Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Ilmainen peli!!!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jonips
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Ilmainen peli!!!

Innostusta hillitäkseni ajattelin mainita, että lomakkeella esitetään ainoastaan toivomus siitä, minkä kolmesta pelistä itselleen haluaisi mieluiten ja toiseksi mieluiten (Forza, Conker, DOAU). Joitain pelejä saattaa olla vain rajoitettu erä. Lisäksi Microsoft pidättää oikeuden korvata minkä tahansa pelin millä tahansa muulla pelillä.

Eli se luvataan että jonkun pelin tulee samaan, mutta mitään lupauksia ei anneta siitä mikä se peli tulee olemaan :)

Itse laitoin mieluisimmaksi Forzan ja vähemmän mieluisaksi DOAU:n. Toivotaan parasta.
 
Vastaus: Ilmainen peli!!!

onko kenellekkään näitä vielä tullut?
nehän piti toimittaa syyskuun aikana tai viimeistään lokakuussa.
ihmetyttää vaan kun ei edes mitään varmistus mailia tullut silloin kuin tuohon kampanjaan rekisteröidyin.
 
Vastaus: Ilmainen peli!!!

Eipä ole mullekaan minkäänlaista yhteydenottoa kuulunut, vaikka osallistuin heti kampanjan käynnistyttyä. Virallisen ohjeistuksen mukaan saapumatta jääneiden pelien perään kannattaa tosin alkaa kysellä vasta marraskuun alussa.
 
Vastaus: Ilmainen peli!!!

Kuulemme eilen on ilmaispelejä kopsahdellut postiluukuista Britanniassa. Toivon mukaan kolina alkaa Suomessakin sen suuremmitta viivytyksittä.
 
Vastaus: Ilmainen peli!!!

ja mulle ei o tullu mitään prkle.
tosin jatkoin vanhaa tagia starter kitillä mutta silti, vääryys.
 
Vastaus: Ilmainen peli!!!

Minä en ole myöskään saanut tilaamaani Forzaa, vaikka hankin starter kitin elokuussa enkä edes jatkanut Gamertagia vaan silloin aloitin Liven.
 
Vastaus: Ilmainen peli!!!

Kannattaa varmaan ottaa yhteyttä M$:n asiakaspalveluun ja kysäistä, mikä mättää. Mulle tömähti kynnysmatolle lokakuun puolivälissä yllätyksekseni peräti kolme peliä, vaikka rekisteröidyin kampanjaan vasta sen toisena voimassaolopäivänä ja kuvittelin, että siihen mennessä olisi varmasti ollut jo 300 eurooppalaista osallistujaa kasassa.
 
Ylös Bottom