnos.........18.....33,96%
Kristian Meurman.....2.....3,77%
Mia Permanto.........7.....13,21%

Ja Miahan sitten putosi eli uusi äänestys käyntiin.

Ylös Bottom