Ei ollut noita. Tämä taisi olla kyseessä:Olisikon ollut tämä kirjasarja. Näytä liitetiedosto 10629
Sitten oli myös tälläinen:
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Ei ollut noita. Tämä taisi olla kyseessä:Olisikon ollut tämä kirjasarja. Näytä liitetiedosto 10629
Olikohan ne kenties esim. tälläisiä Trumps-kortteja. Näitä on itsellä vino pino erilaisia.Mulla oli vielä jotain sellaisia kortteja jossa oli sotalaivojen kuvia ja alle listattu niiden teknisiä ominaisuuksia. Mitähän nekin oli?
Ai ne oli nuo. Nuokin opukset kyllä löytyy historia hyllystä.Ei ollut noita. Tämä taisi olla kyseessä:
Näytä liitetiedosto 10633
Sitten oli myös tälläinen:
Näytä liitetiedosto 10634
Ei ollut noita mutta idea oli sama. Nuo taitaa olla jotain uudenpia kortteja. Niitä oli aina yksi pakka sellaisessa läpinäkyvässä muovikotelossa/laatikossa. Niissä oli muistaakseni enemmän listattu niitä ominaisuuksia siihen kuvan alle. Pienellä fontilla. Niitä saattoi olla myös auto ja moottoripyörä-aiheisiakin yms. Mä olin enemmän kiinnostunut niistä sotajutuista.Olikohan ne kenties tälläisiä Top Trumps-kortteja. Näitä on itsellä vino pino erilaisia.
Ai ne oli nuo. Nuokin opukset kyllä löytyy historia hyllystä.
Kyseessä oli varmastikin nämä huvittavasti nimetyt Top Ass -kortit.Ei ollut noita mutta idea oli sama. Nuo taitaa olla jotain uudenpia kortteja. Niitä oli aina yksi pakka sellaisessa läpinäkyvässä muovikotelossa/laatikossa.
Juu, noita korttisarjoja on erilaisia vaikka kuinka ja paljon. Itse keräilen vaan vanhempia 70-90-luvun sarjoja ja juurikin näitä sota-aiheisia.Ei ollut noita mutta idea oli sama. Nuo taitaa olla jotain uudenpia kortteja. Niitä oli aina yksi pakka sellaisessa läpinäkyvässä muovikotelossa/laatikossa. Niissä oli muistaakseni enemmän listattu niitä ominaisuuksia siihen kuvan alle. Pienellä fontilla. Niitä saattoi olla myös auto ja moottoripyörä-aiheisiakin yms. Mä olin enemmän kiinnostunut niistä sotajutuista.
Kokeilkaapa googlata Top Ass. Mitähän muuta kaikkea mahtaa tulla hakutuloksiin kuin nuo kortit.Kyseessä oli varmastikin nämä huvittavasti nimetyt Top Ass -kortit.
Ei taida löytyä sitä alkuperäistä kaksiosaista minisarjaa vuodelta 1983 vaan parikymmentä osaa sisältävä erillinen sarja (1984-85). Olen isoilta pojilta kuullut, että tuo alkuperäinen on se ainoa oikea.Tuo V taitaa löytyä tälläkin hetkellä Viaplay:ltä
Juu näitä ei valitettavasti sieltä viaplay:ltä löydy. Nämähän silloin tulivat tv:stäkin. Ja kaipa se "totuus on tuolla jossain", niinkuin X-Files-sarjassa todettiin.Ei taida löytyä sitä alkuperäistä kaksiosaista minisarjaa vuodelta 1983 vaan parikymmentä osaa sisältävä erillinen sarja (1984-85). Olen isoilta pojilta kuullut, että tuo alkuperäinen on se ainoa oikea.
Enpä sitten tiedä mikä on "totuus".
Niin joo, varmasti on samasta/samanlaisesta sarjasta kyse mutta vuosikymmenestä ja valmistajasta riippuen ulkoasu voi vaihdella paljonkin. Mulla oli just joku tuollainen warships-sarja. 70-80 luvun kortteja kuitenkin.Juu, noita korttisarjoja on erilaisia vaikka kuinka ja paljon. Itse keräilen vaan vanhempia 70-90-luvun sarjoja ja juurikin näitä sota-aiheisia.
Kokeilkaapa googlata Top Ass. Mitähän muuta kaikkea mahtaa tulla hakutuloksiin kuin nuo kortit.
Columbo nyt kuuluu tänne tietysti. Sitä ei voi ohittaa mitenkään. Idea oli nerokas ja Peter Falk oli syntynyt tuohon rooliin. Hänelle itselleen se taisi olla melkoinen riippakivi. Kaikki näkivät hänet aina Columbona joten vakavampia rooleja oli vaikea saada.Jälleen tuli mieleen yksi loistava sarja, joka on jäänyt mainitsematta. Columbo on edelleen aivan timanttinen sarja! Ensimmäiset seitsemän kautta löytyy Prime Videosta. Eli juurikin ne 70-luvun parhaat kaudet. Vahva suositus!
Watch Columbo Season 1 – Prime Video
Columbo is the landmark series that inspired an entire genre. Columbo stars Peter Falk in his 4-time Emmy-winning role as the cigar-chomping, trench coat-wearing police lieutenant. Columbo's first season features legendary guest stars like Robert Culp, Ray Milland, Eddie Albert, Suzanne...app.primevideo.com
Itsekkin tuota nuorena katselin, niin oli tuo boksi sitten pakko tilata amazonin kautta.Tuli mieleen taas yksi kasarin helmi. Kultainen apina!
Tripodien aika oli myös hyvä.
Taisi olla ihan vain Ammattilaiset. Muistan joskus parikymmentä vuotta sitten katsoneeni sarjaa joltain kanavalta.Professionals ei soita kelloja mutta Bergerac ja Lovejoy kyllä! Millä nimellä professionalsia on suomessa esitetty?
Tässä on sitten yksi tv-dekkareiden monoliitti. Vanha Kettu ei leiki!