Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Ihmeperhe - The Incredibles

Jarmo Hänninen

New Member
Maaliskuun 18. päivä 2005 myyntiin ja vuokralle 16. päivä samaa kuuta. Eli Ihmeperhe napsahtaa tuolloin devulle kahden levyn julkaisulla. Extroja seuraavasti:

- Elokuvantekijöiden selostuksia
- Jaskan isku Lyhyt piirroselokuva, jossa Jaska-vauva haastaa lapsenvahdin
- Boundin/Rytmisatu Pixar Animation Studiosin tekemä Oscar®-ehdokkuuden saanut lyhytelokuva
- Ihme-kömmähdykset Pilalle menneitä otoksia
- Poistettuja kohtauksia ja vaihtoehtoinen alku
- Huippusalaiset kansiot supersankareista
- Kulissien takana Näin tehtiin Ihmeperhe
- Ja ihmeen paljon muuta!

Kyllä se on varma ostos kun nuo muutkin Pixarin tuotokset hyllystä löytyvät. :cool:

Vastaus: Ihmeperhe - The Incredibles

Hienoa, että tuo Boundin' on mukana ekstroissa. Se pitää nähdä uudestaan. :)

Onko tuo Boundin' se, jossa oli se aasi (kertoo paljon)? Tuli nimittäin joku lyhytelokuva (tai vastaava) ennen itse leffaa, kun olin sitä elokuvateatterissa katsomassa.

Boundin'. Ilmeisesti samaa pätkää tuossa hait, eikai siellä ennen Ihmeperhettä muita lyhytfilmejä näytetty.

Onko Devuilla mitään leffasta Cars? Kun Nemon devulla oli incrediblesistä teaseri.

Pixarin laadun tuntien tuo dvd tulee löytymään omastakin hyllystä hyvin pian. Ehkä menee manaamisen puolelle, mutta olen tässä jo ehtinyt miettiä, että missä vaiheessa tulee Pixarilta floppi. Sen verran hyvää viihdettä ja osuvia ideoita on sadellut aina.

Miikka 720 sanoi:
Onko Devuilla mitään leffasta Cars? Kun Nemon devulla oli incrediblesistä teaseri.

Nyt kun levy hyllystä (tosin pikkuveljen :o ) löytyy niin voin kertoa, että plätyltä löytyy tulevan (2006) Cars (eli "Autot") -leffan teaseri/traileri. Aivan mahtava :cool:

Muutenkin DVD kannattaa hankkia omiin kokoelmiinsa VÄLITTÖMÄSTI. Eipä leffa turhaan paria Oscariaan pokannut. Varsinkin äänisuunnittelu - VOI j*m*l@uta!!! ( ;) ) eipä ole aikaisemmin yhtä vakuuttavaa jälkeä devulla vastaan tullutkaan. Kuvanlaatu on huippuluokkaa ja tarina Pixarin tapaan mainio alusta loppuun.

Nyt on sitten devu kahlattu läpi ekstroineen päivineen ja kaikki piilotetut ominaisuudetkin tsekattu. Melkoisen rehellistä tarjontaa on muutenkin devulla kun käyvät läpi tuotantoon liittyviä ongelmia ennen elokuvan valmistumista ja sen valmistumisen jälkeen.

Edelleenkin suosittelen jokaista hankkimaan tämän julkaisun omiin kokoelmiinsa jos ei muuten, niin ainakin kotiteatterivehkeiden demottamiseen. ;)

Jarmo Hänninen sanoi:
Varsinkin äänisuunnittelu - VOI j*m*l@uta!!! ( ;) ) eipä ole aikaisemmin yhtä vakuuttavaa jälkeä devulla vastaan tullutkaan.

Hommasin tänään Anttilasta Leijonakuninkaan 12 eurolla. Siinä on erikois-DTS-ääniraita ja se on kyllä melkoisen vaikuttava elämys... vaikea uskoa, että Ihmeperheessä olisi tuotakin parempi.

Keräsin Kinder-munista (nyt on ähky) kahdeksan yhteensä 11:stä The Incredibles -hahmosta.
Leffaa en ole edes nähnyt, mutta pakkohan se on nyt ostaa. :)

Willennium sanoi:
Keräsin Kinder-munista (nyt on ähky) kahdeksan yhteensä 11:stä The Incredibles -hahmosta.
Pöh, mulla on vain kuusi erilaista. Tosin pahista kahteen otteeseen :D

NviperO sanoi:
Pöh, mulla on vain kuusi erilaista. Tosin pahista kahteen otteeseen

Pahis puuttuu minulta (siis jos se on tuo "liekkipää")! Myy. :D
Myös auto ja perheen muori puuttuu.

Lentokoneita on yksi ylimääräinen.

No, joo. Pitäisikö Incredibles-kinder ylläreille perustaa oma ketju kun ovat niin suosittu aihe :)

PS: Itselläni on vain Syndrooma ja se perheen näkymätön likka ;)

Ylös Bottom