Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Ikuinen newbie?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Batou
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Batou

New Member
Tuota olen lähetellyt jo jonkin verran viestejä tänne foorumiin, muttei tietoihini ei ole päivittynyt kuinka monta viestiä olen oikeastaan lähettänyt. Tiedoissani lukee, etten ole lähettänyt ainuttakaan viestiä. :D

Varmaankin pitää olla keksit (cookies) päällä vai miten?

Viimeksi muokannut moderaattori:
Olet lähettänyt 33 viestiä, kyllä ne tuolta sun profiilista löytää jos vaan jaksaa ettiä. Ei taida toi arvonimi kauheesti muuttua, sillä esim. mä olen lähettänyt 305 viestiä ja silti olen newbie?

Heh...mitäs me ikuiset newbiet. ;) Tosin en ollettanutkaan, että nousisin vielä arvoasteikolla.

Ihmeellistä. Itse katsoin äsken uudestaan ja siellä tiedoissani sanotaan lähettämieni viestien määräksi 0.

Siinä profiilin yläkulmassa on semmoinen linkki kuin:

Hae kaikki tämän käyttäjän lähettämät viestit

Kilkkaa sitä niin johan pitäisi näkyä :)

Juuh keksitään joku pätevä tittelikäytäntö. Laskurit ja muut piti ottaa pois kun porukka alkoi postailemaan pelkkiä hymiöviestejä.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan petteri
Siinä profiilin yläkulmassa on semmoinen linkki kuin:

Hae kaikki tämän käyttäjän lähettämät viestit

Kilkkaa sitä niin johan pitäisi näkyä :)

Juuh...nyt näkyy :o. Enkä tietenkään älynnyt huomata tuollaista vaihtoehtoa. :rolleyes:

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jore
Juuh keksitään joku pätevä tittelikäytäntö. Laskurit ja muut piti ottaa pois kun porukka alkoi postailemaan pelkkiä hymiöviestejä.

Ei, älkää keksikö, ei sillä mitään tee. Alkaa vaan taas se oman tittelin nosto.

Parempi vaan kun on käyttäjät ja herra-iso-herrat.

Oikeastaan minkä takia pitää edes olla mitään arvoasteikkoa? Eihän viestien määrä kerro onko lähettämät viestit ollu asiallisia tai laadukkaita.

Joo ei tarvi mitään arvoasetikkoa minunkaan mielestä.
Vaihdoinpa tässä nickiäkin.

Edit:
Juuri kun olin tulossa sanomaan että minähän olen uusi jäsen enkä newbie. Hyvä näin.

Viimeksi muokannut moderaattori:
No nyt on Jäsen sitten. Viestimäärät eivät kerry mihinkään laskuriin, tosin ne näkee tuolta Kaikki viestit -toiminnolla.

Tietty omia titteleitä voidaan antaa erityisen ansioituneille käyttäjille (lue asiallisille - ei ruinaamista) Ylläpidon mielivallan mukaisesti. Parille käyttäjälle tekisi myös antaa joku negatiivinen Flamer- tai Trolli-titteli.

Joo, minäkin taidan edelleen olla jäsen. Ja pelkkä floodaaminen tuskin auttaa uuden arvonimen hankkimisessa yhtään.

minusta noilla arvonimillä ei paljon väliä ole paitsi niillä tietenkin mitkä "ansaitaan", mutta newbiet voisivat näkyä erikseen eli mitkä on just rekanneet eikä paljoa vielä kirjoitelleet, pari postausta ja viikon aktiivisuuden jälkeen tulisivat jäseneksi.

Ylös Bottom